מי עדן יוצאת באסטרטגיה תקשורתית חדשה בהשקעה כוללת של למעלה מ-2 מיליון שקלים תחת הקונספט החדש, המתחבר לנכונות, הדאגה והרצון של כל אחד ואחת מאיתנו להעניק ולתת לקרובים לנו וכמובן לעצמנו - הרבה יותר. לפיכך, את המהלך כולו יוביל הקונספט: "מי עדן. לתת יותר"
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "אמירה זו מתחברת מצד אחד עם הרצון האמיתי של לקוחותינו לתת יותר לכל מי שהם אוהבים, ומצד שני עם הנכונות שלנו כחברה, לתת יותר ללקוחותינו. להיות חדשניים יותר, גמישים יותר, ולכן גם מצליחים וצומחים יותר. ממחקרים שערכנו, עלה כי לאחר ביסוס העובדה כי 70% מגופנו הם מים, הבחירה במי עדן, מבטאת את רצון הצרכן לתת לקרובים לו ואף לעצמו את הטוב ביותר. כמותג המוביל בקטגוריה, הנמצא כמעט בכל בית בישראל, אנו מחויבים להציע לצרכן תועלות אמיתיות ומוחשיות שיאפשרו לו לתת יותר למי שהוא אוהב."
יריית הפתיחה במהלך התקשורתי החדש תבוא לידי ביטוי בקמפיין ראשון ל"מי עדן עד אליך" הפונה לקהל המשפחות, מבית היוצר של באומן בר ריבנאי שיעלה השבוע בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט. הקמפיין מתבסס על סיטואציה משפחתית מוכרת תוך העברת המסר שהורים הרוצים לתת יותר לילדים שלהם, מכניסים בר של מי עדן הביתה.
הסרט ממשיך את שפת השקשוקים של מי עדן, הממחישה את הרעיון ש-70% מגופנו הם מים, בה נעשה שימוש בסדרת הסרטים הקודמים ואשר זיכו את מי עדן בפרסים בתחרויות פרסום נחשבות ברחבי העולם.