X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הדיה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הדיה יוצאת בשלל קמפיינים חדשים בנקודות המכירה.
  • קמפיין ראשון למותג הגברים, הוגו בוס, הכולל גם השקה של ידרת מוצרי הוגו ספריי, בקטגוריית בישום. הקמפיין יושק ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: מיתוג חלונות הראווה.
הקמפיין יעלה ברשת סופר פארם, ב-90 נקודות מכירה: במהלך חודש פברואר.
  • קמפיין שני למבצע שוקולד קינדר - שק שינה, של חברת ליימן שליסל.
הקמפיין יופיע ב-180 נקודות המכירה בצורה של שלטי צד:
שופר סל, קואופ, והריבוע הכחול במהלך חודש פברואר.
  • קמפיין שלישי למותג החדש בישראל, מולר. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: השקת המותג בישראל.
הקמפיין יופיע בנקודות המכירה בצורה של: מיתוג מקרר ובניית יחידות מדף מבודלות בתוך המקררים. היחידות עוצבו במיוחד בצבע הכחול של המותג.
הקמפיין יופיע ברשתות השיווק ונקודות המכירה הפרטיות. סה"כ 500 נקודות מכירה. הקמפיין יימשך מספר חודשים.
  • קמפיין רביעי לקולגייט. הקמפיין יושק בהשקעה של 10,500 דולר ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: דופן צד.
הקמפיין יעלה ב-130 נקודות מכירה וברשתות הפארם במהלך חודש פברואר.
  • קמפיין חמישי למוצרי דיור. הקמפיין יושק בהשקעה של 5000 דולרים ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: מתקן קרמים ייחודי לסדרה, המתקן הוכן במיוחד להשקת הסדרה והותאם לצבעוניות וצרכים העיצוביים של המותג דיור.
הקמפיין כאמור יופיע ברשתות הפארם והמשביר במהלך חודש פברואר.
  • קמפיין שישי לדגני הבוקר נסטלה. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: מבצע הגרלת טיסה וחופשת באי - בעקבות עליית תוכנית האי ויופיע בנקודות המכירה בצורה של שלטי צד עם תמונת הקמפיין.
הקמפיין כאמור יופיע ב-250 נקודות מכירה: שופר סל הריבוע הכוח, וקואופ, במהלך חודש פברואר.
  • קמפיין שביעי לקרלסברג. הקמפיין הינו חלק מקמפיין ארצי בנושא: השקת בקבוק בירה חדש של קרלסברג בו התווית ירדה.
הקמפיין יושק בהשקעה של 12,000 דולר ויופיע בנקודות המכירה בצורה של: שילוט אורכי למדף.
הקמפיין כאמור יופיע ברשתות השיווק הגדולות והפרטיות במהלך חודש פברואר.

תאריך:  20/02/2008   |   עודכן:  20/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il