X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פעילים ניהול תיקי השקעות, בנק הפועלים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים, משיקה בימים אלו את הקמפיין הפרסומי שלה לשנת 2008, תחת המסר "מתאימים תיקים לאנשים". היקף ההשקעה בקמפיין הינו כ-3 מיליון שקלים והוא מתנהל באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער. הקמפיין יימשך ארבעה חודשים, כשהגל הראשון יימשך כחודשיים ויתמקד בחסויות בטלוויזיה, במודעות בעיתונים ובפעילויות קד"מ שונות.
עידו קארו, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פעילים, מוסר כי "הקמפיין נועד להבליט את חדשנותה של החברה וממשיך להוביל את השפה הפרסומית, המבוססת על האנלוגיה בין תיקי השקעות לתיקי יומיום רגילים (מזוודה, תיק אוכל וכו')".
עוד מוסיף קארו כי "מלבד החיזוק התדמיתי, מציג הקמפיין את האפשרות לניהול תיקי השקעות באמצעות דסק חו"ל של החברה, כשסכום ההשקעה הראשוני הינו 50 אלף דולר ומעלה. הקמפיין החדש מבליט את יתרונות הדסק, שלקוחותיו נהנים מהתאמה אישית, מצוות מומחים מקצועי ומהמוצרים האיכותיים ביותר בכל סקטור. כמו כן, מוצג הדסק החדשני המתמקד בניהול תיקי השקעות באמצעות תעודות סל בלבד, אותן בוררת פעילים באמצעות מודל תמחור אנליטי שפותח בחברה".
בנוסף, הקמפיין החדש נועד להבליט את נושא ה- Asset Allocation (הקצאת נכסים יעילה בין השוק המקומי והשווקים הגלובליים), המהווה מרכיב קריטי בבניית תיק השקעות. לשם כך התקשרה פעילים בהסכמים עם גופים פיננסיים עולמיים מובילים כדוגמת GAM ,TEMPLETON ו-PERMAL. יתרון זה מאפשר למומחי החברה לבחור באופן אובייקטיבי ובאמצעות מודלים מתקדמים את הנכסים הפיננסיים האיכותיים ביותר בשווקים העולמיים.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב-עפר יער, ארט- אייל סגל, קופי- מאיה שרן, סופרוייזר- כרמית אילוז, תקציבאית- יעל ברקאי, מפיקה- אפרת אקר
אודות פעילים ניהול תיקי השקעות בע"מ
חברת פעילים, המתמחה בניהול תיקי השקעות לפרטיים ומוסדיים, הוקמה בשנת 1987 כחברת בת של בנק הפועלים. כיום נחשבת פעילים, המנהלת נכסים בהיקף של כ-8.5 מיליארד שקל, לאחת מהחברות המרכזיות בתחום ניהול תיקי ההשקעות בישראל. בהיותה חברת בת של בנק הפועלים, הגוף הפיננסי המוביל במדינה, נהנית פעילים מגב כלכלי איתן. עובדה זו מאפשרת לפעילים להעניק ללקוחותיה ביטחון מלא ולהעמיד לרשותם כלים ושירותים כלכליים מהמתקדמים מסוגם, לצד מומחים מובילים בתחום ההשקעות. יו"ר פעילים הוא יורם גבאי והמנכ"ל הוא גדי מרץ.

תאריך:  13/04/2008   |   עודכן:  13/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il