קבוצת ניופאן עולה לראשונה בקמפיין למותג מולינקס הצרפתי המתמחה בייצור מוצרים המתאימים לסגנון החיים המודרני והמצטיינים בפרמטרים של נוחות, קלות הפעלה, עיצוב וטכנולוגיה מתקדמת. הקמפיין, בהשקעה של כמיליון שקלים, מקדם את השקת הבלנדר החדש והבלעדי של מולינקס המאפשר 4 פעולות במכשיר אחד.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הקונספט "מאחד יוצא 4", מציג את הדור הבא של הבלנדר מוט, בפטנט בלעדי של מולינקס הכולל 4 ראשים מתחלפים המבצעים 4 פעולות שונות בקליק אחד: גם קוצץ, גם טוחן, גם מערבל וגם כותש קרח. הכל במוצר אחד תוצרת צרפת.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הארצית, תשדירי רדיו וסרטון פרסומת בכל אולמות הקולנוע. הקמפיין יימשך כ-4 שבועות.
קבוצת ניופאן הכוללת את "ניופאן טלקום", "ניופאן IT" וקונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון JBL ,BOSE ,TOSHIBA, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, מולינקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, ו- HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.