X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת תל אביב
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת תל אביב, המקיימת מידי שבוע אירועים רבים הפתוחים לקהל הרחב, יוצאת לקראת יום העצמאות ה-60 של מדינת ישראל בסדרה מיוחדת של אירועים שכולם פתוחים לציבור הרחב. נשיא האוניברסיטה, פרופ' צבי גליל, שיזם את סדרת האירועים המיוחדת, רואה בה מרכיב נוסף בחיזוק הקשר של האוניברסיטה לקהילה בכלל ולעיר תל אביב בפרט. "אוניברסיטת תל אביב הינה אבן שואבת לעשרות אלפי אנשים המשתתפים בהרצאות המיוחדות ובאירועים הרבים המתקיימים באוניברסיטה. אנו פועלים להרחיב עוד יותר את מעגל הנהנים מתרומתה של האוניברסיטה להפצת ידע מבוסס מחקר עדכני ומתקדם". אוניברסיטת תל אביב, שהינה חלק בלתי-נפרד מהעיר תל אביב-יפו, מתכננת סדרת אירועים מיוחדים לציון 100 שנים לייסוד העיר.
בין האירועים לרגל 60 שנה לעצמאות ישראל:
  • ב-1 וב-2 למאי יתקיימו שני קונצרטים חגיגיים של התזמורת הסימפונית של ביה"ס למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה. בקונצרטים שיתקיימו בהרכב סימפוני מלא המונה 100 נגנים, ינוגנו יצירות של ברהמס ומאהלר. ההרשמה הפתוחה לקונצרטים התקיימה באמצעות האינטרנט, וזו נסגרה לאחר שכל המקומות באולם סמולרש התמלאו.
  • ב-1 למאי יתקיים אירוע לציון 60 שנות עצמאות המדינה. בתוכנית ד"ר מרדכי נאור, חוקר ארץ ישראל "שלושה ימים במאי", פרופ' אריה נאור: ההכרזה: דת ומדינה, פרופ' זאב סגל "המשמעות החוקתית של הכרזת העצמאות".
  • ב-5 למאי יתקיים במסגרת "כנס עצמאות ישראל" לזכרו של פרופ' יהודה אייזנברג ז"ל, כנס בנושא האקטואלי כיום יותר מתמיד: "בית המשפט העליון ותפקידו בחברה הישראלית: בחינה רטרוספקטיבית ומבט עכשווי". בכנס שיונחה על-ידי פרופ' יורם פרי ישתתפו הפרופ' אייל בנבנישתי ומנחם מאוטנר מאונ' ת"א, ידידיה שטרן מאונ' בר-אילן, שמעון שטרית מהאונ' העברית ועלי זלצברגר מאונ' חיפה.
  • ב-11 במאי תתקיים באולם בר-שירה הרצאה של ח"כ פרופ' אלוף (מיל.) יצחק בן-ישראל על "תפיסת הביטחון של ישראל". הרצאה זו מקיפה את העומק והרוחב של איש אקדמיה המשלב רקע צבאי בכיר וכיום גם את נקודת המבט של פרלמנטר.
  • בגלריה האוניברסיטאית ע"ש גניה שרייבר תוצג מה-4 במאי עד ה-22 במאי תערוכת רפרודוקציות בגודל מלא של רמברנדט.
  • ב-16 במאי יתקיים "יום פתוח למדעני העתיד" המיועד ליותר מ-600 תלמידים מכיתות ח' ו-ט'. התלמידים הללו ייחשפו להרצאות מרתקות ולסדרה מגוונת של התנסויות בתחומי המדעים המדויקים, ההנדסה ומדעי החיים. זאת במגמה לעודדם ללמוד תחומים אלה בהמשך דרכם בתיכון, ולהשתתף בפעילויות שמקיימת היחידה לנוער שוחר מדע.
  • בנוסף לאירועים המיוחדים, ייפתחו בפני הציבור הרחב גם אירועים רבים שיתקיימו במהלך מושב חבר הנאמנים של האוניברסיטה שיתקיים בין ה-16 במאי ל-21 במאי, כמו גם אירועים הקשורים להענקת פרס דן דוד היוקרתי.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האוניברסיטה, בלוח אירועים WWW.TAU.AC.IL
תאריך:  01/05/2008   |   עודכן:  01/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il