בית האופנה comme il faut יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לעונת אביב-קיץ 2008, תחת הסיסמא: "קני מעט".
עלות הקמפיין היא כמיליון ש"ח והוא ילווה בפרסום בעיתונות הארצית והמקומית, מגזינים, ניוזלטרים למועדון הלקוחות, גלויות ואינסרטים, מיתוג רכבי החברה ויחסי ציבור.
המצולמות בקמפיין הן ארבע נשים בקשת גילאים רחבה משנות העשרים ועד השישים וכולן מציגות את המסר "קני מעט" ברוח מינימליסטית.
סיביל גולדפינר, מנכ"לית קום איל פו: " 'קני מעט' היא אמירה למען עולם הוגן יותר, איכותי ואקולוגי. אמירה שמשקפת את האחריות החברתית של עסקים על הסביבה, על הספקים, הלקוחות והעובדים."
קום איל פו, מובילה כחברה בעלת אג'נדה פמיניסטית ותפיסה חברתית נרחבת, אשר באה לידי ביטוי בקו העיצובי, בקמפיינים שיווקים ובקטלוגים, הנושאים ביקורת חברתית ופוליטית. בעבר, השיקה החברה את קטלוג "החומה" אשר צולם בגדר ההפרדה וזכה לתהודה נרחבת, כמו גם קטלוג "בתאבון מותק" אשר הפגין אכילה נשית, ויצא נגד מיני הפרעות האכילה שסיגלו לעצמן נשים, קטלוג "עין רעה - עין טובה" אשר העלה את סוגיית אידיאל היופי, בעודו מתעכב על אותו הרגע בו אישה נמצאת עם עצמה ועומדת מול המראה ועוד.
ל-Comme il faut 12 חנויות ברחבי הארץ: בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א; אחוזה 170, רעננה; ויצמן 1, רחובות; מוריה 22, חיפה; קניון רמת אביב; קניון גבעתיים; כיכר רבין 9 ת"א; הסטודיו ברחוב הפלך 3 יפו; "רדיקל" בבית בנמל, קום איל פו נעלים אוסישקין 22 רמת השרון וכן קום איל פו נעליים, וקום איל פו תכשיטים בבית בנמל, נמל ת"א.