X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
ח"כ בנימין נתניהו רצה לנצל את הדברים כדי למחוק את משפטו הפלילי מסדר היום הייתי מצפה ממנו שיאמר כי הרוב המכריע של הטיעונים נגד המשטרה והמפכ"ל בדימוס רוני אלשיך הם בבחינת "עורבא פרח"
▪  ▪  ▪
נתניהו. האמין לטענות של עצמו [צילום: אויבר פיטוסי/פלאש 90]

בעל הטור בן-דרור ימיני פרסם בידיעות אחרונות ובאתר ynet מאמר נבון ומדויק, שלא רק מסתייג מתחקיר "כלכליסט" אלא גם מתווה נתיב לחשבון נפש של התקשורת. רבים וטובים חשבו עם הפרסום הראשוני כי יש להקים ועדת חקירה ממלכתית (עדיין יש למנות ועדה שתנסח חוק אשר יסדיר את ההגנה על פרטיותם של האזרחים נוכח הטכנולוגיה המתקדמת של הרוגלות).
ח"כ בנימין נתניהו רצה לנצל את הדברים כדי למחוק את משפטו הפלילי מסדר היום. תוך כדי כך הוא הוסיף לתבוע זאת גם אחרי שצוות בדיקה של הפרקליטות מצא כי בכל הקשור לניהול משפט האלפים לא היו לרוגלת פגסוס יד ורגל בסיוע לחוקרי המשטרה ולתביעה.
אך עתה, לאחר דוח הוועדה בראשות המשנה ליועץ המשפטי עמית מררי ברור כי אין דברים בגו. אלא מה? בינתיים השחירו בנימין נתניהו ושופרותיו את ישראל כמדינה אשר איבדה את אחיזתה הדמוקרטית ויש שהרחיקו כדי השוואת המשטרה לארגון השטאזי הנודע לשמצה במזרח גרמניה הקומוניסטית.
איני מאמין לח"כ ביבי שהאמין לטענות של עצמו. אבל מוכן להניח שאכן תוכו כברו. זכותו להאמין בדבר שאינו נכון. אך עתה, משנכתב דוח מררי הייתי מצפה ממנו שיאמר כי הרוב המכריע של הטיעונים נגד המשטרה והמפכ"ל בדימוס רוני אלשיך הם בבחינת "עורבא פרח", או "לא דובים ולא יער".
עד לכאן עמדתו יכולה למצוא לה בדל צידוק. מעתה שתיקתו היא תוספת של חטא על הפשע, שנגרם עם הפרסום.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  23/02/2022   |   עודכן:  23/02/2022
+איומים על הטלפון שלנו
11:56 24/02/22  |  מנחם זיבצנר   |   לרשימה המלאה

רוגלות כמו פגסוס הם רק קצה הקרחון, האיומים על הטלפון שלכם נרחבים והם כאן כדי להישאר  ▪  האם הטלפון הפשוט של ליברמן באמת מגן עליו?  ▪  מדוע לרה"מ אין טלפון רגיל?

צמתי תקשורת [צילום: יוטיוב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פגסוס
איציק וולף
רב-ניצב יעקב שבתאי התייחס לדוח צוות מררי וטען כי משטרת ישראל לא פעלה ולא פועלת בניגוד לחוק בכל הנוגע לשימוש ברוגלות לפריצה לטלפונים סלולריים של אזרחים    "אני מתחייב שכך זה ימשיך להיות"
אביעד ויסולי
צוות מררי הינו "צוות כסת"ח". הדוח שפרסם מחורר יותר ממסננת, שדרך אלפי החורים שבה ברחה כל האמת, אך ממנו מתגלה קצה הקרחון של חשדות לעבירות פליליות חמורות של המשטרה פי עשרות מונים. זו לא הייתה בדיקה זו בדיחה. על חשבון כולנו
יואב יצחק
צוות הבדיקה לא היה מוסמך לחקור באזהרה את אותם אנשי משטרה או אזרחים (קבלני משנה) כלפיהם עלה חשד שביצעו עבירות    הדוח שפרסם מגלה שנמחקו רשומות על-ידי מפעילי פגסוס במשטרה - האם מדובר בחלק מניסיון להשמדת ראיות?
איתמר לוין
צוות הבדיקה אומר כי המשטרה לא קיבלה צווים ולא ניסתה להפעיל את הרוגלה מול 26 הבכירים שהופיעו ברשימה שפרסם העיתון - למעט הניסיון מול איריס אלוביץ וההצלחה מול שלמה פילבר, שנעשו בהתאם לצווים
איציק וולף
העיתונאי שפרסם את סדרת התחקירים על הריגול המשטרתי בכלכליסט מצהיר כי לא יחשוף את מקורותיו    "הבטחתי: אעשה כל שביכולתי שלא תגמרו כמו ליאורה גלאט-ברקוביץ', ענת קם, או אדוארד סנודן"    מאוחר יותר נעלם חשבונו מן הטוויטר ולא ניתן היה להיכנס אליו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il