אל שוק מוצרי החלב בישראל מצטרף שחקן בינלאומי חדש. מחלבת טרה משיקה את מותג הפרימיום האירופאי מולר, שמוצריו מאופיינים בטעם נפלא. המוצרים מכילים פירות טבעיים המיוצרים בתהליך המשמר את איכות הפירות, ואינם מכילים חומרים משמרים. טרה תשקיע במהלך ההשקה, הכולל תשתיות וציוד חדשים, כ-5 מיליון דולר.
לדברי הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, תהיה השקת מוצרי Müller בארץ הדרגתית. בשלב הראשון יושק קו מוצרי היוגורט froop - יוגורט BIO 3% עשיר במרקם ובטעם ועם קציפה ייחודית מפרי טבעי וללא חומר משמר. מדובר במגוון של שישה טעמים: תות, אפרסק-פסיפלורה, אוכמניות, פטל, תפוז ולימון.froop הינו היוגורט עם אחוזי הפרי הגבוהים בשוק. הטכנולוגיה המתקדמת וסטנדרט האיכות הגבוה של מולר מאפשרים ייצור מוצרי יוגורט בטעמים מיוחדים שהצרכן הישראלי לא נתקל בהם (תפוז ולימון).
חייקין: "חברת מולר מאופיינת במגוון רחב של מוצרים, בטעם ומרקם שונה ואיכות בלתי מתפשרת. בהמשך נשיק בארץ מוצרים חדשניים נוספים במגוון רחב של טעמים בקטגוריות נוספות וכך נביא לצרכן הישראלי אפשרות בחירה נוספות. במדינות אירופה
משווקים 10 מותגי יוגורט כאשר בישראל רק שני מותגים, כך שיש הרבה מקום למותג איכותי נוסף".
בישראל, הותקנו קווי ייצור ייעודים וחדשים במחלבת טרה, וייצור מוצרי מולר פועל על-פי הסטנדרט האיכותי של המחלבה האירופאית ובפיקוח אנשי Müller מאירופה.
ארן אלסנר, מנכ"ל טרה: "החיבור האסטרטגי של מולר לחברה מהווה הצבעת אמון בטרה, כשחקן מרכזי בתחום מוצרי החלב. חברת מולר היא אחת מחברות החלב המובילות באירופה, והיא ידועה כפורצת דרך בתחום הטכנולוגי. ערך החדשנות הינו ערך עליון בפילוסופיה העסקית של מולר ואנחנו נאמץ אותו. בכוונתנו להביא לשוק הישראלי הרבה חדשנות תחת מולר בשנתיים הקרובות, ועם הזמן להפוך לגורם ייחודי ואיכותי בתחום מוצרי החלב בישראל. אנחנו רואים בהחדרת מותג מולר לישראל, השקעה לטווח ארוך."