X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האקדמית תל אביב יפו
▪  ▪  ▪

האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין פרסומי חדש שממשיך ותומך באסטרטגיית השיווק שנתמכת בסיסמא "אל תיכנע לבינוניות".
הקמפיין משלב קטעים מתוך הסרט "16 ימי תהילה" שעקב אחר הג'ודאית יעל ארד מי שהיתה זוכת המדליה הראשונה הישראלית אי פעם וכיום אשת עסקים. בסרט נראית ארד, ברגע של תסכול בו היא מביעה את תחושותיה ואכזבתה על כך שלמרות שזכתה במדליה, לא זכתה במקום הראשון. השאיפה למצוינות של ארד הבאה לידי ביטוי בסרט תואמת את עקרונות הקונספט של האקדמית ת"א יפו שהם חתירה למצוינות והצלחה בלימודים אקדמיים.
היקף הקמפיין כולו מוערך בכחצי מיליון דולר, ארד קיבלה 240,000 שקלים. עפרה אש מנהלת השיווק של האקדמית מציינת כי מדובר בבחירה לא קונבנציונאלית של פרזנטור. במקרה שלנו מדובר בשימוש בסיטואציה אותנטית אשר קרתה לפריזנטור ותועדה. הסרט 16 ימי תהילה אותר בארה"ב והוחלט לעשות בו שימוש בשל התאמתו לקונספט השיווקי של האקדמית תוך פניה לקהל היעד של האקדמית שהם סטודנטים מצוינים והישגיים המעוניינים ללמוד במוסד אקדמי שאינו מתפשר.
עוד מוסיפה אש כי בתחום הלימודים האקדמיים גדלה עצמת התחרות וניתן לראות זאת גם בפרסום גובר של מוסדות הלימוד. מדובר אומנם בקהל מטרה מצומצם יחסית, אך השוק מאופיין בריבוי מותגים. תהליך קבלת ההחלטה לגבי בחירת מוסד הלימודים להשכלה גבוהה הינו ייחודי, בעל מעורבות רגשית ושכלית גבוהה ביותר, תהליך שנמשך לא מעט זמן.
אש מציינת כי המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר מחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל: "המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי ברמה אקדמית גבוהה. בחרנו להעביר את המסר באופן רגשני תוך שימוש בסרט על ספורטאית ישראלית שהינה למקור גאווה ומשמשת דוגמא חיה לערכים אותם אנו מנסים להנחיל לסטודנטים שלנו או למעוניינים ללמוד אצלנו.

תאריך:  18/02/2008   |   עודכן:  18/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דפנה צוקר
- הודעה מטעם הבנק הבינלאומי
איריס זילברמן
- הודעה מטעם קזנובה
שילה מגר
- הודעה מטעם ספרינג
- הודעה מטעם Yes
סיון מורון
- הודעה מטעם תחרות הסנובורד האורבנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il