X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ראובן אדלר יכול לספר לכם, שלא כל מפלגה ראויה לאמון המצביעים. יש לו הוכחות, ולמרות זאת, הוא לא יזהיר את הציבור מפניה. הסיבה: המפלגה ה"מושתנת", היא יציר כפיו. מה שראינו בסרט הדוקומנטרי שעשתה ענת גורן, "כל אנשי הקמפיין", הוא קצה הקרחון
▪  ▪  ▪

רפי גינת יכול לספר לכם שלא כל חומוס טעים, ראוי למאכל אדם. יש לו הוכחות. משהגיעה ההדלפה, הוא הציב מצלמה נסתרת במטבחה של מסעדה תל-אביבית ידועה, וצופי "כלבוטק" יכלו לראות את עובדי המטבח משתינים לתוך עיסת החומוס המתהווה. באבחת שידור, המסעדה ההומה הפכה "בית קברות".
ראובן אדלר יכול לספר לכם, שלא כל מפלגה, ראויה לאמון המצביעים. יש לו הוכחות, ולמרות זאת, הוא לא יזהיר את הציבור מפניה. הסיבה: המפלגה ה"מושתנת", היא יציר כפיו. מה שראינו בסרט הדוקומנטרי שעשתה ענת גורן, "כל אנשי הקמפיין", הוא קצה הקרחון. (זאת הזדמנות לומר לה, מאה פעם: "שאפו").
שבוע קשה עבר על ראובן אדלר וחבריו היהירים מאז שודר הסרט. כותבי מכתבים למערכת, וטוקבקיסטים, תקפו אותם והביעו את סלידתם. במקום להצטנף בפינה כאחרון הנזופים, פרסם מר אדלר תגובת מחץ. תחת הכותרת "החצר האחורית שלנו" ("הארץ"/26.5.06), שם שטח מר אדלר את תמצית השקפתו העסקית: "המבחן הוא בתוצאה"! רוצה לומר: לקחנו "שום דבר", והושבנו אותו על כורסת ראש הממשלה. השאר לא חשוב.
האומנם המבחן הוא בתוצאה? ומה היה משיב מר אדלר לטבח שהשתין לתוך החומוס שאכל, אם זה היה אומר לו: "מה איכפת לך מה עשיתי- העיקר שהיה לך טעים"?! בדיוק כמו הטבח ההוא שהשתין לתוך החומוס, מר אדלר וחבריו השתינו את השקרים שלהם לתוך המסרים הפוליטיים של קדימה, והגישו לאזרחי ישראל. על פי ניסיונו המקצועי, שקרים שזוכים לרוח גבית תקשורתית - מתעכלים בקלות.
קבלו הוכחה: שתי הסיסמאות מבית היוצר של אדלר, "שרון- שלום וביטחון", ו- "רק שרון יביא שלום", שתיהן מבוססות על כמיהתם של אזרחים תמימים לשלום. שתיהן "24 קראט שקר". ולמרות שבשקר יסודן, שתיהן הושיבו את שרון על כורסת ראש הממשלה. המסקנה: תגיד לציבור מה שהוא רוצה לשמוע, והרי לכם הנוסחה המנצחת.
פתאום, ללא שום אזהרה מוקדמת, אולמרט פלט את האמת המדינית שלו - תוכנית ההתכנסות - לפני הבחירות. אדלר כל כך התחלחל, עד כי צופי הסרט שמעו אותו אומר "זה כמו לחרבן על ונטילטור, אנחנו לא יודעים איפה זה יפגע". רוצה לומר: מי האידיוט שאומר אמת לאזרחים. המטפורה שהשתמש בה כל כך דוחה, עד כי אפילו עיתונאי גס רוח כמו מוטי קירשנבאום, אמר למחרת לרזי ברקאי: "בא לי להקיא עליהם. זה פשוט מגעיל מה שנעשה שם".
אני לא מאלה שממש מאמינים לקירשנבאום, מפני שבתוכנית של אדלר, יש לו (ולשכמותו) תפקיד חשוב. קירשנבאום (וחבריו) הוא אחד מאותם משווקי ספינים, שאדלר מייצר. כל אחד מהם יודע את תפקידו בהולכת שולל את הציבור. אחד דופק קופה, והשני רוצה לראות במימוש האידיאולוגיה שלו. אילו אחד מהם היה מתעקש על שיטות הגונות ואמצעים כשרים - הם לא היו "שותפים".
האנשים האלה והחברים שלהם, שהמוסר מבחינתם הוא בלתי רלוונטי, והציבור מעניין אותם כמו החור באוזון, הם ש"עשו" את שרון/אולמרט, וקדימה. במדינה מתוקנת, האזרחים לא היו נגעלים ועוזרים כמו קירשנבאום. אלא מגיבים כמו אותם לקוחות שנטשו את המסעדה התל-אביבית הידועה, אחרי שהתברר להם איך מכינים את החומוס.
לסיום שתי הערות. הראשונה: אל יובן מדברי שראש הממשלה הנוכחי הוא איש אמת. ההיפך הוא הנכון. והערה שנייה מתייחסת לאייל ארד. הצעתו (מתוך הסרט): "צריך להרוג את ביבי", מוכיחה שהקוקטייל של שנאה תהומית, ויהירות אינסופית, פוצץ לו את השלפוחית. מה שראינו ושמענו, הוא תוצאה של גייזר, שגרם להצפה מלוחה בגולגולתו.

תאריך:  28/05/2006   |   עודכן:  28/05/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
עזוב את השבת, כבד השר אלי ישי. הנח למקדשיה ולמי שאינם כאלה - הן בתפיסתם את עצמם והן בהגדרתך - לעשות בה כאוות נפשם וכתאוות גופם (מכתב פתוח לכבוד שר התעשיה, המסחר והתעסוקה)
אליקים העצני
נגד עם ישראל מתנהלת מלחמת-הטעייה, מלחמת-הסוואה, לוחמת-כינויים פסיכולוגית. ההנחה היא, ולדאבוננו היא נכונה, שאם תקרא לסרטן מספיק פעמים "פודינג", בסוף יאכלו אותו בשקיקה
אורון חדי
תמיד הבטיחו לנו מנהיגינו "שלום וביטחון"    על ה"שלום" ויתרנו עם פרוח היוזמות החד-צדדיות ולאחרונה נדמה כאילו גם במאבק על הביטחון וכושר ההרתעה של ישראל הרמנו ידיים    קסאמים על כפר סבא? קטיושות בגליל? הצחקתם את את הממשלה. לא יקום ולא יהיה!    דיבורים בעלמא
יובל ברנדשטטר
משפחת פריניאן החזיקה את משטרת הדרום בגרגרתה. כך עשה גם הבג"צ לאריאל שרון
רונן ליבוביץ
פרופסור מנחם בן ששון מכהן כחודש כחבר כנסת. בין דיוני הועדות לללימודי הקורס באוניברסיטה הוא מצא זמן לספר ל-Nfc על עצמו ועל השקפותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il