X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HEART מוצרי תינוקות
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

HEART, מותג מוצרי תינוקות, מרחיב את פריסתו וחודר לרשת השופרסל לאחר שחדר בהצלחה לרשת הניו פארם, לרשתות בתי מרקחת ולחנויות מתמחות באביזרי תינוקות. חמוטל יצחק, מבעלי המותג, מעריכה כי בעקבות הכניסה לשופרסל יעלו אחוזי המכירות בכ-40%.
HEART הוא מותג המציע לצרכן מוצרי פרימיום איכותיים ובטוחים במחיר הוגן בעלי ערך מוסף על הקיים בשוק. המותג יכלול מוצרים חדשניים שאינם קיימים כיום בישראל. עד כה יצאו למדפים בקבוקי שתיה והזנה הזוכים להצלחה רבה. בשלב הבא ייצאו מוצרים חדשניים בתחום הטואלטיקה, ההיגיינה והיגיינת הפה לפעוטות. בתוך חצי שנה יצטרפו אליהם גם מוצרי מזון לפעוטות וכן מוצרים לנשים הרות.
הבקבוקים של HEART הינם ייחודיים ובטוחים לפעוטות מגיל אפס ואף קלים ונוחים לשימוש. הבקבוקים מיוצרים מ-POLYETHER SULFON, חומר בטיחותי וידידותי לסביבה בגוון זהוב דבש, המשמש לייצור ציוד רפואי ועמיד בטמפרטורות של מאות מעלות. זו הפעם הראשונה בישראל שלצרכן מוצע בקבוק שתייה מחומר בטוח שהינו גם נוח לשימוש ובעל מספר החלקים המינימלי של בקבוק (בקבוק, פטמה ותבריג). לעומת בקבוקים אחרים בעלי מנגנונים מרובי חלקים המשמשים למניעת גזים אצל התינוק, בבקבוקי HEART נמצא המנגנון בחלק אחד- בפטמה.
חשוב לציין כי הבקבוקים אינם מכילים ביספינול A, כימיקל המשמש לריכוך ולהבהרת הפלסטיק השקוף שממנו מיוצרים מרבית בקבוקי התינוקות. חומר זה נחשד לאחרונה בשיבוש הפעילות ההורמונלית של פעוטות עד כדי האצת התפתחותם המינית.
המותג HEART הוקם ומנוהל על-ידי חמוטל יצחק ואוריאל קסלר, שמאחוריהם ניסיון רב שנים בייזום, פיתוח ושיווק של מוצרים לתינוקות וילדים. יצחק שימשה בתפקידים מרכזיים בחברת "פרומדיקו", וניהלה את השיווק של מותג "סימילאק" ומותג הבקבוקים הבטוחים "B FREE". במסגרת זו נזקפת לזכותה הובלת הקמפיין הציבורי נגד שיווק בקבוקים המכילים ביספינול A.
קסלר שימש מספר שנים כמנכ"ל החברה הבת של "פרומדיקו", שעסקה בשיווק והפצה של מוצרי התינוקות של החברה. הוא התמחה בפיתוח המוצרים, בתכנון הייצור והתרכובות, בסחר ובניהול.
לפיתוח המותג HEART רתמו השניים את הידע והניסיון הרב שצברו במסגרת עבודתם המקצועית - כמו גם את ניסיונם כהורים (כל אחד מהם הוא הורה לארבעה).
לדברי חמוטל יצחק, "אנו צופים שהיקף הפעילות בשנת הפעילות הראשונה יסתכם בכ-2 מיליון דולר". ענף מוצרי התינוקות בישראל נמצא בשנים האחרונות בצמיחה מואצת. מספר התינוקות הנולדים בארץ מדי שנה מסתכם בכ-140 אלף ומוצרי הצריכה השוטפת הנרכשים בחנויות הפארם וברשתות השיווק מגלגלים כ-1.2 מיליארד שקלים בשנה. עם תחומי הפעילות העיקריים נמנים המזון, הצעצועים, הטואלטיקה והעגלות.
הענף מאופיין בסוגים שונים של חנויות. בשנים האחרונות נפתחו יותר ויותר חנויות ורשתות המתמחות בתחום מוצרי תינוקות, ביגוד לתינוקות ונשים בהריון, רהיטים, צעצועים ואביזרים נלווים.

תאריך:  07/04/2008   |   עודכן:  07/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il