דגני הבוקר לילדים וחטיפי הדגנים קוקומן-GO של תלמה מבית יוניליוור משיקים קמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, למבצע חסר התקדים, אשר יהפוך כל ילד לנגן גיטרה, בהשקעה של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין, תחת הסיסמא "יש מבצע פצצה בקוקומן" תומך במבצע בו יכולים המשתתפים לזכות באופן מיידי בקונסולת פלייסטיישן 3 ובמארז גיטרת Guitar Hero של "רד אוקטן" בשווי 4000 שקלים - בכל יום 6 ילדים זוכים!
כדי להשתתף במבצע, מוזמנים המשתתפים להיכנס לאתר המבצע, שנבנה באמצעות חברת גריי אינטראקטיב, להקליד מספר המופיע בפנים אריזות המוצרים המשתתפות במבצע, ולשחק במשחק "סיימון" בו יש להקליק על צבעים וצלילים לפי סדר הופעתם. על המשתתפים לחזור אחרי כמה שיותר צירופים, כמה שיותר מהר מבלי להיפסל. מדי יום, 6 הילדים הראשונים שיצליחו במשחק יזכו בפרס הנחשק - פלייסטיישן 3 ובגיטרה הירו. בנוסף, יזכו כל המשתתפים מיידית ברינגטון או טרוטון (כנגד הזנת המספר הסידורי שבקופסא שברשותם).
כמו כן מציע האתר אזור אימונים, המאפשר לילדים להתאמן ולשפר את יכולותיהם לפני שהם מתמודדים על הפרס במשחק. כתובת האתר:
www.cocomanps3.co.il.
Guitar Hero הינו הלהיט החם בקרב הילדים אשר זכה להיות אחת המתנות הפופולריות ביותר בחג המולד האחרון בארצות הברית, בה נמכרו עד עתה 2.72 מיליון יחידות! באמצעות הגיטרה מפעיל הנגן זמר או זמרת רוק המופיעים על גבי מסך ומנגן יחד איתם מתוך מבחר של למעלה מ-70 שירים.
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 24 וימשך 19 ימים.
הדגנים המשתתפים במבצע: קוקומן, עוגי וכריות (להוציא את כריות צ'וקולטה) וחטיפי הדגנים קוקומן - GO.
המבצע מתקיים במהלך כל חודש מרס.