מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, יוצאת בקמפיין ופעילות ייחודית לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-60 שנה למדינה.
במסגרת הקמפיין תחלק החברה בכל יום, עד ליום העצמאות, 60 יחידות מי עדן EASY, הבר החדש והמעוצב שהשיקה החברה לאחרונה, כולל פאנל צבעוני נוסף ושירות לשנה מתנה - בשווי 570 ש"ח!
הפעילות עצמה תתרחש במיני-סייט ייחודי, שהקימה מי עדן, ובו ייערכו חידוני ידע בנושא "60 שנה למדינה", במגוון נושאים, כגון: ציונות, אתרים, אישים ואירועים מרכזיים במהלך 60 שנות המדינה. בכל יום, 60 הראשונים שישיבו נכונה על שאלות הטריוויה, יזכו במתנה. קבלת המתנה מותנית בתהליך הצטרפות לשירות "מי עדן עד אליך".
הפעילות תמשך עד ה-10.5. ובמהלכה תחלק החברה 600 יחידות מי עדן EASY מתנה.
את הפעילות ילוו קמפיין אינטרנטי, באמצעות חברת האינטראקטיב
I@M וקמפיין עיתונות באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בסה"כ תשקיע מי עדן במהלך כ-600 אלף ₪.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "כמותג ישראלי מוביל, לא יכולנו שלא לקחת חלק בחגיגות ה-60 למדינה. בחרנו בפעילות שתתרום לידע הכללי של המשתתפים ובמתנה, מי עדן EASY, שכולה פרי פיתוח ישראלי מקורי".