X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד גולדפרב
▪  ▪  ▪

משרד עורכי הדין גולדפרב החליט להרחיב את שירותי הליטיגציה שלו ולהקים מחלקת ליטיגציה חדשה לצד המחלקה הקיימת. המחלקה החדשה תתמקד בליטיגציה פלילית של צווארון לבן.
החל מחודש מרס 2008 תפעלנה במשרד שתי מחלקות ליטיגציה - אחת שתתמקד בליטיגציה תאגידית ובינלאומית, בראשות עו"ד חגית בלייברג, והשניה שתתמקד בליטיגציה פלילית של צווארון לבן, בראשות עו"ד אילן סופר. שתי המחלקות תעסוקנה במקביל גם בליטיגציה מסחרית מורכבת, בסיכסוכי בעלי מניות ועוד.
סופר יצטרף למשרד כשותף ויחד עימו יגיעו למשרד מספר עורכי דין ומתמחים. סופר הודיע לאחרונה על פרישתו ממשרד ש. הורוביץ.
משרד גולדפרב הינו המשרד השני בגודלו בארץ והוא עוסק בכל היבטי המשפט המסחרי והתאגידי - גיוס הון, עסקות בינלאומיות, ניירות ערך, מיסוי, מיזוג ורכישה של חברות, ליטיגציה, נדל"ן ותכנון ובניה. למשרד מוניטין ומומחיות מיוחדים בתחומי שוק ההון, חברות, נדל"ן, מיסים והיי-טק.
מחלקת הליטיגציה הפועלת כיום במשרד, בראשותה של חגית בלייברג, מונה כ-20 עורכי דין ועוסקת בליטיגציה הכרוכה בסכסוכים מסחריים מורכבים, סכסוכים מנהליים בעלי פן מסחרי, תביעות ייצוגיות, משפט בתחום האינטרנט, רכישה עצמית של מניות וחלוקת דיבינדים, שינוי תנאים של אופציות ואג"חים ועוד.
בשנה האחרונה טיפלה המחלקה, בין היתר, בייצוג קרדיט סוויס בתובענות בעניין קרן הגידור אינטגרל, בתביעות ייצוגיות רבות - ניו קופל (ניירות ערך), המשביר לצרכן החדש (הגנת הצרכן) מירס (הגנת הצרכן), EMI (ביטוח, הגנת הצרכן), ECI - קרטל מרכזות הטלפונים (הגבלים עסקיים), ועוד. לעורכי דין רבים במחלקה בקיאות והבנה כלכלית-מסחרית עמוקה לצד ידע משפטי נרחב בתחומי המשפט המסחרי תוך מיקוד על תחום התאגידים ושוק ההון והמשפט בתחום האינטרנט.
יודי לוי, השותף המנהל של המשרד מסר היום כי הרחבת שירותי הליטיגציה של המשרד באמצעות עו"ד אילן סופר, ליטיגטור מוביל בתחום הליטיגציה הפלילית של צווארון לבן, תאפשר למשרד להכנס לתחומים אשר לא עסק בהם עד כה - עבירות צווארון לבן בתחום דיני ניירות ערך, בתחום הלבנת הון, בתחום המיסוי, בתחום הגבלים עיסקיים (קרטלים), ועוד. "זהו נדבך נוסף וחשוב ביכולת הליטיגציה המצויינת של המשרד בראשות עו"ד חגית בלייברג", ציין לוי והוסיף: "מערך הליטיגציה הכולל של המשרד מופקד עתה בידיהם האמונות של שני ליטיגטורים צעירים ומצויינים, בלייברג וסופר, אשר נכון להם עתיד מזהיר."
עורכי הדין חגית בלייברג ואילן סופר נבחרו לאחרונה על-ידי המדריך הבינלאומי צ'יימברס אנד פארטנרס, בין 13 עורכי הדין המבטיחים בתחומי הליטיגציה המסחרית. לגבי סופר כתב צ'יימברס כי הוא "מגן על דמויות ציבוריות בולטות, דירקטורים ודירקטוריונים בנושאי קרטל, מיסוי, מירמה והלבנת הון" ועל בלייברג כתב: "עורכת דין צעירה ומצויינת עם אינסטינקטים מעולים".
עו"ד חגית בלייברג (39), בעלת ותק מקצועי של 13 שנים, מועסקת במשרד גולדפרב כ-12 שנים, מתוכן 7 שנים כשותפה. היא מומחית בתחומי התביעות הייצוגיות, חברות, ניירות ערך ומשפט אינטרנט. את התמחותה עשתה בלייברג במחלקה המשפטית של מערכת הביטחון ובמשרד קנטור, אלחנני, טל ושות'. במהלך השנה האחרונה ייצגה בלייברג את גוגל בהליכים שונים ובכלל זה בתביעת מתאים לי נגד קרייזי ליין, את הנתבעים, בתביעה ייצוגית נגד חברת רמת אביב בעניין הצעת רכש לציבור וקביעת השווי ההוגן של ההצעה ואת החברה, בסיכסוך בעלי מניות בחברת סופוור.
עו"ד אילן סופר (42), בעל ותק מקצועי של 13 שנים, שימש עד לאחרונה שותף ומנהל מחלקת צווארון לבן במשרד ש.הורוביץ, בו החל את דרכו כמתמחה. בעבר ייצג סופר את הפניקס ואיתמר בורוביץ בעניין קרטל חברות הביטוח, את דורי קלגסבלד בעניין תאונת הדרכים, את פלאפון בפרשת הסוס הטרויאני ואת אדמונד ספרא בסכסוך השליטה בבנק בינלאומי, וכיום את אביב אלגור בפרשת צינורות המזרח התיכון (ניירות ערך) ואת דודי אפל.

תאריך:  04/02/2008   |   עודכן:  04/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il