חברת פעילים ניהול תיקי השקעות מקבוצת בנק הפועלים, משיקה בימים אלו את הקמפיין הפרסומי שלה לשנת 2008, תחת המסר "מתאימים תיקים לאנשים". היקף ההשקעה בקמפיין הינו כ-3 מיליון שקלים והוא מתנהל באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער. הקמפיין יימשך ארבעה חודשים, כשהגל הראשון יימשך כחודשיים ויתמקד בחסויות בטלוויזיה, במודעות בעיתונים ובפעילויות קד"מ שונות.
עידו קארו, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פעילים, מוסר כי "הקמפיין נועד להבליט את חדשנותה של החברה וממשיך להוביל את השפה הפרסומית, המבוססת על האנלוגיה בין תיקי השקעות לתיקי יומיום רגילים (מזוודה, תיק אוכל וכו')".
עוד מוסיף קארו כי "מלבד החיזוק התדמיתי, מציג הקמפיין את האפשרות לניהול תיקי השקעות באמצעות דסק חו"ל של החברה, כשסכום ההשקעה הראשוני הינו 50 אלף דולר ומעלה. הקמפיין החדש מבליט את יתרונות הדסק, שלקוחותיו נהנים מהתאמה אישית, מצוות מומחים מקצועי ומהמוצרים האיכותיים ביותר בכל סקטור. כמו כן, מוצג הדסק החדשני המתמקד בניהול תיקי השקעות באמצעות תעודות סל בלבד, אותן בוררת פעילים באמצעות מודל תמחור אנליטי שפותח בחברה".
בנוסף, הקמפיין החדש נועד להבליט את נושא ה- Asset Allocation (הקצאת נכסים יעילה בין השוק המקומי והשווקים הגלובליים), המהווה מרכיב קריטי בבניית תיק השקעות. לשם כך התקשרה פעילים בהסכמים עם גופים פיננסיים עולמיים מובילים כדוגמת GAM ,TEMPLETON ו-PERMAL. יתרון זה מאפשר למומחי החברה לבחור באופן אובייקטיבי ובאמצעות מודלים מתקדמים את הנכסים הפיננסיים האיכותיים ביותר בשווקים העולמיים.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב-עפר יער, ארט- אייל סגל, קופי- מאיה שרן, סופרוייזר- כרמית אילוז, תקציבאית- יעל ברקאי, מפיקה- אפרת אקר
אודות פעילים ניהול תיקי השקעות בע"מ
חברת פעילים, המתמחה בניהול תיקי השקעות לפרטיים ומוסדיים, הוקמה בשנת 1987 כחברת בת של בנק הפועלים. כיום נחשבת פעילים, המנהלת נכסים בהיקף של כ-8.5 מיליארד שקל, לאחת מהחברות המרכזיות בתחום ניהול תיקי ההשקעות בישראל. בהיותה חברת בת של בנק הפועלים, הגוף הפיננסי המוביל במדינה, נהנית פעילים מגב כלכלי איתן. עובדה זו מאפשרת לפעילים להעניק ללקוחותיה ביטחון מלא ולהעמיד לרשותם כלים ושירותים כלכליים מהמתקדמים מסוגם, לצד מומחים מובילים בתחום ההשקעות. יו"ר פעילים הוא יורם גבאי והמנכ"ל הוא גדי מרץ.