שטרית מדיה גרופ SMG משיקה קמפיין חדש ל"דור אלון" בסך כולל של 2,000,000 ₪
הקמפיין מושק בהמשך לבחירת מתחמי התדלוק והמסחר של דור אלון, ע"י "מרקטסט" כמובילה מבין כל חברות הדלק בישראל בתחום חוויות הלקוח והשירות.
לדברי אביטל גינסברג - מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: תוצאות הסקר מצטרפות לסקרי חווית לקוח נוספים, וכולם, באופן גורף, מחזקים את מעמדה של דור אלון כמובילה בישראל. אנשי דור אלון מעניקים בתחנות התדלוק והמסחר של החברה חווית שירות מושלמת והקמפיין בא להדגיש ולמנף את המוניטין הרב של דור אלון בו חווית לקוח היא אחד מהערכים החשובים לארגון".
עלות כוללת של הקמפיין: 2,000,000 ש"ח
מנהלת הפרויקט: אביטל גינסברג מנכ"ל פרסום שטרית מדיה גרופ
מנהל קריאטיב: גילי שחק
מנהלת לקוח: מיכל בן זקן
ארט: שרון גופר
קופי: טל טוטקה
חברת הפקה: גפן הפקות
פוסט: ברודקאסט
במאי: אייל גפן
יחסי ציבור: טל כץ ואמיר שינקמן