X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יניב. מתנגד קולני [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
טקסט מופתי
בתגובה לטור המתסיס והמפריד של אהוד ברק בידיעות אחרונות מרטרוו'ט אלדד יניב "טקסט מופתי, אמ;לק, לקרוא כל מילה" צבוע

אלדד יניב הוא ללא ספק מראשי המתנגדים הקולניים לשלטון נתניהו. אלדד יניב בילה ברחובות במשך חודשים ואולי אף שנים עד אשר עלה בידו להפיל את שלטון נתניהו ולהעלות את ממשלת השינוי, ממשלתם הקצרה והזמנית ביותר של בנט לפיד. כלי מרכזי היה בידיו של יניב. כלי מניפולטיבי המוכר לנו היטב מהעבר שלו: התססה, פרובוקטיביות, הליכה על גבול הלגיטימי, שימוש בביטויים המעוררים סלידה מחד-גיסא, ומאידך מעוררים את הרגשות האפלים של התומכים ומוציאים אותם מאזור הנוחות שלהם אל הרחובות, עם דגלים שחורים ביד.
לגיטימי? כן! האם זו הדרך? לדעתי לא! כי נזקה לחוסן החברה רב, ותועלתה היא בטווח הקצר בלבד, הממשלה התחלפה לממשלת הדגלים השחורים, אשר טרם הצליחה לעשות דבר היא כבר בדרכה למעונה הפרטי והמבוצר ברעננה, פול גז בניוטרל מטורלל. באיזון התועלת והנזק של שיטת יניב/ברק ובמבט רטרוספקטיבי על ממדי הנזק החברתי, והתועלת הפוליטית השלילית, אנחנו עמוק מתחת לקו האפס, כי אם חשבנו שהבאנו להישג פוליטי אז לא אמרנו ג'ק רובינסון והממשלה שיזמו והקימו יניב וברק בלי שזכו לפתק אחד בקלפי, בפועל לא קיימת.
דרכם של נושאי דגלים השחורים היא גם דרך חסרת מעצורים. אין להם אלוהים, ובמסגרת מלחמתו חסרת הפשרות והמתסיסה של יניב בבנימין נתניהו, עמד בדרכו של יניב היועץ המשפטי לממשלה - הד"ר אביחי מנדלבליט. ואצל יניב חסר העכבות, כל מה שעומד בדרך, מוסר מהדרך, כמעט לא חשוב מה המחיר. להלן מספר פניני לשון אשר נאספו מהאינטרנט של יקיר השמאל, אלדד יניב, בנוגע למנדלבליט:
  • "הוא אחראי לדרדור מעמד היועמ"ש, הרוויח ביושר את העובדה שהציבור חושב שזה יועץ משפחתי ולא משפטי".
  • "התרגיל המסריח של מנדלבליט מצחין. גם כשאהרן ברק שהפך מתברר לסנגור חשאי של ביבי תומך נלהב..."
  • לכל המזועזעים מההפגנה מול בית הכנסת בפתח תקוה: זה אלדד יניב ביום חמישי האחרון: "מנדלבליט חושב שעזבנו אותו. הוא לא מבין שאנחנו חוזרים אליו גם. אנחנו הולכים להפתיע אותו שהוא לא יודע מאיפה זה יגיע אליו".
  • "מנדלבליט לקח על עצמו גם את הפרקליטות כאילו זה העסק של אבא שלו".
  • "מנדלבליט הוא האתרוג החדש של המפא"יניקים".
  • "מנדלבליט רעד מפחד, הוא ידע שהעליון ייקרע אותו לגזרים... האכילו מדינה שלמה בלוקש שזה רק חמגשיות ושמפניות".
  • "לא רק שמנדלבליט לא יגיע לעליון אם ימשיך ככה להתנקש באלשיך ובהמלצות, מנדלבליט גם יודח מתפקידו".
יועץ משפחתי, מדרדר, קומפוזיטור של תרגיל מצחין, יניב עוד יגיע אליו, העליון יקרע אותו לגזרים, יניב ימנע ממנו להיות שופט עליון וידיח אותו מתפקידו כיועמ"ש. האם אלה התבטאויות לגיטימיות? אין ספק שכן, האם הן מועילות לחברה? לשלטון החוק? ודאי שלא, חלק מרכזי בחיים הדמוקרטיים הוא לאפשר לאנשים לומר דבר שליליים הפוגעים בחברה, בבכיריה, ומדוע? כי הנזק שבסתימת הפה שלהם רב יותר.
ואז בא המוכיח בשער, הצבוע אהוד ברק, ומספר לנו שנתניהו מסוכן יותר מהחמאס חיזבאללה וג'יהאד גם יחד מה שמחייב אותנו לטעמי לבחון היטב את שיקול הדעת הבוגר שלו, בין הפגמים שמונה ברק בנתניהו הוא מוצא את "ריסוק אמון הציבור במערכת המשפט ובממשלה ועומדים בראשה" ואלדד יניב מרטוו'ט טקסט מופתי. אמ;לק: לקרוא כל מילה.
בואו נקווה שהציבור התפקח מנביאי השקר כמו ברק ויניב, אשר יודעים שבקלפי אין להם סיכוי והם משתמשים בשיטות של התססה על-מנת להמשיך ולהיות רלוונטיים. בשיטות אלה הורידו את השלטון הקודם, יניב כיכב בהתססה נגד השלטון ונגד היועץ המשפטי לממשלה, אהוד ברק היה על-פי הפרסומים הרוח החייה מאחורי הדגלים השחורים ואף נטל חלק בהפגנות מול ביתו של מנדלבליט. הכל כשר, אך מזיק, מתסיס, שלילי, ותורם לתוצאות רק בטווח הקצר ואילו בטווח הארוך הוא אסון, אסון המעיד יותר מכול על צביעותו של יניב ועל צביעותו של ברק, וכאשר זה מותר אצלם ופסול אצל אחרים, הם גם הופכים עצמם לקוריוז מהלך.

תאריך:  11/05/2022   |   עודכן:  11/05/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נבות
חבילת הסיוע המקורית עמדה על 33 מיליארד דולר אך לאחר שראשי הסיעות בקונגרס הגיעו להסכמה על הגדלתה התווספו לה עוד 6.8 מיליארד דולר
יוני בן-מנחם
עבדאללה מלך ירדן מגייס לעזרתו את הנשיא ביידן כדי שיפעיל לחצים על ישראל להסכים לדרישותיה של ירדן במתחם הר-הבית. ישראל נכנסת למאבק מדיני קשה בזירה הבינלאומית בנושא מעמדה של ירדן בהר-הבית, היא מתנגדת לכל מהלך שיפגע בריבונותה המלאה במתחם הקדוש
יוני בן-מנחם
ישראל העבירה מסר ברור להנהגת חמאס כי אין בכוונתה להתנקש בחייו של יחיא סינוואר מנהיג חמאס ברצועה ובחייהם של בכירים נוספים בארגון. בחמאס חוששים כי ישראל מתכננת לעבור לחיסולים של הנהגתה בחו"ל כפי שחיסלה את מנהיגי "ספטמבר השחור" בתחילת שנות ה-70 ומאיימים בתגובה קשה שתכלול גם גורמים אזוריים
איתן קלינסקי
וכך אמר הרב בשיחה עם חברי קיבוץ מרחביה - "אני גאה להיות יהודי, שבשפה העברית, בה אני ואתם מדברים, נכתב המנשר הראשון, המניפסט הראשון לחברה האנושית, המצביע על כך, שמחובתם של באי החברה לבנות חברה המתמודדת עם מצבים בהם "כי ימוך אחיך"
רפי לאופרט
חודש מאי עתיר אירועים לאומיים, חלקם כיום העצמאות שמחים ואחרים דוגמת יום השואה רוויי עצב    אך מפני שבעם ישראל צער, עצב, כאב וחדוות תקומה הולכים לרוב יד ביד כפי שראינו לאורך ההיסטוריה הלאומית שלנו, נכון לעצור מדי פעם ולבחון את מעשינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il