X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

בהמשך להצלחת דגני "קרנצ'ים", משיקה תלמה מבית יוניליוור פעילות רחבת היקף לתמיכה במותג. הפעילות כוללת קמפיין חסויות למותג, באמצעות חברת הפרסום באומן, בר ריבנאי, בהשקעה של כמיליון וחצי ₪, מבצעי מחיר ופעילות קד"מ ייחודית בשבוע הספר ובנקודות המכירה.
קמפיין החסויות, תחת המסר "טעים לשמור על המשקל" יציג את דגני "קרנצ'ים" כפתרון המושלם לשמירה על המשקל בזכות טעמם המצוין הרכבם התזונתי - חיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה, ללא תוספת סוכר, עשירים בסיבים תזונתיים ובעלי ערך קלורי נמוך - רק 90 קלוריות למנה(!)
דגני "קרנצ'ים" הושקו לפני כשנה וזכו להצלחה גדולה. כיום מחזיק המותג בנתח שוק של 9.7% מכלל קטגוריית דגנים למבוגרים (נתוני נילסן, כספי, רבעון ראשון 2008).
שלי קליינרט-זורע, מנהלת תחום דגני מבוגרים ביוניליוור ישראל: "בהמשך להצלחת "קרנצ'ים" אנו יוצאים בקמפיין חדש במטרה להמשיך ולהעמיק את אחוז החדירה שלו בקרב הצרכנים ולחזק את מעמדו כפתרון המושלם לרוצים לשמור על המשקל ללא הצורך בהתפשרות על ההנאה או הטעם".
הקמפיין ילווה במבצעי מחיר בהתאם לנקודות המכירה.
כמו כן, ייתמך הקמפיין בפעילות טעימות נרחבת בנקודות המכירה ובפעילות ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט, במסגרת שבוע הספר, בו יוצגו דגני "קרנצ'ים" בדוכן משלהם.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה וימשך כ-3 שבועות.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, לוקס, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה - בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.

תאריך:  12/05/2008   |   עודכן:  12/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלי הראל
- הודעה מטעם קבוצת מגזרים
סנדיק קומיוניקיישן
- הודעה מטעם קלוגס
ריבה שקד
- הודעה מטעם מרכז שניידר לרפואת ילדים
איריס גולדמן-כהנביץ'
- הודעה מטעם זירוקס
ניר שלום
- הודעה מטעם אתר וקטלוג פרומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il