X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
גולן. בוכה... [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
דמעות תנין של קוזק נגזל
ח"כ יאיר גולן (ח"כ בינתיים, לפחות עד הבחירות) מיצר על כך שעמית סגל הוא תועמלן ימני גולן תלוש מהמציאות ולא מבחין בין תועמלני שמאל אשר סגל מתמודד מולם ביחס של אחד לפי כמה, והוא עושה זאת בכישרון ראוי לציון

זוכרים את משה כחלון שהיה שר תקשורת? זוכרים שלקח תהילה לא-לו על מהפכת הסלולר מהשר אריאל אטיאס אשר יזם אותה בניוד המספרים, בכריתת ההסכמים עם חברת הייעוץ הזרה עם ועדת גרונאו ועם הנחת התשתית הרגולטורית למפעילים הווירטואליים? אתם לא זוכרים. ולמה אינכם זוכרים? כי עדת תועמלנים שמאליים העניקה את כל הקרדיט למשה כחלון, כאשר הוא ודאי לא בישל את הגולים, ודאי לא הבקיע את הגולים, ובקושי הוא נגע בכדור במעופי הוולה האדירים של אטיאס לכיוון השער.
אם נחזור לימיו של כחלון בתקשורת, הייתה כאן תופעה מאוד מוזרה. שר תקשורת מהימין, והתקשורת כולה, ללא יוצא מן הכלל, מורכבת מתועמלני שמאל. בבוקר שמאל, בצהריים שמאל, בערב שמאל, בכל הרשתות רק שמאל ושמאל.
משה כחלון - אביר עיתונות השמאל
זה אולי מסביר את העובדה מדוע כחלון היה אביר העיתונות מקיר לקיר, אביר איכות השלטון לא פחות ולא יותר, וקיבל עיתונות טובה על המעט שהגיע לו ועל הרבה שהגיע לאחרים. עד כדי כך הייתה העיתונות שלו טובה עד שהיא קיבעה לדורות במוח של הציבור את מהפכת הסלולר כאילו היא מהפכתו, בעוד שהאמת היא שניצניה בקעו עוד בימי השרה דליה איציק בממשלת אהוד אולמרט. אך עיקר הפריחה לתפארת של המהפכה הסלולרית הייתה בקדנציה של אטיאס בממשלת אולמרט.
גישה זו של השר מימין ושל המשרד, רק שמאל ושמאל, הייתה מנוגדת לחוק. כל שידורי הרדיו והטלוויזיה שלנו כפופים לחוקים ייעודיים, החוקים לא מתערבים בתכנים אך מחייבים דבקות באמת, איזון, הגינות, ושמירה על אתיקה מקצועית. ותחנות הרדיו והטלוויזיה בתקפותו ודאי היו מוטות באופן מובהק שמאלה, ולכן פעלו לטעמי בניגוד לחוק, או בלשון בג"ץ בהעדר סמכות או בניגוד לסמכות.
מיצוי הליכים
אז ישבתי וכתבתי לו וליועמ"ש לממשלה מכתב, אשר כותרתו "מיצוי הליכים". מכתבים כאלה זוכים לתשומת לב מרובה במשרדים, כי הם מעידים על ליטוף קל אשר אחריו צפויה להגיע הסטירה, בצורת עתירה לבג"ץ. בפועל הזמנתי את השר כחלון לדו-קרב אחד על אחד בפני בשופטי בית המשפט העליון בירושלים, למעט אם יתקן דרכיו קודם לכן.
פיל, עכבר ואבק
לבית המשפט לא הגענו. התחיל אז מאמץ ענקי לאזן את תחנות הרדיו והטלוויזיה. אני, העכבר לא מתיימר לנכס לעצמי את ענני האבק אשר מעלים הפילים סביבי, אך אני משוכנע שאוקיאנוס עושים מטיפה ועוד טיפה, ובמצב כל כך באקאקט, לחצים ממגוון כיוונים, לא הותירו לכחלון ברירה אלא למצוא פתרון.
פתרון עקום
והפתרון לא היה על-ידי פיטורים של 90% מתועמלני השמאל, גיוס של כוחות לאיזון מימין, והקטנה דרמטית של שידורי הצהוב, המפריד והמסית, אלא ההפך. תוספת של עוד 50% תועמלנים הפעם מהימין, במקרה הטוב בתוכניות של אחד על אחד, ימין על שמאל, ובמקרה הפחות טוב, ימין אחד על שלושה ארבעה מהשמאל.
ומאחר שלא מדובר בעיתונאים אלא בפוליטיקאים המוסווים כעיתונאים, אז האמת פחות חשובה. מה שחשוב זה הצהוב, הפרובוקציה כל מה שלא חשוב בעיתונות ואפילו כל מה שסותר עיתונות טובה ואתית.
ואז ח"כ יאיר גולן מתעורר
מבעד לרקיע הכחול מבליח לנו ח"כ (תפקיד זמני על-פי הסקרים) יאיר גולן וממרר בדמעות של תנין, על עמית סגל התועמלן, לכאורה, של ערוץ 2. שמיעה סלקטיבית יש לו לחבר הכנסת הזמני גולן, ראיה סלקטיבית. אם עמית סגל הוא תועמלן אזי אמנון אברמוביץ' ורינה מצליח הם ודאי תועמלנים של השמאל, ובן כספית ורביב דרוקר הם ודאי תועמלנים של השמאל והרשימה ארוכה ארוכה כאורך הגלות.
בזמן שגולן היה בצבא ונטע את זרע התועמלנות במדים ומעל במות, חבריו וחברותיו לשמאל הפוליטי, חברו לשר תקשורת מהימין, פיזרו בכל רשתות השידור את זרעי הרעל של התועמלנות השמאלית, מילאו את האולפנים באנשים עם אג'נדה, אנשים אשר תעמלנותם אומנותם, וכאשר נובטים כוחות הנגד אשר מתיימרים לפגוע בהגמוניה של השמאל על הרשתות, פתאום זולגות דמעות התנין, על לחיו של הקוזק הנגזל.

תאריך:  10/06/2022   |   עודכן:  10/06/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דמעות תנין של קוזק נגזל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ונזכר מה קרה אחרי כן עם כחלון
ה.א  |  11/06/22 07:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמנואל בן-סבו
ביקשו מהם "רק" לכבות את הלהבה הפנימית, הלהבה האמונית, הלהבה הערכית, להיפטר לשעתה מהערכים, להצביע בניגוד לאידאולוגיה שלהם, בניגוד לערכיהם, בניגוד לאמונותיהם
גדי חיטמן
הממשלה עוד לא נפלה והבחירות עוד לא כאן, אבל הקרטוע בולט והממשלה הנוכחית כבר יכולה להתהדר בתואר ברווז צולע. בתסריט הריאלי של בחירות בסתיו, דומה שיהיו לא מעט מפסידים, ביניהם גם ערביי ישראל
חיים נוי
טקסט שנון ומצחיק עד דמעות בהצגה הנודעת העולה בבית צבי    העלילה עוסקת באלן, מבקר קולנוע נירוטי שאשתו ברחה ממנו והוא נעתר לזוג ידידיו דיק ולינדה למצוא לו אישה כלבבו
יאיר נבות
הסחר בין רוסיה לסין גדל כתוצאה מהמצב ומההתרסקות ביחסי הסחר של רוסיה עם המערב. דוגמה טובה להתרסקות הזו היא מול ארה"ב. ע"פ נתונים רשמיים עליהם דווח ב RBC, שווי משלוחי הסחורה מארה"ב לרוסיה הגיעו באפריל לשפל חדש של 89 מיליון דולר
רוני מזרחי
אומנם כותרות כל אמצעי התקשורת זועקות על כך שנוטלי המשכנתאות ישלמו עוד כך וכך שקלים מדי חודש, אולם בעיה זו, שכבודה במקומה מונח, הינה בטלה בשישים מול הבעיות האמיתיות המעיקות על שוק הנדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il