X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
רגב. מעלובי החיים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
עמוד הקלון הימני
תדע כל אם עברייה מתנחלת כי עסקני הליכוד בהתנחלויות התומכים בעניין זה בח"כ ביבי עלובי נפש, מעדיפים את יצריו לשלוט על טובת ציבורם
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

תדע כל אם עברייה מתנחלת כי בנימין נתניהו שלל מבניה ובנותיה המשרתים בגולני ובצנחנים ובשריון ובמגלן וב-669 את אזרחותם הישראלית, ומעתה הם במעמד של תושבים בלבד; תדע כל אם עברייה מתנחלת כי ח"כ ביבי עשה זאת מפני שתאוות השלטון שלו גוברת על כל שיקול אחר, ומנחם בגין ויצחק שמיר לעולם לא היו נותנים ידם למהלך כה נקלה;
תדע כל אם עברייה מתנחלת כי עסקני הליכוד בהתנחלויות התומכים בעניין זה בח"כ ביבי עלובי נפש, מעדיפים את יצריו לשלוט על טובת ציבורם; תדע כל אם עברייה מתנחלת כי עידית סילמן - זו מן הפרשה הבדויה-בזויה בתחנת הדלק - שותפה לעוול; תדע כל אם עברייה מתנחלת כי ייתכן שצעד זה יגרום לכך שח"כים כמו איתמר בן-גביר, אורית סטרוק ובצלאל סמוטריץ' ואחרים המתגוררים ביהודה ובשומרון לא יוכלו לכהן בכנסת באשר אינם אזרחי ישראל1;
תדע כל אם עברייה כי גם ניר ברקת, יואב גלנט, יריב לוין, מירי רגב, יובל שטייניץ ושאר ח"כי האופוזיציה ראויים לתואר - עלובי החיים, הם עמוד הקלון של ציבורם. עליהם כתב נתן אלתרמן בעניין אחר - "עד כלות, עד תום, עד אין בינה".

הערות

1. ייתכן שבג"ץ ייאלץ לקבוע כי בהיעדר תקנות החירום שמעלה להצבעה שר המשפטים גדעון סער אין הח"כים בהתנחלויות נחשבים לפי שעה כאזרחי ישראל, ובלעדי מעמד זה אינם יכולים לשרת בכנסת. כדי למנוע כל ספק: אני מתנגד בכל לבי לאפשרות שתישלל מהם זכותם האזרחית, חד וחלק.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  07/06/2022   |   עודכן:  07/06/2022
+גנאים רומז: אתפטר - אם רע"ם תדרוש
23:29 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ח"כ מאזן גנאים מרע"ם מכריז כי "מהיום והלאה אמשיך להצביע לפי מה שאני חושב לפי מצפוני ואיני ממושמע יותר לקאוליציה אני שייך לרע"ם שהיא חלק מהקואליציה, אבל לא אביך את עצמי בהצבעה מנוגדת לראיית העולם שלי"

גנאים לאחר ההצבעה על חוק תקנות איו"ש [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בן-ברק: נרגעתי לאחר שהבנתי שלא נוגעים בכספי הקיזוז
23:04 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך אומר יו"ר ועדת החוץ והביטחון בתום דיון שבו טענו חברי הכנסת של הימין כי הממשלה מפרה את החוק שנועד לקזז את הכספים שמעבירה הרשות הפלשתינית למשכורות מחבלים מהסכומים שמשולמים לרשות

דבורה גונן לצד תמונת בנה שנרצח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סקר: תקווה חדשה נמחקת ומאפשרת הקמת ממשלת ימין
20:46 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סקר אינטרנטי של כאן חדשות: 60 מנדטים לגוש הימין, סער לא עובר את אחוז החסימה  ▪  הציונות הדתית מתחזקת ל-10 מושבים

סער. ייעלם בבחירות? [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+סער: לא חוזר בי מהאמירה על היעדר זכות קיום לקואליציה
20:23 07/06/22  |  עידן יוסף

גדעון סער התראיין לערוצי הטלוויזיה ואמר: ״אני לא חוזר בי מהאמירה על היעדר זכות קיום לקואליציה. סיעות מהקואליציה שפרקו כל עול מביאות לסיום דרכה של הממשלה. אעשה בדיקה אם יש טעם להביא שוב את החוק".
הליכוד מסר בתגובה: "אזרחי ישראל ציפו לשמוע את גדעון סער עומד מאחורי דבריו שממשלה שלא יכולה להעביר חוקים ציוניים לא יכולה להמשיך. במקום זאת הוא ממשיך בהנשמה מלאכותית לממשלה מסוכנת שנשלטת על-ידי האחים המוסלמים ומשלמת מיליארדים למנסור עבאס, טיבי וזועבי".

+מי אוכף את חובת הנפת הדגל במוסדות חינוך? - אף גוף
15:04 07/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

משרד החינוך: האחריות של משרד הפנים  ▪  השלטון המקומי: לא באחריות הרשות המקומית  ▪  המשטרה: לא קיבלנו תלונות ולא עשינו אכיפה יזומה  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "מבקשת לקבל לוועדה תוך 14 יום הכרעה מיהו הגוף שמפקח"

הדיון בוועדת החינוך [צילום: דני שם-טוב, דוברות המדינה]
+פיקוח על מעונות הגיל הרך בחינוך המיוחד: פעם בחודשיים וחצי
12:34 07/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

9 מפקחות על 150 מעונות בכל הארץ, כך נחשף בוועדת העבודה והרווחה שדנה באחיזה מרסנת כלפי ילדים ופעוטות בעלי התנהגות מאתגרת

[צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+סילמן התנגדה ומינוי כהנא לשר נפל
04:29 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת  ▪  ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה  ▪  כהנא: "מכה קלה בכנף"

סילמן. עלולה לעמוד בפני הליך הכרזה כפורשת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הארוחה הגיעה במשלוח? בקרוב תשלמו גם על השקית
04:17 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רשת רמי לוי: גבייה עבור שקיות שעוביין מעל 50 מיקרון תסרבל את העבודה לפועלים האורזים  ▪  סכום הגבייה עשוי להגיע לשקל אחד עבור כל שקית

ההיטל יורחב [צילום: מרקו אוגרייט/AP]
+נדחתה הצעת החוק לציון יום שנתי להנצחת זכרו של ברל כצנלסון
03:56 07/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה את הצעת חוק ברל כצנלסון (ציון זכרו ופועלו), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת גלעד קריב, שעלתה לקריאה ראשונה. בהצעת החוק תמכו שלושה ח"כים, שלושה הצביעו נגד. קריב היה בבידוד קורונה ובמקומו הציג את הצעת החוק ח"כ רם שפע.
הוצע בה לקבוע את יום כ"ד באב כיום ברל כצנלסון לציון זכרו ופועלו. הוצע כי ביום זה יקוימו פעילויות חינוכיות-ערכיות במוסדות המדינה, בצה"ל ובבתי הספר, יוענקו מלגות לתלמידים וינתנו תמיכות למוסדות ציבור הפועלים בתחום. כן מוצע להקים מועצה שתייעץ לראש הממשלה לגבי יישום החוק, גיבוש מדיניות ויעדים, קביעת מבחני תמיכה, והכנת הצעת תקציב שנתי.
חברי הכנסת של מפלגת העבודה שנכחו בדיון קיבלו בתדהמה את התבוסה, שהביאה לכך שלא ניתן יהיה להעלות הצעת חוק זו במהלך חצי השנה הקרובה.

+בקריאה ראשונה: יום שנתי להנצחת זכרו של הרב קוק
03:53 07/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הרב אברהם יצחק הכהן קוק (ציון זכרו ופועלו), התשפ"ב-2022 של חבר הכנסת ניר אורבך. חמישה חברי כנסת תמכו, שניים התנגדו.
מוצע בה להנציח את זכרו ומורשתו של הרב קוק באמצעות יום ציון שנתי שייקרא יום הרב קוק, ובו יקוימו טקסים כנסים ואירועים בקברו, בכנסת ישראל ובאתרים נוספים, כן מוצע להקים מועצה ציבורית שתייעץ בעניין יישום החוק והגשמת מטרותיו, לרבות קיום פעולות חינוכיות ערכיות ברוח חזונו ותמיכה במוסדות ציבור שיפעלו להגשמת מטרות החוק בדרכים שונות.

+בקריאה ראשונה: הוראת השעה המעניקה הטבות מס בפרויקטים של תמ"א 38 תוארך
03:50 07/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) (תיקון מס' 99), התשפ"ב-2022. 4 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק מול 3 חברי כנסת שהתנגדו.
מוצע בה להאריך את תחולת הוראת השעה לגבי ההטבה במיסוי מקרקעין לפרויקטים של תמ"א 38 ולגבי ההטבה במס ערך מוסף ליזמים בפרויקטים כאמור עד ל-1 באוקטובר 2022. מוצע כי תחילתו של החוק המוצע המאריך את התקופה שלגביה יחולו הטבות המס כמפורט לעיל, תהיה ב-1 בינואר 2022.

+בקריאה ראשונה: הסדרת זכותם של בעלי מוגבלות לקבלת שירותי רווחה
03:50 07/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירותי רווחה לאנשים עם מוגבלות, התשפ"ב-2022. מדובר בהצעה ממשלתית אליה הוצמדו הצעות של חברי הכנסת חוה אתי עטייה, אורלי לוי אבקסיס ויעקב מרגי. 34 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, ללא מתנגדים וללא נמנעים.
מוצע בה לעגן ולהסדיר בחוק את זכותם של אנשים עם מוגבלות לקבלת שירותי רווחה, לשם קידום זכותם לחיים עצמאיים ואוטונומיים, השתתפותם השוויונית והפעילה בחברה ובקהילה והגנה ושמירה על טובתם וביטחונם. שירותי הרווחה יינתנו לכלל האוכלוסיות של אנשים עם מוגבלות שבאחריות משרד הרווחה והביטחון החברתי.

+בקריאה ראשונה: חוק איסור אלימות בספורט יתוקן
03:48 07/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק שמיר  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנחם בגין / Menachem Begin  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  ניר ברקת / Nir  Barkat  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  נתן אלתרמן / Natan Alterman  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה את בקשת הממשלה למנות מחדש את סגן השר מתן כהנא לשר לשירותי דת    ביקש לראות בהצבעה על הבקשה כהצבעת אמון בממשלה    כהנא: "מכה קלה בכנף"
עידן יוסף
רשת רמי לוי: גבייה עבור שקיות שעוביין מעל 50 מיקרון תסרבל את העבודה לפועלים האורזים    סכום הגבייה עשוי להגיע לשקל אחד עבור כל שקית
עידן יוסף
עידן יוסף
מנכ"ל המשרד חדד חמלניק אמרה את הדברים בישיבה של ועדת המשנה לפיתוח ההייטק, שעסקה בקשיים של יזמים בתחילת דרכם    סקר: הבעיה הכי גדולה של יזמים בתחילת דרכם היא לגייס את המשקיע הראשון    יו"ר הוועדה: צריך להתייחס ברצינות לנתון לפיו מספר חברות ההזנק שנפתחות מדי שנה נמצא בירידה
עידן יוסף
ועדת הכלכלה החלה לדון בתקנות למניעת זיהום אוויר מכלי שיט    יו"ר פורום רשויות החוף" בתקנות יש פשרות שהפורום מקבל אך לא "מת עליהן", בהן הקלות מסוימות לספינות קטנות שבאות על חשבון האוויר של תושבי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il