X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מכללת ארז בשלומי
▪  ▪  ▪

מכללת ארז בשלומי הקיימת כבר מעל 25 שנה נמצאת בתהליך מתקדם עם מינהל המכללות באורט לקראת השתייכות לרשת אורט ישראל. מטרת השיוך היא להרחיב את מגוון מסלולי הלימוד במכללה וכך לספק לתושבי הצפון היצע רחב יותר של מקצועות לימוד הנדרשים בשוק העבודה. לאחר חתימת ההסכם תיקרא המכללה בשם "מכללת אורט ארז" בשלומי ותציע מסלולי לימוד חדשים בתחומי ההנדסה.
כבר בימים אלו משתפת המכללה פעולה עם אורט ישראל ומתכננת 3 מגמות לימוד חדשות: מגמת הנדסאות אלקטרוניקה בהתמחות תקשורת מחשבים, מגמת הנדסאות תעשיה וניהול בהתמחות לוגיסטיקה ומגמת הנדסאות תקשורת חזותית. 3 המגמות יוגשו לקבלת אישור הפתיחה ממה"ט (המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע). כמו כן, על-מנת לעודד לימודים במגמות השונות בבית הספר להנדסאים של מכללת אורט ארז, מציעה המכללה 50% מלגה לנרשמים עד סוף יולי 2008.
גבי נעמן, ראש המועצה בשלומי ציין: “יום חג הוא לישוב שלומי בפרט ולגליל המערבי בכלל. בשנה האחרונה הרשות המקומית, מכללת ארז וחבריי ברשת אורט עמלו קשה על תהליך ההחלטה לשותפות עם רשת אורט. שותפות זו הינה חשובה ביותר לקידומה ולהתפתחותה של שלומי. אין לי ספק כי החיבור בין הרשות המקומית לניהול האקדמי טכנולוגי של רשת אורט יחד עם מכללת ארז תניב פירות בעתיד הקרוב. יישר כוח לכל העושים למען תושבי הגליל המערבי והישוב שלומי".
איתי גולדפרב, סמנכ"ל אורט ישראל וראש מינהל מכללות אורט מדגיש: "מהלך חשוב זה מאפשר למינהל מכללות אורט פרישה רחבה יותר מתוך מטרה לקדם ולפתח את ההשכלה הטכנולוגית ומציאת מקומות תעסוקה באזור הצפון בכלל והגליל בפרט. שיוך המכללה ירחיב את מגוון מסלולי הלימוד המוצעים במכללה וכך יספק לתושבי הצפון היצע רחב יותר של תחומי לימוד מקצועיים וטכנולוגיים".
סנדי אילוז, מנהלת מכללת ארז, מציינת: "לאחר 25 שנים בהן הוכשרו במסגרת מכללת ארז מעל 10,000 בוגרים במקצועות מגוונים, ראינו לנכון להצטרף לפרטנר ראוי כמו רשת אורט המביאה עימה מוניטין וניסיון רב שנים בהשכלה מקצועית וטכנולוגית. זהו פרטנר שיכול למנף את הצלחותינו בהכשרות מקצועיות וטכנולוגיות גם להמשך לימודים אקדמיים. ישנה חפיפה מלאה בין מטרותינו להעניק לתושבי הגליל את הכלים לבניית קריירה למטרותיה של רשת אורט בנושא זה".
מכללת ארז הוקמה בשנת 1983, בעזרת מענק מהקרן לפיתוח הגליל של הסוכנות היהודית, בכוונה לסייע לחיילים משוחררים תושבי שלומי להשלים לימודים תיכוניים. אולם התברר כי הצורך החיוני יותר של התלמידים, חיילים משוחררים וזוגות צעירים, הוא הכשרה שבסופה יקבלו דיפלומה שתאפשר להם למצוא תעסוקה ולהתקדם בה. בשיתוף פעולה מלא עם משרד העבודה נפתחו קורסים להכשרה מקצועית למובטלים, וקורסים לעובדים ממפעלי תעשיה ולכלל תושבי האזור. מכללת ארז הפכה למכללה קהילתית.
רשת מכללות אורט כוללת 7 מכללות הפזורות ברחבי הארץ: מכללת אורט רחובות, מכללת אורט ירושלים, מכללת אורט סינגלובסקי בתל אביב, מכללת אורט בראודה בכרמיאל, מכללת אורט קריית ביאליק, מכללת אורט הרמלין בנתניה, מכללת אורט כפר סבא.
המכללות מציעות לימודים בשלוש מחלקות: לימודי הנדסאים במסגרת עתודה טכנולוגית, לימודי הנדסאים בכל המגמות במסגרת מה"ט (המכון ממשלתי להכשרה טכנולוגית) ולימודי תעודה. מגמות הלימוד המוצעות הן מגוונות וכוללות: טכנולוגיה, עיצוב, ניהול, מנהל וחשבונאות, פרא-רפואי ועוד. הרשת מעניקה תשתית רחבה של לימודי מדע וטכנולוגיה מתוך תפיסה שהחינוך הטכנולוגי מדעי הינו הערובה לתשתית איתנה ולצמיחה חברתית כלכלית במדינתנו הדלה במשאבים חומריים.

תאריך:  10/04/2008   |   עודכן:  10/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אתר slicha
- הודעה מטעם אתר slicha
משה בהגאון
- הודעה מטעם הקרן החדשה לירושלים למען תושביה
טל מרום-מלובץ
- הודעה מטעם עיריית ירושלים
אריאל פלר
- הודעה מטעם המכללה האקדמית אשקלון
גל פרלוב
- הודעה מטעם חברת בזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il