X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
- הודעה מטעם צו פיוס
▪  ▪  ▪
"מפגש אידיאלי בו כל אחד מרגיש שייך". יום הנשים בשביל ישראל

במסגרת מסע רגלי שמקיים ארגון 'צו פיוס' בשביל ישראל, התקיים אתמול יום מיוחד שכולו עסק בנשים. ארגון 'צו פיוס', בשיתוף עם עמותת אב"י בשביל ישראל, החברה להגנת הטבע והמדרשה באורנים, יזמו את המסע "נפגשים בשביל ישראל" המתקיים זו השנה השלישית, והפעם בסימן 60 שנה למדינה.
במסגרת המסע נפגשים צעירים ומבוגרים, דתיים וחילונים, אזרחים מכל גווני הקשת הפוליטית והחברתית בארץ, המחפשים מפגש משמעותי ומאחד עם אנשים, מקומות ונופים - דרך הרגליים, הלב והנשמה. זהו מסע חווייתי של מפגש וזיכרון בנופי הארץ הדן בשאלות העומק של החברה הישראלית לדורותיה.
אתמול, ב-8 באפריל, התקיים על השביל יום מיוחד שכולו נשים שיזם וארגן ארגון "ניגוני נשים" מהמדרשה באורנים. ביום זה נפגשו על השביל ארגוני נשים מכל גווני הקשת החברתית, הפוליטית והדתית, לשיח עם נשים, על נשים ומה שבניהן. גם הצועדים הגברים לקחו חלק ביום זה. בין הארגונים שהשתתפו ביום: ארגון "קולך", "ניגוני נשים" מהמדרשה באורנים", ארגון אלמנות צה"ל ומרכז הרצוג. עוד ישתתפו ביום קבוצה של נשים דרוזיות, עולות חדשות ונשים מפורומי נשים ממקומות שונים ברחבי הארץ.
היום נפתח בטקס מיוחד לזכר נשים אשר נפלו במערכות הביטחון, ובמהלך היום התקיימו דיונים שונים על מקומה של האישה בחברה הישראלית מאז שנות ה- 90, העשור בו נוסדו ארגוני נשים רבים בישראל. כמו כן, רבקה לוביץ', ממרכז צדק לנשים, הרצתה בפני המשתתפים על "נישואין בצדק ובהגינות", הפיתרון לנשים עגונות.
בשיאו של היום, צפו המשתתפים בהצגה: "ברוך שעשני אישה" של נשות "מורטלנה". ההצגה שתתקיים ב"בית התותחן" בזיכרון יעקב, מביאה הסתכלות מעניינת על עולמן של נשים.
המסע בשביל ישראל החל באילת, ביום שני, 25.2.08 ויסתיים בתל חי בחוה"מ פסח, יום חמישי, 24.4.08. השתתפות בהרשמה מראש באתר צו פיוס: www.tzavpius.org.il
עליזה גרשון, מנהלת ארגון 'צו פיוס': "אנו שמחים להימנות על יוזמי הפרויקט הנהדר הזה, שמזמן מפגש חווייתי בין קבוצות ומגזרים בחברה הישראלית. שביל ישראל מזמן מקום מפגש אידיאלי, בו כל אחד מרגיש שייך, ובו קל יותר להתחבר ולמצוא את המשותף לכולנו. צו פיוס פועל בדרכים שונות לעידוד ההיכרות בין יחידים וקבוצות בחברה הישראלית. המסע הוא אחת הדרכים לעשות כן. בשנים האחרונות ארגוני הנשים בישראל הפכו לכלי משמעותי דרכו יכולות נשים רבות מכל רובדי החברה הישראלית לבוא לידי ביטוי. אני מקדמת בברכה את הנשים שבחרו לנהל את שיח הנשים החשוב גם במסגרת פרויקט שביל ישראל".
אודות צו פיוס
צו פיוס הוקם בשנת 1996 על-ידי קרן אבי חי והחל את דרכו כמסע הסברה לאחר רצח יצחק רבין ז”ל, בתקופה של שבר עמוק בעם. התגובות למסע העידו כי רבים בחברה הישראלית רואים בפיוס ובהידברות בתוך הציבור היהודי צורך קיומי. תגובות אלה הביאו למעבר מדיבור למעשה ותוך תקופה קצרה הפך הארגון מסיסמה על שלטי חוצות לגוף שיוזם, מפיק ומעודד פעילויות בכל רחבי הארץ: עשרות תוכניות מפגש והידברות בין אנשים לאורך הקשת הדתית-חילונית; מסעות הסברה ופרסום באמצעי התקשורת; הפקות טלוויזיה ורדיו, ועוד.

תאריך:  09/04/2008   |   עודכן:  09/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il