בנק דקסיה ישראל עולה היום (ד') בקמפיין תדמיתי למיצוב הבנק בתחום מתן האשראי לחברות ציבוריות פרטיות וכן ממשלתיות העוסקות בפרויקטים ושירותים לסקטור הציבורי, תחת הסיסמא:
"דקסיה ישראל - גב עולמי למימון ציבורי".
הקמפיין פונה לחברות ציבוריות פרטיות וכן ממשלתיות העוסקות בפרויקטים ושירותים לסקטור הציבורי, בעקבות כך שבחודש ינואר 2008 הרחיבה דקסיה ישראל את תחומי פעילותה ומעגל לקוחותיה לאחר שקיבלה רישיון בנקאי חדש: בנק ישראל אישר לחברה קבלת רישיון בנק מלא. קבלת הרישיון הבנקאי החדש באה בהמשך להרחבת הפעילות ושדרוג המערכות הבנקאיות.
הקמפיין, שהיקפו 300 אלף שקל, הופק על-ידי משרד הפרסום בלומנקרנץ ושות', וכולל פרסום באתרי האינטרנט הכלכליים ובעיתונות הכתובה הכלכלית.
דקסיה ישראל מעניקה שירותי בנקאות לסקטור הציבורי ומרחיבה את פעילותה בשוק הישראלי במימון פרויקטים בתחום התשתיות בסיוע חברת דקסיה הבינלאומית. כמו כן דקסיה ישראל החלה לפעול מול ספקים של רשויות מקומיות. התאגיד פעיל בשוק ההון. לחברה דירוג AA/Stableמחברת מעלות ודירוג התחייבות לזמן קצר שלA1+ שהינו הגבוה ביותר. כמו כן, בתקופה האחרונה דקסיה ישראל הגדילה באופן משמעותי את היקפי האשראי שהיא מעניקה לסקטור המוניציפאלי, במסגרת התוכנית האסטרטגית. היקף האשראי למגזר המוניציפאלי מסתכם בכ-3.7 מיליארד ₪. בימים האחרונים השלים הבנק הנפקת ניירות ערך מסחריים לתקופה קצרה בהיקף של 91 מיליון ₪, לאחר ביקושי יתר של 64%.