X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לוין. חוסר לב
לוין להרע
הלילה הכריז לוין - שלמיטב זכרוני מעולם לא נקט עמדה כלפי ההוללות המיוחסת לבנימין נתניהו, ולא התייחס לפרשת הצוללות המצריות ולסעיפי האישום נגד ראש הממשלה ולפסקי הדין המרשיעים של אריה דרעי - מלחמה על שלטון החוק
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

היה צפוי ששר המשפטים יריב לוין יתגדר מיד בפתח מסיבת העיתונאים שלו בכך שמנחם בגין היה הסנדק בטקס ברית המילה שלו. רק שמייסד הליכוד התהפך בקברו במרומי הר הזיתים, ירושלים, להאזין לאן מוליך הרך הנולד דאז את שלטון החוק בישראל, כהגדרתו של גיא פלג בערוץ-12 - מהלך "מאפיוזי".
18 שנים לפני שהיה סנדקו של לוין כתב בגין את המסה המשפטית היותר-ליברלית והיותר-דמוקרטית שנרשמה בישראל, וכאשר פורסמה באיחור ניאות המגדלור של החוק הפרופסור אהרן ברק להוסיף לה הקדמה1.
הלילה הכריז לוין - שלמיטב זכרוני מעולם לא נקט עמדה כלפי ההוללות המיוחסת לבנימין נתניהו, ולא התייחס לפרשת הצוללות המצריות ולסעיפי האישום נגד ראש הממשלה ולפסקי הדין המרשיעים של אריה דרעי - מלחמה על שלטון החוק. על הדמוקרטיה. על זכויות האדם והאזרח. על מורשתו של מנחם בגין. הכל ברשות ובסמכות של ביבי ודרעי וקרנפי הליכוד האחרים.
לוין הוא הנציג היעיל ביותר של מחנה בני החושך. מנומס. שומר על ארשת תרבותית. נקי משחיתות אישית. אידאולוג המאמין בתום לב (ובעיניי גם בחוסר לב) בדברים המזעזעים שהוא מקדם.
אין ברירה, הליברליזם קורא לנו לדגל. זכויות האדם מחייבות לצאת לשרות לאומי אזרחי בטרם נהיה אירן וערב הסעודית והונגריה ופולניה. הליכוד הוציא מתוכו את בני האור הצועדים בחושך לעומת בני החושך הנהנים לעת עתה מאור הזרקורים של השלטון. הליכוד הצמיח בשורותיו את לוין מול דן מרידור. שלמה קרעי מול גדעון סער. טלי גוטליב מול לימור לבנת. גלית דיסטל-אטבריאן מול ציפי לבני. נפגשים בצומת. בכיכר. על הגשר.

הערות

1. מעולם לא הבנתי מדוע בני האור בישראל לא כללו אותה במסגרת לימודי האזרחות בתיכוניים. בספרי "התפכחות" כללתי את רובה, מילה-במילה.(עמודים 107-106). יש בה תשובה לכל התאזות המעוותות של המסונדק. אני עצל מלהעתיק כאן את כל המסה. אביא רק אחת הסותרת את ההפיכה הדיקטטורית של לוין:
"יש שישאלונו כלום זה דמוקרטי שחמישה או שבעה או 11 אנשים, שלא נבחרים על-ידי העם יוכלו לבטל החלטה שנתקבלה בצורת חוק על-ידי נבחרי העם? זוהי שאלה מדיחת דעת... למדנו כי רוב פרלמנטרי נבחר יכול להיות מכשיר בידי קבוצת שליטים ומסווה לעריצותם. על כן חייב העם לקבוע את זכויותיו גם מול בית הנבחרים לבל יוכל הרוב שבו, המשרת את השלטון יותר מאשר מפקח עליו, לשלול את הזכויות הללו. זאת אפשר להשיג רק בדרך של עליונות המשפט, כלומר קביעת החירויות האזרחיות כחוק יסוד ומתן סמכות לחבר השופטים לבטל את תוקפו של חוק שנוגד את חוק היסוד...". מי ייגל עפר מעיניו של בגין?

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  05/01/2023   |   עודכן:  05/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לוין להרע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
טול קורה
עובד 1  |  6/01/23 13:35
2
בוזי הרצוג לעומת דרעי ובנזרי
ב.ל  |  7/01/23 17:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב קורי
יש לליברטריאנים, טייקונים, משיחיים, חרדים, אייטולות, ומושחתים, לקיצוניים, הרבה יותר מה להפסיד מאשר ל-80% המתונים    כי אנו העובדים, הישרים, התורמים, אנו מגש הכסף שעליה מתקיימת המדינה
מנחם רהט
פרסום תמוה באינטרנט מזמין חרדים להצטרף ליוזמה להקמת מושבה חרדית באי השכן שבו הדשא ירוק יותר והים כחול יותר
יוסף קנדלקר
במדינת היהודים רשמית - לוח השנה כולל גם חופשה לרגל ראש השנה האזרחית    התחילו לאחל לנו כבר נובי גוד בכל אתר ואתר, בכל תוכנית חדשות, ותכף יגיעו לבתי הספר
רון בריימן
רציתי ממשלת שינוי ותיקון אבל לא רציתי שגיאות כל כך בלתי נסלחות בתחום העלייה והקליטה, בתחום הצבאי, בתחום המינהלי
עמנואל בן-סבו
אחריותנו במאבק לחינוך מהגיל הרך לכבוד הדדי, סובלנות, קדושת החיים. אחריותנו לזכור את השואה, את הגורמים להצלחתה הנוראית, את אובדן צלם אנוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il