X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
דגל אש"ף. בהשראת דגל זה נרצחים יהודים [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]
ימי סליחות בהארץ
מאמר המערכת מנוסח בנימת סלחנות נרגשת כלפי אש"ף וארגוני-טרור פלשתינים נוספים. אך לא רק גילויי הבנה לתנועה המעודדת רצח של יהודים, אלא גם ציון עובדה מוזרה, "לפחות: דגל פלשתין אינו מאיים על איש", כך נכתב בעיתון. האמנם?

לא בכל יום נדפס אצלינו טור-דעה כה סלחני, כולו מגלה הבנה לתנועה הפלשתינית, כמו המאמר הראשי בהארץ (28.4.23). כותרת המאמר אומרת הרבה: "הניחו לדגל פלשתין", כלומר בנימת תחינה ובקשה נרגשת, מתבקש הקורא להגן אף להניף את דגלו של אש"ף.
עילת התוכן למאמר זה: לפני ימים פשטה המשטרה על סניף מפלגת חד"ש בנצרת והשוטרים החרימו את דגל אש"ף שהונף שם. זו הייתה פעולה על בסיס חוקי באשר הנפת דגל זה מותרת על-פי החוק. לא רק בחוק מסתייע הארץ אלא באזכור הסכמים שנחתמו בין ישראל לבין אש"ף. במעמד החתימה נראה דגל אש"ף, מוצב גם במעון ראש הממשלה נתניהו. שר הביטחון לשעבר בני גנץ אירח את אבו-מאזן לתה של מנחה בדירתו בראש העין. לאחר אזכורים תכופים של מחווה זו, ספק אם בני גנץ ישוב ויארח בדירתו את אבו-מאזן.
מאמר המערכת הנ"ל מנוסח בנימת סלחנות נרגשת כלפי אש"ף וארגוני-טרור פלשתינים נוספים. אך לא רק גילויי הבנה לתנועה המעודדת רצח של יהודים, אלא גם ציון עובדה מוזרה: "לפחות: דגל פלשתין אינו מאיים על איש", כך נכתב בעיתון.
האמנם? הרי דגלי אש"ף מוצגים ברבים בכל עת שבה נערכת הלוויתו של רוצח פלשתיני שחוסל. ולאחר הלוויתו, מתכבדים האבלים השרויים דווקא בשמחה וזו מסתייעת בכיבודי תקרובת המעודדת קטילתם של יהודים נוספים. את המחוות האלה של הפלשתינים מגדיר הארץ כ"איום פלשתיני שאינו מאיים על איש". יש לקוות שמשפחות שכולות פסחו על קריאת מלים אלה בעיתון. ואם אין איום מן הצד הפלשתיני, מדוע מפכ"ל המשטרה וקציניו חוזרים וממליצים לאזרחים לשאת נשק בכל עת שהם משוטטים מחוץ לביתם? הלוא אין איום, אנו תמהים!.
יתר על כן, העיתון רק ממריץ את היועצת המשפטית לממשלה שתבהיר כי אין מניעה להניף את הדגל באירועים מרכזיים. אירוע המוני, מרכזי, צויין אך לפני ימים: טקס הזיכרון הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה. ואין ישראלי שלא מודע למשמעות האמיתית של המילים: "נפגעי פעולות איבה". האם היועמ"שית מעודדת גם את משרד הביטחון להניף כחוק גם בטקס זה את דגל אש"ף, לצד הדגל כחול-לבן? הרי הכל חוקי, חוקי!.
מי שדווקא סייעו להחרמת דגל אש"ף היו מארגני ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית. כמה מפגינים הניפו את דגל אש"ף. המארגנים הבינו בחושיהם כי נוכחות דגל זה בהפגנות רק תרחיק מפגינים ולא תקרב. מאז נראות ההפגנות כמו ים של דגלי כחול-לבן. יש להניח כי כמה מפגינים התעצבו על כי נשלל מהם להפגין בחסות הדגל התנועה הפלשתינית. כך מתירה הממלכה להניף את דגל האויב. בהשראת דגל זה נרצחים יהודים, זה הדגל שנאסר על שוטרי ישראל להסירו.

תאריך:  29/04/2023   |   עודכן:  29/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ימי סליחות בהארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"מיעוט שולי" של 100,000
עובד 1  |  30/04/23 18:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
תנועת נחלה קוראת לממשלה לאכלס את אביתר עוד לפני כניסת השבת    בעקבות התעצמות הטרור - תושבי מזרח בנימין במחאה משולבת: "כתר על כפר המחבלים"
עידן יוסף
עודאי אל-עזזי הסגיר עצמו הלילה לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית    החלטתו מגיעה ברקע מצוד של מערכת הביטחון אחרי המחבלים שעשו את הפיגועים בבקעת הירדן ובבנימין
איתן קלינסקי
מצערת עוצמת הפער בין תכנים מוסרים של פרשת השבוע, שמשננים תלמידים בבתי הספר ביהודה ובשומרון, ובין מציאות כאובה בה הם חיים, שהגר אינו אזרח, אלא אזרח נכבש, שאדמתו נלקחה ממנו
איציק וולף
שגריר ישראל באו"ם האשים את מועצת הביטחון באנטישמיות לאחר שנמנעה משינוי מועד דיון מיוחד בסוגיה הפלשתינית שנקבע ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה    הקריא שמות נרצחים בפיגועי טרור, הדליק נר נשמה ויצא מהאולם
איציק וולף
גבר בן 28 נפצע כשמחבל פלשתיני ירה לעבר קבוצת רצים בוואדי חרמיה שבשומרון    המחבל נמלט וכוחות צה"ל מבצעים חסימות בניסיון ללכוד את המחבל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il