שירותי בריאות כללית יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדשני ליצירת 'באזז' ועידוד השיחה על שירות הריון בליווי אישי. במרכז הקמפיין עומדת שרה ויינשטוק - דמות פיקטיבית היוצאת 'כנגד' שירות האחיות החדש שמציעה ה'כללית' - ומנהלת בלוג אינטרנטי מצולם למלחמת חורמה בשירות (
www.HaBlock.co.il).
לטענתה של הגברת ויינשטוק, השירות החדש - המאפשר לנשים בהריון לקבל ליווי צמוד וייעוץ מאחות מוסמכת - 'גוזל מהאמהות' של הצעירות ההרות את תפקידן המסורתי להיות 'המומחה מס 1' של הבת במהלך ההיריון. גב' וינשטוק מרגישה מוזנחת ובעיקר מלאת קנאה על מה שהיא מכנה "חטיפת הבנות". גב' ויינשטוק מנהלת את הקמפיין בזירות שיחה רבות ומגוונות ברשת: פורומים, בלוגים, אתרי שיתוף קבצים (כגון פליקס ויו-טיוב) ורשתות חברתיות.
גיא אבן, מנהל תקשורת שיווקית בשירותי בריאות כללית: "בחרנו לנהל במקביל לקמפיין הבאנרים באינטרנט, פעילות ייחודית וחדשנית שתעורר שיחה בקרב גולשי האינטרנט. הקונספט שבחרנו יוצא כביכול נגד השירות, אבל אנחנו סומכים על הגולשים שיבינו באמצעות האנטגוניזם של הגברת ויינשטוק - את תועלות השירות החדש".
הקמפיין שהופק באמצעות, חברת twisted המובילה את תחום שיווק השיחה בישראל (Conversation Marketing) הינו בעלות מדווחת של 100 אלף שקל.
שירותי בריאות כללית פועלת בתחום השיווק באינטרנט בדרכים יצירתיות ומגוונות. במהלך 2007 יצאה הכללית בשני מהלכים ויראליים: האחד, באמצעות ד"ר צחי בן-ציון - סביב ההסברה המינית לצעירים (20+), זכה ללמעלה ממיליון צפיות והפך את ד"ר בן ציון לכוכב תקשורת המקיים הופעות LIVE לצעירים. המהלך השני, העלה את 'סיגי טבק' לתודעת הגולשים - סיגריה שנזנחה בגלל שבעליה עבר סדנת גמילה של הכללית. האתר של סיגי טבק (
www.sigitabak.co.il) זכה למאות אלפי כניסות. בימים אלה משיקה שירותי בריאות כללית ווידג'ט חדשני - MyBaby ואפליקציית מיילים משודרגת - BabyMail.
שירות היריון בליווי אישי
הכללית השיקה באחרונה שירות 'היריון בליווי אישי' המעמיד לרשות האישה ההרה אחות אישית המלווה אותה במהלך כל תקופת ההיריון ומשמשת כסמכות מקצועית תומכת ומשלימה לרופא באחת התקופות המשמעותיות ביותר בחייה - ההיריון. לצד אלה ביטלה 'כללית מושלם' את תקופות ההכשרה לשירותים לנשים בהריון. מהלך כוללני זה מציע את חבילת השירותים הרחבה והמגוונת ביותר לנשים בהריון.