האקדמית תל אביב יפו עולה בקמפיין פרסומי חדש שממשיך ותומך באסטרטגיית השיווק שנתמכת בסיסמא "אל תיכנע לבינוניות".
הקמפיין משלב קטעים מתוך הסרט "16 ימי תהילה" שעקב אחר הג'ודאית יעל ארד מי שהיתה זוכת המדליה הראשונה הישראלית אי פעם וכיום אשת עסקים. בסרט נראית ארד, ברגע של תסכול בו היא מביעה את תחושותיה ואכזבתה על כך שלמרות שזכתה במדליה, לא זכתה במקום הראשון. השאיפה למצוינות של ארד הבאה לידי ביטוי בסרט תואמת את עקרונות הקונספט של האקדמית ת"א יפו שהם חתירה למצוינות והצלחה בלימודים אקדמיים.
היקף הקמפיין כולו מוערך בכחצי מיליון דולר, ארד קיבלה 240,000 שקלים. עפרה אש מנהלת השיווק של האקדמית מציינת כי מדובר בבחירה לא קונבנציונאלית של פרזנטור. במקרה שלנו מדובר בשימוש בסיטואציה אותנטית אשר קרתה לפריזנטור ותועדה. הסרט 16 ימי תהילה אותר בארה"ב והוחלט לעשות בו שימוש בשל התאמתו לקונספט השיווקי של האקדמית תוך פניה לקהל היעד של האקדמית שהם סטודנטים מצוינים והישגיים המעוניינים ללמוד במוסד אקדמי שאינו מתפשר.
עוד מוסיפה אש כי בתחום הלימודים האקדמיים גדלה עצמת התחרות וניתן לראות זאת גם בפרסום גובר של מוסדות הלימוד. מדובר אומנם בקהל מטרה מצומצם יחסית, אך השוק מאופיין בריבוי מותגים. תהליך קבלת ההחלטה לגבי בחירת מוסד הלימודים להשכלה גבוהה הינו ייחודי, בעל מעורבות רגשית ושכלית גבוהה ביותר, תהליך שנמשך לא מעט זמן.
אש מציינת כי המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר מחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל: "המסר מאפשר לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי ברמה אקדמית גבוהה. בחרנו להעביר את המסר באופן רגשני תוך שימוש בסרט על ספורטאית ישראלית שהינה למקור גאווה ומשמשת דוגמא חיה לערכים אותם אנו מנסים להנחיל לסטודנטים שלנו או למעוניינים ללמוד אצלנו.