X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש אגף החקירות לשעבר במשטרה, משה מזרחי: החקירה נגד דודי אפל נפתחה בעקבות חשד כי עמד מאחורי האזנת הסתר לשר אלי ישי
▪  ▪  ▪
מכשיר ציתות במשרד השר ישי. דודי אפל
משה מזרחי

משה מזרחי, ראש אגף החקירות לשעבר במשטרה, מסר היום עדות בבית משפט השלום בתל אביב במסגרת פרשת מגדלי הזוהר - עבירות שוחד המיוחסות לדודי אפל.
בתחילת עדותו הסביר מזרחי בעניין החקירה נגד אפל, כי במהלך חקירה מסוימת שניהלה היאחב"ל (יחידה ארצית לחקירות בינלאומיות) התגלה מכשיר האזנה במשרדו של השר אלי ישי. הדבר נתפש כאירוע חמור מאוד והוחלט שהיחב"ל יחקור זאת. יהודה אבידן, תומך ממחנהו של דרעי, נחשד בזמנו בהזמנת ההאזנה לשר ישי, אך מזמין ההאזנה לא אותר מעולם.
מזרחי הוסיף בעדותו כי החשדות נגד אפל עלו בעקבות מקור שמסר למפעילו, כי מי שעומד מאחורי הזמנת ההאזנה לישי הוא דודי אפל. "בנוסף, ניצב יאיר יצחקי שוחח עמי טלפונית ואמר שמן דהוא שוחח איתו ובין יתר הדברים העלה את החשד כלפי אפל כמזמין ההאזנה", אמר מזרחי.
במהלך העדות הטיחה פרקליטתו של אפל, עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ', במזרחי כי בא ללא הכנה מוקדמת לעדות ומבלי שעבר על המסמכים הרלוונטיים. מזרחי השיב: "אני גמלאי ומקדיש את זמני לדברים אחרים".
מזרחי נשאל בנוגע לתמלול שיחה בין אפל ליראון פסטינגר, שהיה מועמד בבחירות ללשכת עורכי הדין דאז. מהשיחה עלה לכאורה כי אפל מנסה לגרום לכך שוועדת מומחים ממדעי המדינה היא שתנסח את החוקה, מכיוון שהם נתפשים כמתנגדים לנשיא ברק, דבר שתאם את עמדתו של אפל. מזרחי השיב: "אנחנו לא הולכים מתוך אג'נדה חברתית מעמיקה. חשבנו שהוא רוצה לקדם את האינטרסים הפרטיים שלו, וזה לא עומד בקנה אחד עם טובת הציבור".
התיק מתנהל בפני הרכב של שלושה שופטים, בראשות השופט מרדכי פלד והשופטים דניאל בארי וגיליה רביד. על-פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד לימור מרגולין מפרקליטות מיסוי וכלכלה, ניתן שוחד לבני רגב, ראש העיר לוד לשעבר, באמצעות עמותה שהוקמה לצורך מערכת הבחירות לצורך בחירתו לראשות העיר.
על-פי הנטען, בהסכם שנעשה בין חברה בשם נכסי ירין לבין העמותה הוסכם כי החברה תממן את מערכת הבחירות של רגב, ולאחר הבחירות תקבל החזר מתוך הכספים שיתקבלו ממשרד הפנים עבור המנדטים בהם תזכה הסיעה. עוד נטען כי חברת נכסי ירין שיוצגה בידי שחר פועה, פעלה על-פי הוראות של נאשם נוסף, בני תבין, שהוא מקורב של אפל - כך שלמעשה אפל הוא שעמד מאחורי חברת נכסי ירין ומאחורי מימון הקמפיין של רגב. לאפל היו אינטרסים כלכליים רבים בעיר לוד, בה הוא בנה במשך שנים. עדותו של משה מזרחי נמשכת גם עתה, ועתידה להסתיים בשעות הערב.
דודי אפל יוצג באמצעות עו"ד יהושע חורש ואילן סופר ממשרד ש. הורוביץ, ליאורה גלאט-ברקוביץ ומשה ישראל (פ 8116/03).

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האזנת הסתר לשר אלי ישי הובילה לחקירת אפל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זו עילה לביצוע האזנות ?
יצאו מדעתם ?  |  10/03/08 20:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון קביליו
אלמונים תקפו את שדרן הרדיו ארי שמאי וגרמו לחבלות בראשו ובכל חלקי גופו    שמאי הובהל לבית החולים במצב בינוני    נעצרו שני חשודים במעשה
עידן יוסף
שר הספורט מג'אדלה מציע לכבד גם את זכר ההרוגים בעזה בציון דקת דומיה במגרשי הספורט    "אי אפשר לנהוג בשיוויון-נפש כלפי מה שישראל עושה"
שרון קביליו
ימשיכו להוביל את קמפיין האופנה של רשת ZIP    השניים שהובילו יחד את קמפיין החורף האחרון של ZIP יקבלו ביחד 100,000 דולר לעונה
שרון קביליו
אחרי אין ספור קמפיינים ותוכניות טלוויזיה מצליחות מבססת עינת ארליך את דמות אשת המשפחה שדבקה בה    ארליך תשמש כפרזנטורית החדשה של מטבחי זיו Effeti and
אלעזר לוין
בלעדי: גינדי החזקות מכרה את הקומה למשקיע מלוס אנג'לס במחיר-שיא של 10,000 דולר למ"ר    המשקיע ישכיר את החנויות ב-100 דולר למ"ר לחודש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il