X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
השנה ה-75 [צילום: דניל אסתריקין/Funia]
עצירת הדרדרות הריבונות הישראלית
על-מנת שמדינת ישראל תישרד בריבונותה, בפרוס תחילת השנה ה-75 שנים לעצמאותה הריבונית - חייבים הישראלים לפתח קשב, עקומת למידה ומודעות מחוץ לקופסה לבעיות שבפניהם אנו הישראלים, הרוצים בהמשך וחיזוק ריבונות הישראלית עומדים

מדינת ישראל חייבת להתעשת ולשנות את דיסקט ההפעלה שלה התקוע והמאובן מחד והנימהר-והנואל מאידך בתחומים רבים ובראשם להיטות מנהיגיה לשתף פעולה עם "הסדר העולמי החדש" וה"ממשלה העולמית" הלא דמוקרטיים בעליל, כפי שהיא מקודמת על-ידי פורום דאבוס וראשו קלאוס שוואב (ושותפיו - דוגמת פרפ' יובל נוח הררי). גישה אוטוריטרית ואף טוטליטרית שהיא אנטי דמוקרטית במהותה (בלשון המעטה), חותרת ל"איוד" (ביטול ואיון) ריבונויות המדינות והאו"ם הדמוקרטי במהותו. בעיקר מסתכנות המדינות הקטנות, כמו ישראל. החלופה היא קידום הרמוניה עולמית פלורליסטית, סינקרטית והרמונית.
על-מנת שמדינת ישראל תישרד בריבונותה, בפרוס תחילת השנה ה-75 שנים לעצמאותה הריבונית - חייבים הישראלים לפתח קשב, עקומת למידה ומודעות מחוץ לקופסה לבעיות שבפניהם אנו הישראלים, הרוצים בהמשך וחיזוק ריבונות הישראלית עומדים. אנו, העם הריבון האמיתי חייבים למנוע פעילויות כאוטיות מסכנות של ההנהגה על-ידי מעורבות אזרחית אינטנסיבית (בסגנון הפגנותינו שהביאו למהפך שלטוני ב-2021). העם יכול לסמוך רק על עצמו. צריך להתמודד עם שאלות המהות הלאומיות ללא ניסיונות לטאטא אותן מתחת לשטיח. אם המנהיגות בקוצר רואי רוצה להתגרות בפוטין בעל היכולות הגרעיניות, ובעל ארסנל התבואה הזמינה ליצוא הגדול בעולם - יש למנוע זאת לפני שיהיה מאוחר. לישראל נחוצה תבואה רוסית.
על-רקע קידום "הסדר העולמי החדש", שנת 2022 היא שנה קריטית להמשך קיומה של מדינת ישראל. עליה לפעול לשינוי דיסקט ההפעלה שלה. על ישראל לפתח מודעות ולמצב עצמה באופן מיטבי על-רקע ובהתייחס לאילוצי הסדר העולמי החדש. היבטי חיים ונושאים רבים שרק לכאורה אין קשר ביניהם, אשר קיימת או שלא קיימת לגביהם מודעות ציבורית, מאותתים לנו על צירופי מקרים מסכני קיימות וריבונות במתכונת שהורגלנו אליה. בכל מקרה עדיפה ממשלה יוזמת עם יד על דופק השינויים, בראשות בנט-לפיד, על ממשלת ימין-חרדים ביביסטית ללא שום חיבור למציאות בשל היותה מחוברת לגישות פאנאטיות משיחיות. להלן פירוט:
1. יש לנטרל את שליטת משרד הבריאות בסדר היום הלאומי.יש לבטל את חוקי, תקנות וצווי הההסמכות וסמכויות משרד הבריאות, שמימושן עלול לסכן את הדמוקרטיה והיצרנות הישראלית (שטראוס). לכאורה פעל משרד הבריאות בקורונה באופן בעייתי. זאת בין היתר בשל קשרי היתר שלו עם ארגון הבריאות העולמי.
2. יש להפסיק את פעילויות ניסויי הנדסת האקלים המזהמות בשמי ישראל.
3. יש למתן את שאיפות משרד הגנת הסביבה, לשנות בפוגענות אורחות חיים במדינת ישראל לרעת האזרחים באמתלות המוכתבות על-ידי "אג'נדה 21".
4. יש להימנע מהרס החקלאות הישראלית בשל אימוץ מדיניות הזויה המוכתבת על-ידי שר החקלאות. הכל בהשראת גישות ליברטיניות קיצוניות. יש אפשרות להיווצרות רעב כמו בסרי-לנקה.
5. יש לפעול למניעת תורי אוניות בכניסה לנמלי ישראל.
6. יש למתן את ציפוף הערים ומיגדולן ל-30 קומות ובהמשך ל-60 ול-90 קומות.
7. יש למנוע התקנת רשת תקשורת מקרינה ומסוכנת על בתים ללא קבלת רשות בעלי הדירות בהם. זאת בשילוב רשת תאורת לד משולבת. הכל נכנס תחת כנפי המונח G5. כל זאת לצורך מעקב לצורך דירוג אחר האזרחים ושלילת חרותם בסגנון סיני. לתופעה זאת קוראים "ערים-חכמות" (לרון חולדאי יש יד ורגל בכך).
8. יש להזהר מקריסת איזון הספקת החשמל עם הפעלה ארצית של מרכז בקרה חשמלית מסנכרן בין מספר רב של יצרני חשמל ומשווקי חשמל מופרט בטוטליות. ישראל היא מדינת אי-חשמלי מבודד שיכולה להיקלע לקשיים.
9. יש לשמור על הסטטוס-קוו בין מדינת ישראל והווקפ המוסלמי הירדני בהר-הבית ולהימנע מהכנסת מתנחלים ומתפללים ימניים להר-הבית. קיים חשש לתכתיב אמריקני אם ממשלת ישראל לא תיזהר בשל לחץ חוגי הימין הקיצוני.
10. יש לזרז בינוי מסילות ברזל מחושמלות לרכבות כבדות, קלות ומטרו בכל הארץ.
11.יש להיזהר מהעברת תשתיות חיוניות במדינת ישראל לידי הסינים. זאת בעיקר בנמלים וביצור (תנובה). יש לעבור מה"זום" הסיני ל"טים" האמריקני.
12. אסור להתפתות לפלירט עם אוקראינה. האינטרס הישראלי הוא בקשרים עם רוסיה ולא עם אוקראינה.
13. יש לחתור להסדרת גבולות קבע של מדינת ישראל מול הפלשתינים, הלבנונים והסורים.
14. יש לחתור לפדרציה ישראלית-ירדנית-פלשתינית.
15. יש לחתור להסדרת ולקיבוע משפטי בינלאומי של מעמד ירושלים כבירת ישראל עם נוכחות בירתית פלשתינית ממוזערת בשוליה.
16. במסגרת הסדר העולמי החדש, יש לחתור להקמת קונפדרציה איזורית מזרח תיכונית ערבית סונית-ישראלית על בסיס "הסכמי אברהם". במקביל תחוזק הברית בין ישראל לבין קפריסין ויוון ההלניות. גם הבריתות עם האיחוד האירופי, נאט"ו וחבר העמים הבריטי תתחזקנה.
17. יש לפרז את המזרח התיכון כולו מנשק גרעיני. זה כולל את אירן. הכל בפיקוח בינלאומי של סוכנות האו"ם לאנרגיה גרעינית בז'נבה. הפירוז יאפשר להקים באזור תחנות כוח אזרחיות שתהיינה גרעיניות נקיות מפלוטוניום, שאינן מסוכנות לסביבה. התחנות ייקנו מחברת "ווסטינגהאוז -האמריקנית" או מתאגיד "אריבה" הצרפתי.

תאריך:  12/05/2022   |   עודכן:  22/05/2022
+האו"ם גינה את הבנייה המתוכננת בהתנחלויות
21:28 12/05/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

המתאם המיוחד של האו"ם לתהליך השלום מגיב על אישור 4,000 יח"ד על-ידי מועצת התכנון העליונה וטוען כי כל ההתנחלויות הן בלתי חוקיות וכי המשך הרחבתן פוגע בפלשתינים

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יום אחד, בשקוע האבק
17:55 12/05/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

מנסור עבאס בראייה רחבת אופקים הציג לראשונה את תפישת העולם החותרת לשיתוף פעולה שלא היה כמותו מאז החלו יהודים לחזור לארץ-ישראל

מנסור עבאס [צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90]
+הפגנות תמיכה עם דגלי אש"ף באוניברסיטות ת"א ובן גוריון
17:30 12/05/22  |  עידן יוסף

באוניברסיטות תל אביב ובן גוריון בנגד הפגינו עשרות ערבים ופעילי שמאל רדיקליים להזדהות עם כתבת אל ג'זירה שנהרגה במחנה הפליטים ג'נין. הם הניפו דגלי אש"ף, קראו קריאות בגנות המדינה ובזכות שחרור פלשתין מהכיבוש והאשימו את צה"ל ברצח.
אחת המפגינות (21), תושבת אבו קווידר, 14 ק״מ מבאר שבע, סטודנטית באוניברסיטת בן-גוריון נעצרה על-ידי השב״כ ומשטרת ישראל בחשד לפרסום רשומות מסיתות בפייסבוק.

ההפגנה באוניברסיטת תל אביב [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+בן-גביר קורא לפטר עובדת בית המשפט שפרסמה סטטוס נגד המדינה
17:08 12/05/22  |  עידן יוסף

ח"כ איתמר בן-גביר פנה לנשיא בתי המשפט השלום בירושלים שמואל הרבסט בבקשה לפטר מעבודתה עובדת חיצונית במזכירות בית משפט השלום בירושלים. בסטטוס ואטסאפ שכתבה בערבית נאמר: "כיבוש פחדן. הוא חי על שקר ומפחד לחשוף את האמת. שירין הייתה בכל הנקודות החמות, חשפה את האמת לעולם, דחפה את השקר ועמדה עם המדוכאים. כך מתים אנשים מכובדים".
במכתבו ציין בן-גביר: "מדובר בנושא חמור ביותר, אין לעובדת בית משפט שום רשות ואפשרות להתבטא בעניינים פוליטיים, וודאי לא נגד מדינת ישראל, וודאי לא להסית ולהמריד".
בדוברות בתי המשפט מבהירים כי מדובר בעובדת של חברת התרגום שנותנת שירות לבית המשפט ולא בעובדת מהמערכת.

+פשיטה משולבת על מתחמים בעיסאוויה שפעלו בניגוד לחוק
15:58 12/05/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרשות לאכיפה במקרקעין החרימה כלי עבודה כבדים בשווי למעלה מ-300 אלף שקל משטח המיועד לתעשיה ולמסחר שממנו הופעלו בניגוד לחוק שלושה עסקים שמהווים מפגע לציבור

הובלת חלק מהכילים שנתפסו [צילום: דוברות המשטרה]
+המלך עירום והוא לא יודע
14:46 12/05/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

המלך אשר בנימין נתניהו דאג להציבו במקומו בגודלו הטבעי, שמח על רכבת הפוליטיקאים השועטת לעבר ארמונו ותשורות מתשורות שונות בידיהם לכבוד המלך

עבדאללה, מלך ירדן. להחזיר לגודלו הטבעי [צילום: אלכס ברנדון/AP]
+התפקיד החשוב של מצרים בגל הטרור הנוכחי
09:27 12/05/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

מצרים ממלאת מאז תחילת גל האלימות והטרור הנוכחי תפקיד חשוב של תיווך בין ישראל לחמאס והיא הצליחה למנוע עד כה התדרדרות המצב הביטחוני לסבב לחימה חדש ברצועת עזה. חקירת הפיגועים האחרונים שוב מגלה את מידת הרגישות הדתית של הפלשתינים לפגיעה בקדושת מסגד אל-אקצה, כל פגיעה כזו הינה דלק למדורת הטרור, ישראל חייבת להפיק את הלקח הדרוש

סינוואר בפגישה עם עבאס כמאל. תפקיד חשוב בהפחתת רמת האלימות [צילום: אשרף עמרה/AP]
+נעצרו שני סייענים למחבלים מהפיגוע באלעד
09:15 12/05/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

סך הכל נעצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והוחרם נשק בלתי-חוקי מסוג 'קרלו'

מעצר מחבלים [צילום: דובר צה"ל]
+הטרור איננו משחק בהגינות
08:54 12/05/22  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - פרח אהוב, מומחים, בלבול, פרי רעיל, אחוס"לים וחשש  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר  ▪  "הגרמנים לא חזרו למוטב. הם רק נחים" (בן הכט)

אי אפשר למנוע טרור [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+קריסת הריבונות בהר-הבית
08:39 12/05/22  |  אביעד ויוסלי   |   לרשימה המלאה

הטענה של נפתלי בנט, בני גנץ ויאיר לפיד שישראל היא הריבון בהר-הבית היא 90% שקר וכזב  ▪  הריבון שומר על חוק וסדר ואוכף את החוק בשטח הריבוני  ▪  משטרת ישראל אינה אוכפת את החוק ואינה שומרת על הסדר בהר-הבית ב-90% מהזמן

[צילום: משה שי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצירת הדרדרות הריבונות הישראלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
סך הכל נעצרו הלילה תשעה מבוקשים החשודים בפעילות טרור והוחרם נשק בלתי-חוקי מסוג 'קרלו'
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פרח אהוב, מומחים, בלבול, פרי רעיל, אחוס"לים וחשש    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר    "הגרמנים לא חזרו למוטב. הם רק נחים" (בן הכט)
אביעד ויוסלי
הטענה של נפתלי בנט, בני גנץ ויאיר לפיד שישראל היא הריבון בהר-הבית היא 90% שקר וכזב    הריבון שומר על חוק וסדר ואוכף את החוק בשטח הריבוני    משטרת ישראל אינה אוכפת את החוק ואינה שומרת על הסדר בהר-הבית ב-90% מהזמן
יוני בן-מנחם
עבדאללה מלך ירדן מגייס לעזרתו את הנשיא ביידן כדי שיפעיל לחצים על ישראל להסכים לדרישותיה של ירדן במתחם הר-הבית. ישראל נכנסת למאבק מדיני קשה בזירה הבינלאומית בנושא מעמדה של ירדן בהר-הבית, היא מתנגדת לכל מהלך שיפגע בריבונותה המלאה במתחם הקדוש
איציק וולף
הבהיר: "על-פי הנתונים שבידינו כרגע, יש סיכוי לא מבוטל שפלשתינים חמושים, שירו באופן פרוע, הם שהביאו למותה המצער"    שירין אבו עאקלה, שעבדה ברשת אל ג'זירה, נהרגה הבוקר בחילופי אש בין כוח צה"ל לחמושים פלשתינים במחנה הפליטים ג'נין    הפלשתינים מאשימים את ישראל ובצה"ל טוענים שכלל לא ברור האם נהרגה מירי כוחותינו או מירי פלשתיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il