X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
טובות הנאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
חוק ומוסר בקרב חברי כנסת
מסחרה בתפקיד "חבר כנסת" ומסחרה בתפקיד "חבר קואליציה" הם מטבע עובר לסוחר בימים אלה בואו ננסה לנתח כמה היבטים חוקיים וכמה היבטים מוסריים של שימוש לא תקין במטבעות הלשון האלה

היבטים חוקיים - מתן וקבלת שוחד לכאורה.
מתן וקבלת שוחד על-פי חוק העונשין: "נותן שוחד לעובד הציבור כהגדרתו בסעיף 290(ב) בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר שבע שנים או קנס". "עובד הציבור הלוקח שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר עשר שנים".
חברת כנסת מורדת בקואליציה, שר החוץ ומ"מ מקום ראש בממשלה מציע לה בפומבי ג'וב בכיר בחו"ל, על-מנת שתתפטר מכנסת, ומקומה בכנסת יתפנה לח"כ אחר. יותר נוח לקואליציה. תפקיד בחו"ל הינו בפירוש טובת הנאה. הציפייה שתתפטר הינה בפירוש ציפייה לפעולה במסגרת תפקידה, חבר כנסת. לעניין שוחד, הוא ודאי עובד ציבור, כי אם היה מקבל סטיפות ודאי היה מואשם בשוחד. והרי לנו עסקה שוחד מובהקת, לכאורה, מתת לעובד ציבור על-מנת שיבצע מעשה במסגרת תפקידו, והתמורה BUILT IN - פחות כאב ראש בקואליציה, המשך השלטון של נותן טובת ההנאה, על כל התענוגות שיש בשלטון.
לא, אינני מציע לשלוח את הזינזנות לנצרת ולרמת אביב. אם נשלח, זה ייגמר בפח ובמפח בדיוק כמו תיק 4000, אבל אני מציע שכולנו נחשוב קצת מעבר ללהג הנשפך מהאולפנים וממסדרונות הפרקליטות.
ח"כ מורד בקואליציה, ודווקא גורמים באופוזיציה מציעים לו להישאר בכנסת, אך לחבור אליהם, ומבטיחים לו שריון (ככל שההבטחות מעוגנות בראיות) גם כאן יש טובת הנאה (שריון), לאיש ציבור לביצוע פעולות במסגרת תפקידו, שוחד, לכאורה, והתמורה - הגברת אי-יציבות הקואליציה, מתן צ'אנס הצרחה בין הסבל המתמשך באופוזיציה ובין תענוגות השלטון. גם כאן אני לא מציע לשלוח את הזינזנות, גם כאן אם נשלח, הסיפור הזה ייגמר בפח ובמפח בדיוק כמו תיק 4000.
מעניין שהתנועה לאיכות השלטון מרעישה עולמות על סעיף חוק אחר "לא ייעשה הסכם ולא תינתן התחייבות הבאים להבטיח מקום ברשימת מועמדים לכנסת לחבר כנסת מסוים או לקבוצת אנשים, אלא לאחר היום ה-90 שלפני יום הבחירות לכנסת", כאשר לכאורה נראה שכל העסקות האלה לכל כיוון - גם עסקה לפליטת חבר מהכנסת, בתמורה לטובת הנאה, וגם ריתוקו לכנסת בתמורה לטובת הנאה הן, לכאורה, עבירות הרבה יותר חמורות.
היבטים מוסריים - גניבת קולות ודעת
גניבה מוגדרת בחוק העונשין (חלק מההגדרה) "נוטל ונושא דבר הניתן להיגנב, בלי הסכמת הבעל, במרמה ובלי תביעת זכות בתום לב, כשהוא מתכוון בשעת הנטילה לשלול את הדבר מבעלו שלילת קבע";
גניבת דעת היא גניבה לכל דבר, אך היא מותרת בחוק העונשין. ומהי גניבת דעת במישור הפוליטי? נטילת כוח ההצבעה מהבוחר אשר ניתן למטרה א' ונעשה בו שימוש למטרה ב' ההפוכה לגמרי ממטרה א' ובניגוד קיצוני לכל ההצהרות בפני המצביעים בשלב א'.
וכל יפי הנפש עיתונאים "ליבראליים" "יקירי חוק וסדר" באים בטענות למורדים בימין ובשמאל, אשר מקיימים את ההבטחות לבוחרים. אלה שלא גנבו את דעתם, אלה שלא גנבו קולות לשומקום, מפלגותיהם הן אלה שגנבו את הקולות. מרץ גנבה את קולות ואת דעת מצביעי השמאל בתמורה לכסאות, וח"כ רינאווי-זועבי עם כל הפער האידיאולוגי שלי עמה היא הצדיקה היחידה בסדום של מרצ. נפתלי בנט ואילת שקד וחבריהם גנבו את קולות ואת דעת מצביעי הימין בתמורה לכסאות ודווקא מורדי ימינה הם הצדיקים בסדום של הימינה.
ימינה ומרצ משקרים לבוחריהם - אך הסקרים לגמרי לא
הם לגמרי איבדו את תחושת כוח הכובד, הם מרחפים להם שם ברקיעים, לא מחוברים לגמרי למציאות, שני הקצוות הימני והשמאלי של הממשלה מתנדפים בקלפי. על-פי הנצפה כעת, מפלגות ימינה ומרצ נמחקות, וברור שהן נמחקות, כי גנבי דעת וגנבי קולות אומנם לא הולכים לכלא, אך מרגע שהפנו גבם למצביעיהם, הם ניתקו את הקשר עם בסיס התמיכה בהם, ולא חשוב לאיזו רמה מגוחכת הם יורידו את אחוז החסימה, בכנסת הבאה לא נמצא אותם, לקול אחד הם אינם ראויים.

תאריך:  21/06/2022   |   עודכן:  21/06/2022
+המדינה תחויב לפריסה ארצית של בתי משפט קהילתיים בתוך 3 שנים
00:55 22/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה סיימה להכין את החוק לעיגון והסדרת פעילות בתי המשפט הקהילתיים  ▪  החוק יעמוד בתוקפו להוראת שעה של חמש שנים  ▪  עד לפריסה המלאה, ניתן יהיה להפנות מקרים מתאימים רק לבתי משפט קהילתיים שיהיו באותו בית משפט השלום. זאת למעט באישור נשיא ביהמ"ש השלום

השופט אביטל חן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+משק בית ממוצע מוציא על דיור 25% מסך ההוצאה שלו
23:48 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת החוקה דורש ממשרד הבינוי והשיכון להבהיר את מדיניותו ותוכניותיו לשוק השכירות, לאחר שהתברר בדיון כי אין למשרד מדיניות סדורה להציג  ▪  ממשרד המשפטים דרש להעמיד כלים משפטיים לשוכרים

אוהלי מחאה מול הכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+בקריאה ראשונה: ברירת המחדל לחיסכון ארוך טווח לילד תהיה קופת גמל להשקעה בסיכון מוגבר
22:55 21/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 232) (מסלול ברירת מחדל בהפקדות לחיסכון ארוך טווח לילד), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת ינון אזולאי ומשה ארבל. 6 חברי כנסת תמכו בהצעת החוק, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכספים.
מוצע בה לקבוע כי ברירת המחדל לחיסכון ארוך טווח של ילד, שהוריו לא בחרו היכן יופקדו כספי החיסכון שלו תוך שישה חודשים מיום לידתו, תהיה קופת גמל במסלול השקעה עם סיכון מוגבר, וזאת עד שימלאו לילד 18 שנים. עם הגיעו של הילד לגיל 18 - יועבר סכום החיסכון הצבור למסלול של קופת גמל בסיכון בינוני.
על-פי חוק הביטוח הלאומי, מוסמך שר האוצר, באישור ועדת הכספים, לקבוע הוראות בקשר להפקדות ולניהול חיסכון ארוך טווח לילד. מכוח הסמכה זו הותקנו תקנות הביטוח הלאומי שהסדירו, בין היתר, את אופן בחירת קופת הגמל ואת אופן בחירת מסלול ההשקעה, אם הורה לילד הזכאי להפקדת החיסכון לא בחר קופה, בנק או מסלול השקעה.

+בקריאה ראשונה: הגנה מפני עיקול של כספי סיוע שייעודם סיוע להורה עצמאי
22:55 21/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק ההוצאה לפועל, תיקון מס' 72,הגנה מפני עיקול של כספי סיוע להורה עצמאי, התשפ"ב, 2022 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת חוקה.
מוצע בה לקבוע שכספים המגיעים לחייב במסגרת תוכנית ממשלתית שייעודם סיוע להורה עצמאי יהיו מוגנים מפני עיקול בידי צדדים שלישיים במסגרת הליכים בהוצאה לפועל.

+בקריאה ראשונה: שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון
22:54 21/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק תגמולים לאסירי ציון ולבני משפחותיהם (תיקון מס' 9) (שינוי מועד יום ציון פועלם של אסירי ציון וקביעת פעולות לציונו), התשפ"ב-2022 של חברי הכנסת אלכס קושניר, יבגני סובה ויוליה מלינובסקי. בהצעת החוק תמכו 7 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת הכספים.
מוצע לשנות את מועד ציון פועלם של אסירי ציון הקבוע בחוק, כך שבמקום שיחול ביום ה' בתמוז בכל שנה - יחול ביום י"א בסיון, היום שבו אירע "מבצע חתונה". במבצע זה, ניסתה קבוצת יהודים מסורבי עלייה בברית המועצות לחטוף מטוס אזרחי ריק ב-15 ביוני 1970, במטרה להסב את תשומת ליבה של הקהילה הבינלאומית למצוקת יהודי ברית המועצות ולאיסור שחל עליהם לעלות ארצה.
עוד מוצע לקבוע בחוק פעולות מיוחדות ביחס ליום ציון פועלם של אסירי ציון, כך שיוזכר, בין היתר, בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, בבית הנשיא, בישיבת הממשלה, בצבא הגנה לישראל ובמשטרת ישראל.

+בקריאה ראשונה: העסקת נוער בדוגמנות - כפוף לאישור הורה
22:39 21/06/22  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק עבודת הנוער, תיקון מס' 21, עבודה בהופעות פרסום, התשפ"ב, של חברי הכנסת רון כץ, לימור מגן תלם וקבוצת חברי כנסת. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה והיא תוחזר לוועדה לזכויות הילד.
מוצע לקבוע כי כל העסקה של ילד או נער בני 15 עד 17 בתחום הדוגמנות או הצילומים, לרבות בשלבים מוקדמים של ההעסקה כגון תיווך להעסקה ומבחני במה, ייעשו כפוף לאישור של הורה או אפוטרופוס. האישור יינתן בכתב בהתאם לטופס מובנה. כן מוצע לקבוע שמעסיק הפועל בניגוד לאמור עובר עבירה שדינה קנס או מאסר, ושלהורה או לבן משפחה בגיר אחר ישנה זכות להיות נוכח בזמן ובמקום שבהם מועסק הילד או הנער.

+נתניהו הבהיר שיתמוך בדחייה קצרה של אישור התפזרות הכנסת
21:29 21/06/22  |  עידן יוסף

למרות שסיכויי המהלך קלושים, ראש האופוזיציה נתניהו הבהיר שיתמוך בדחייה של 10-7 ימים באישור סופי של התפזרות הכנסת כדי למצות את המגעים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית (כאן חדשות).
בגלובס דווח כי נתניהו אכן שוקל לאפשר לחברי הכנסת המכהנים להתמודד שוב במשבצות של המחוזות מה שיקל לא מעט על אנשי שלומו.

+חברי הכנסת מאזן גנאים וג'ידא רינאווי זועבי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הבאות
15:33 21/06/22  |  מירב ארד

חברי הכנסת מאזן גנאיים (רע"ם) וג'ידא ריינאווי זועבי (מרצ) הודיעו (יום ג') כי לא יתמודדו לכנסת בבחירות הקרובות. ח"כ ריינאווי זועבי אמרה בראיון לכאן': "הייתי האבן הקשה בקואליציה הזו. אני גאה בעצמי. לא אתמודד לכנסת הבאה גם בתוך הפריימריז של מרצ ולא עם מפלגה ערבית".

+אושרו תקנות לשירותי בריאות בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות
15:21 21/06/22  |  מירב ארד

אחרי כעשר שנות התמהמהות - אישרה (יום ג') ועדת העבודה והרווחה תקנות המסדירות רציפות טיפולית בשעת חרום לאנשים עם מוגבלות. בין היתר התקנות - שנידונו בוועדה בסדרת ישיבות ממושכות - מסדירות פינוי אוכלוסייה, אספקת תרופות, נגישות מידע, מרפאות אחודות ושירותי תרגום. לדברי יו"ר הועדה, אפרת רייטן-מרום "מדובר בתקנות מטעם משרד הביטחון המסדירות את הטיפול והמעטפת הרפואית אותה המדינה תעניק לאנשים עם מוגבלות בעת חרום. תרופות, מכשירים רפואיים, המרפאות האחראיות, מרחב מוגן לאנשים עם מוגבלות, סוגיות שחשוב שיוסדרו במצב חרום, במדינה שבה לא חסרים מצבי חרום - הוסדרו היום".

+הצעת החוק לפיזור הכנסת אושרה בוועדת הכנסת
14:17 21/06/22  |  מירב ארד

ועדת הכנסת אישרה פה אחד את הפטור מחובת הנחה לחוק לפיזור הכנסת. ההצעה התקבלה פה אחד. ח"כ בועז טופורובסקי: "ברגע שהוחלט על פיזור הכנסת, חשוב שזה יהיה בתיאום. פניתי לח"כ יריב לוין בבקשה להגיע להסכמות על סדרה של חוקים שסביב היציאה לבחירות ועל תאריך הבחירות. ראינו לנכון להגיש הצעה שהקואליציה תהיה חתומה עליה. אני מקווה להגיע להסכמות עם האופוזיציה כבר היום."

+לקדם חובת קישוריות בין האפליקציות בשיתוף פעולה ממשלתי
14:15 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

נציג שוק ההון, אלי טובול: "השוק נשלט בצורה מוחלטת על-ידי ביט ופייסבוקס, אבל יש שחקנים חוץ בנקאיים שמתחילים להיכנס, באמצעות פלטפורמות של כרטיסי אשראי ולכן השירות מתייקר"

"ביט ופייבוקס שולטות ב-70% מהשוק"
+ועדת החינוך אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק איסור מלכודות דבק
12:57 21/06/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "בעקבות ההודעה אתמול על פיזור הכנסת החלטתי על מרתון הצעות חוק בנושא בעלי חיים. מלכודות הדבק הן אכזריות

[צילום: דוברות הכנסת]
+האם לאחר 16 שנים העברת הסמכויות בעוטף י-ם ובקו התפר תושלם
12:36 21/06/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יושבי ראש הוועדות לביטחון פנים וועדת חוץ וביטחון דרשו פתרון וקיבלו את התחייבות הצדדים לתקצוב העברת הסמכויות ביישובי העוטף וקו התפר. האוצר והמשרד לביטחון פנים הגיעו להסכמה עקרונית כי הפער התקציבי בסך 1.5 מלש"ח מדי שנה יידון בדיוני התקציב  ▪  נציג בט"פ: נתקדם עם איוש תקני המש"קים הביטחוניים לישובים

אירית מזרחי, עמי נידם, אלי גוזלן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יו"ר ועדת הכלכלה: ממשיכים לעבוד עד לפיזור הכנסת
10:26 21/06/22  |  איציק וולף

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, פתח את ישיבות הוועדה היום בהתייחסות לאפשרות הקדמת הבחירות והודיע כי הוועדה תמשיך את פעולתה כרגיל עד לפיזור הכנסת.
"הוועדה מתכנסת ליום עבודה רגיל בכנסת, אומנם עצוב שמודיעים שהולכים לבחירות אבל ועדת הכלכלה עבדה בחריצות בשנה האחרונה והובילה עשרות חוקים, הכי גדולים ומורכבים, כולל רפורמות ענק בייבוא, בדואר בסיבים ועוד. מעבר לכך העלינו על סדר היום נושאים כמו יוקר המחיה, צרכנות, בנקאות, דיור והחלטנו שבבוקר הזה ממשיכים לעבוד וממשיכים בסדר היום הרגיל של הכנסת ונקווה שיחול דין רציפות על הדברים גם בכנסת הבאה. עד שיעצרו אותנו נמשיך כרגיל. הציבור לא רוצה בחירות אלא יציבות ואנחנו נעשה את המיטב גם בימים כאלה", אמר.

+נשקלת החזרת חובת עטיית המסכות בחללים סגורים
09:57 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ציין כי זן הקורונה החדש - BA5 - אחראי ל-50% מן ההדבקות החדשות בישראל וצפוי להיות הזן המשמעותי  ▪  פועלים להרחבת עמדות הבידוק בשבוע הבא  ▪  יום שני ברציפות שבו יש יותר מ-10,000 נדבקים חדשים

מקדמים בדיקה ביתית מפוקחת. פרופ' זרקא [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בין שמאל לשמאל
09:08 21/06/22  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

את השמאל הישראלי ראוי לחלק לשני חלקים עיקריים, ראשי הציבור השמאלי, ועמך, הציבור השמאלי עצמו  ▪  המרבית המכריעה של מנהיגי השמאל אינם סוציאליסטים באמת

קפיטליסטים לתפארת [צילום: יח"צ]
+חוק פיזור הכנסת - לקריאה טרומית כבר מחר
08:24 21/06/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה בנט וראש הממשלה החליפי לפיד צפויים להיפגש היום ולדון בפרטי התכנון להקדמת הבחירות הכלליות  ▪  השר סער: אני לא אחזיר את ביבי לשלטון, כל המפלגות צריכות להפיק לקחים, אבל זה היה ניסיון הרבה יותר טוב מהאלטרנטיבה

בנט ולפיד, אמש לאחר ההצהרה לעיתונות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פטין מולא / Patin  Mula  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
נציג שוק ההון, אלי טובול: "השוק נשלט בצורה מוחלטת על-ידי ביט ופייסבוקס, אבל יש שחקנים חוץ בנקאיים שמתחילים להיכנס, באמצעות פלטפורמות של כרטיסי אשראי ולכן השירות מתייקר"
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ שרן השכל: "בעקבות ההודעה אתמול על פיזור הכנסת החלטתי על מרתון הצעות חוק בנושא בעלי חיים. מלכודות הדבק הן אכזריות
עידן יוסף
יושבי ראש הוועדות לביטחון פנים וועדת חוץ וביטחון דרשו פתרון וקיבלו את התחייבות הצדדים לתקצוב העברת הסמכויות ביישובי העוטף וקו התפר. האוצר והמשרד לביטחון פנים הגיעו להסכמה עקרונית כי הפער התקציבי בסך 1.5 מלש"ח מדי שנה יידון בדיוני התקציב    נציג בט"פ: נתקדם עם איוש תקני המש"קים הביטחוניים לישובים
איציק וולף
פרויקטור הקורונה, פרופ' סלמאן זרקא, ציין כי זן הקורונה החדש - BA5 - אחראי ל-50% מן ההדבקות החדשות בישראל וצפוי להיות הזן המשמעותי    פועלים להרחבת עמדות הבידוק בשבוע הבא    יום שני ברציפות שבו יש יותר מ-10,000 נדבקים חדשים
אפרים הלפרין
את השמאל הישראלי ראוי לחלק לשני חלקים עיקריים, ראשי הציבור השמאלי, ועמך, הציבור השמאלי עצמו    המרבית המכריעה של מנהיגי השמאל אינם סוציאליסטים באמת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il