X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אוהד חיטמן [צילום: יח"צ]
מה יהיה
תיאטרון חיפה עם תוכניתו לעונה החדשה נראה כמטפס ויגיע לשיאים שהיו לו בעבר בשנות השמונים, עם הצגות "גטו" ו"נפש יהודי" כעת עם פרישת העונה החדשה השמה דגש על התרבות הישראלית, תוך שימוש בכמה מכוכבי התיאטרון הישראלי בכלל, נראה שהשמש עוד תזרח

בין שלושת המחזמרים שיעלו בתיאטרון חיפה ממקד אליו את תשומת הלב המחזה "השנה היפה בחיי", שכתב אוהד חיטמן (יוצר המחזמר המצליח "בילי שוורץ") ושיעלה החל מה 19 לספטמבר. המיוחד בו - שיתוף הפעולה של תיאטרון חיפה עם תיאטרון הבימה, תוך נטילת שרביט הבימוי למשה קפטן מנכ"ל אמנותי של הבימה. קפטן נודע בהצלחותיו בבימוי מחזמרים, ושילוב כוכבי הבימה עם חיפה יאשש זאת. מה גם שנושא המחזמר עוסק בזוג קרייריסטים שחי בתענוג ושאננות עד שהופיע להם תינוק. כולם יכולים לתאר את המהפכה שנגרמת להם וכיצד היא מתערה בחייהם. בין שורת הכוכבים הוותיקים כמו אורנה דץ, מיקי קם וישראל ארנסט זוהרים שמות כוכבים צעירים כמו נדיר אלדד, לי בירן, רוני דלומי ואילי עלמני. מה גם שאת הכוריאוגרפיה יוצר עוז מורג הנודע. יש למה לחכות.
בין שאר ההצגות המובטחות לנו העונה תהיה הצגת "הכתובה" מאת אפרים קישון, בכיכובו של שלמה בר אבא הבלתי נלאה, הכוכב הזוהר של "זהו זה". מחזה הלועג לשלומיאליות והפרטצ׳ניקיות הישראלית השוררים כאן עד היום מדגיש עד כמה אפרים קישון היה ענק בדורו, ממש נביא, כשלגלג על כל החוליים בחברה הישראלית אז - וכאז כמו ב"תעלת בלאומילך" כן עתה: ששוב חוזרת במציאות כיום עם החפירות ברחוב אלנבי, ועוד גרוע מזה - בכל רחבי ת"א, שהפכה לבלתי עבירה לנהגים ולתנועה. טוב שאפשר לצחוק על הכאב.

שלמה בראבא [צילום: ג'ראר אלון]

תיאטרון חיפה הידוע בחדשנות שלו יעלה בתיאטרון קריאה של כמה מחזות, ביניהם את סיפורו של אלאור אזריה וכן מחזה על נוער הגבעות. מעניין יהיה לחזות בגירסאות לסיפורים נוקבים אלה.
את המחזמר "סווינג" כתבה וביימה צביה הוברמן, בעלת הרקע העשיר בבימוי בתיאטרון אורנה פורת והמדיטק. המחזמר משחזר את ימי מועדון הריץ בחיפה בימי מלחמת העולם השנייה, בו התערו קצינים אנגליים עם שייחים ערבים ונערות יהודיות. החזרות אליו תתחלנה באוקטובר הקרוב.
מחזהו של ארתור מילר "המחיר" בכיכובם של אסי לוי ויעקב כהן מחבר את התיאטרון אל גדול המחזאים האמריקנים במאה ה20, שכל מחזותיו רלוונטיים עד היום, ונוגעים ללב כל. כמו "מותו של סוכן" העולה כעת בת׳ הקאמרי.
הרפרטואר של חיפה עשיר ומבטיח. נחכה לצפות בתוצאות.

יעקב כהן [צילום: איתן טל]
תאריך:  26/07/2022   |   עודכן:  27/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרגלית מולנר-גויטיין
"ניתן לפרש דימוי בשני אופנים: אחד לפי כוונת האמן והשני לפי פרוש הצופה"    וגם - ונציה היא אתר נפלא לתיור ולצילום
אהרן פאפו
כל עוד הממשלות היו כולן על טהרת הציונות - בין מן השמאל מרכז נוסח מפא"י ובין מימין בראשית הליכוד - ניתן היה לשלוט במצבה ולהמשיך בעבודה ציונית הכרחית לשמירת אופיה היהודי של מדינת ישראל, אך הגלגל מתחיל להתהפך ומשהו רע הולך ומתפתח
יורם אטינגר
כוח ההרתעה של ישראל לא שודרג עקב הסכמי השלום עם מדינות ערב. הסכמי השלום עם מדינות ערב באו לעולם עקב שדרוג כוח ההרתעה של ישראל
יוסף אליעז
היתכן שאיש משפחה כביבי, שנוטל עמו את שרה לכל נסיעה לחו"ל, ודואג לה ולבנו לרכב משורין ומאבטחים גם בחו"ל, לא ידע שרעייתו צורכת כמויות כה גדולות של שמפניה?
יוסי אוחיון
נגד מדינת ישראל ומוסדותיה מתנהלת מלחמה של ממש    מלחמה מסוות בחסות החוק, שיעדה לגרום לעיוורון ותרדמת בקרב המנהיגות היהודית ובקרב גופי האכיפה של המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il