X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנט. רק רצה שנתניהו יעוף מהמעון [צילום: אוהד צוויגנברג, פלאש 90]
לנפתלי בנט יש זיכרון קצר
האם נפתלי בנט לא זוכר מה שקרה אך לפני מספר חודשים האם בנט מראה סימנים של גרוניך או שמא הוא מכזב?

רבותי אזרחי ישראל, עלינו להיות מודאגים. ראש הממשלה שלנו שוכח נושאים אשר היו במרכז השיח אך לפני מספר חודשים. ואני תמה אם הוא מראה סממנים של גרוניך, או שמא פשוט הוא מכזב.
בתאריך 3.6.21 פרסמה דפנה ליאל ב-N12 על כך שנפתלי בנט לא מתכוון להעתיק את מקום מגוריו למעון הרשמי של ראש בממשלה בירושלים. וכך כתבה דפנה ליאל בכותרת המשנה:
חמישה ימים לאחר השבעת הממשלה פורסם שנפתלי בנט העביר מסר לבנימין נתניהו בו הבהיר לו כי עליו לפנות את מעון ראש הממשלה בתוך כשבועיים, ולאחר מכן התרצה בנט ונתן לנתניהו ארכה של שבוע. תודה לך ראש הממשלה בנט. ומה אנו למדים מכך?
1. האם דפנה ליאל המציאה? לא סביר, הנושא הוא אישי מידי בכדי להמציא אותו או לפרסם אותו ללא ידיעה מכוונת וממקור ראשון, הגם שהנושא פורסם גם על-ידי עיתונאים אחרים אם כי אין לדעת אם הפרסומים הנוספים הם מידיעה בלתי אמצעית או שרק הדהדו מקור הנחשב אמין.
2. טרם נבחר בנט לתפקידו, הוא לא תכנן להיכנס למעון בירושלים אלא רק לביקורים אקראיים. משפחתו התנגדה להעתקת המגורים, ומשפחתו קובעת, אותה משפחה אשר הבריזה לבנט וברחה לו לחו"ל כאשר הוא עצמו המליץ כראש ממשלה לא לצאת לחו"ל באחד מהשיאים של קורונה. אני בטוח שאם היה קל הוא היה עוצר אותם, אך אני בטוח שהוא אפילו לו ניסה, אצלו, ואני מאוד מבין אותו, מי שקובע זו האישה. הוא מתעסק רק בנושאים שברומו של עולם, בפוליטיקה.
3. בנט רצה רק שנתניהו יעוף מהמעון, בלי תוכניות להיכנס אליו.
ומה קרה רק אחר כך? ובכן, מה שקרה אחר כך לא חשוב, כי כל מה שקרה היה לאור העובדה שכל העולם ואשתו, כל בכירי מערכת הביטחון ידעו שבנט לא יעבור לירושלים, בגלל הילדים והאישה. הם גם ידעו מהניסיון שבנט לא מתווכח האישה בנושאים הקשורים לבית, ואין טעם להתיש אותו בנושא זה.
האם אנחנו סבורים ש"חוות הדעת" של גורמי ביטחון נקיה מאינטרסים? ודאי שלא. ראש הממשלה הוא הממונה על השב"כ, הוא הבוס של ראש השב"כ ורצונו האישי של ראש הממשלה, האינטרסים הפרטיים שלו, ודאי לא מהווים את כל המשקל בהמלצת השב"כ בנוגע למקום מגוריו של ראש הממשלה, אך ודאי מהווים משקל מכריע בהמלצות האלה, וברור שהשב"כ קפץ על המציאה, כי באמת תכנן לבצע שיפוצים במעון ראש הממשלה. וכאשר משפחת ראש הממשלה מסתובבת בין הרגליים זה מורכב יותר, אך ברור לי מעל ומעבר לכל ספק, שלרצונה של האישה להישאר ברעננה, שהובהרה מראש ובמילים שאינן משתמעות לשתי פנים, הייתה השפעה מכרעת על הניירות שיצאו מהשב"כ בעניין זה.
והפרט ה"שולי" הזה, הפרט המעיד שבנט היה המנוע המרכזי סביב אי-כניסתו למעון ראש הממשלה בירושלים, נשכח פתאום. הפרט ה"שולי" הזה נעלם מההודעות הרשמיות האחרונות, נעלם מההודעות לבית המשפט, ונעלם מהציוצים הפרטיים. אם הפרט הזה נשכח, מצבנו מאוד מדאיג. גרוניך יכול לפלוט שטויות אבל מה שבנט יכול לפלוט זה הרבה פחות נעים, ואם בנט לא שוכח אלא הוא "רק" מכזב אז אוי לנו ואבוי לנו.
מהודעתו של בנט על כך שנתניהו גרוע יותר ובזבז יותר, ממש בא לי לצחוק. כאשר תהלוכה של שליחי וולט דוהרים בסרט נע לביתו של בנט, ומאביסים את בני משפחתו במזון מהיר ובכלים חד"פ, על חשבוני ועל חשבונכם (אני מקווה שעם כל המאבטחים והחומות יש איזה כלב מסכן שטועם קודם מהמזון) מאוד נראית לי חלופת גרוניך. אומרים שאנשים לעת זקנתם וכאשר ראשם מתחיל להסתייד, חוזרים לילדות "המורה, המורה, אבל הוא זרק קודם, והוא זרק תפוז, ואני זרקתי רק תפוח".

תאריך:  25/04/2022   |   עודכן:  25/04/2022
+ועדת הכנסת הכריזה: ח"כ שיקלי - פורש
21:48 25/04/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שבעה חברים בוועדת הכנסת הצביעו בעד ההכרזה על שיקלי כפורש. ח"כ יצחק פינדרוס ממפלגת יהדות התורה החרים את ההצבעה  ▪  סילמן: הדיון - מהלך קטן ונקמני

ח"כ שיקלי. לא יוכל להתמודד במסגרת מפלגה מכהנת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בג"ץ לעותרים נגד בנט: הטיעון שלכם פועל נגדכם
17:01 25/04/22  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

גרוסקופף: אם הבית ברעננה הפך למעון רשמי - מותר להפגין מולו; השופטים מדגישים שלא יכריעו בשאלת סיווג בית משפחת בנט  ▪  מותחים ביקורת על האיטיות של השיפוצים במעון בבלפור

גרוסקופף. "להתמקד בנושא" [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]
+ח"כ ארבל הגיש תלונה במשטרה נגד בנט
16:51 25/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ משה ארבל הגיש תלונה במשטרת כפר-סבא לאור החשיפה בבג"ץ כי הבנייה בבית ראש הממשלה נעשתה ללא היתר בנייה  ▪  "בנייה ללא היתר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה מהווה עבירת בנייה חמורה לפי סעיף 145 לחוק התכנון והבנייה אשר עונשה עשוי להגיע כדי מאסר"

ח"כ משה ארבל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שיקלי: בנט ושקד מונחים מתאוות שררה ושלטון
10:00 25/04/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ עמיחי שיקלי בוועדת הכנסת: "בנט ושקד פגעו פגיעה אנושה ואת הנזק האדיר שהם חוללו והאמון הבסיסי של האזרח לנבחריו ייקח שנים ארוכות לתקן"  ▪  "נפתלי בנט, איילת שקד והנשרכים אחריהם פגעו פגיעה אנושה ומבישה בעמוד התווך של המשטר הדמוקרטי"

ח"כ עמיחי שיקלי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לנפתלי בנט יש זיכרון קצר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
השלמת כותרת המשנה
א.ה  |  25/04/22 17:19
2
מזון מהיר
חנוך ח.  |  28/04/22 11:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
ח"כ עמיחי שיקלי בוועדת הכנסת: "בנט ושקד פגעו פגיעה אנושה ואת הנזק האדיר שהם חוללו והאמון הבסיסי של האזרח לנבחריו ייקח שנים ארוכות לתקן"    "נפתלי בנט, איילת שקד והנשרכים אחריהם פגעו פגיעה אנושה ומבישה בעמוד התווך של המשטר הדמוקרטי"
עידן יוסף
ראש הממשלה בתגובה לתחקיר הבזבוזים במעון ראש הממשלה: "ההוצאות של בית ראש הממשלה פחתו באופן דרמטי בתקופתי. הנסיונות להציג אותי כנהנתן פשוט מצחיקים"
מירב ארד
בעקבות שיגור הרקטה מעזה כתב נתניהו כי "חייבים ממשלת ימין חזקה שתחזיר את השקט"    בנט השיב: "מורשתך - רקטות חמאס על ירושלים, לינצ׳ים בעכו ובלוד. ישראל בלהבות"
איתמר לוין
מועצת השורא הורתה לנהל מו"מ על התפטרות הח"כים הערבים    לשני הצעדים אין משמעות מעשית: הכנסת בפגרה וספק אם מבחינה חוקית יכולות סיעות שלמות להתפטר
מירב ארד
המופתי של התנועה האיסלאמית קרא לחברי הסיעה לעזוב את הקואליציה בגלל "תקיפת המקומות הקדושים ביותר לפלשתין"    מנסור עבאס בתגובה לאולטימטום שהציב ח"כ גנאים לרה"מ בנט: "מקווה שהמצב ירגע, ונוכל לסיים את חודש רמדאן ולחזור לעבוד כחברי כנסת ונציגי ציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il