חברת מי עדן, המובילה את תרבות המים המינרליים בישראל, וחברת הכבלים הוט חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיווקי כחלק ממהלך החדרת הקונספט השיווקי החדש "מי עדן EASY".
במסגרת שיתוף הפעולה, יעניקו החברות במהלך השנה הקרובה, מבחר הטבות ללקוחותיהן בעזרת תקשור משותף.
יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה, הינה הטבה ללקוחות הוט העוברים דירה, כך שבמהלך חודשי הקיץ, יוכלו לקבל במתנה את מי עדן EASY - הדרך החדשה ליהנות ממי עדן, כולל פאנל צבעוני נוסף, שירות לשנה ומחיר כדים המותאם למחירי הבקבוקים (מתנה בשווי 570 שקל).
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת הוט ומאמינים כי הסנונית הראשונה במסגרתה נעניק במתנה מי עדן EASY ללקוחות הוט העוברים דירה, הינה שילוב מנצח בין מתנה בעלת ערך מוסף אמיתי ללקוח ולנקודת הזמן בה הוא מקבל אותה לבין המטרות השיווקיות, השירותיות ומטפחות הנאמנות של שתי החברות".
על-פי הערכות, שוק מעברי הדירה במהלך חודשי הקיץ עומד על למעלה מ-50,000 משפחות. החברות צפויות להשקיע בשיתוף הפעולה כ-1.5 מיליון שקל והוא יקודם בכל ערוצי התקשורת של הוט כולל פרומו ייעודי שיעלה בערוצי הבית של הוט וערכת דיוור ייחודית.
בתוך כך, יוצאת חברת מי עדן, בקמפיין המשך ל"מי עדן EASY".
מטרת קמפיין ההמשך לבסס את "מי עדן EASY - כדרך החדשה ליהנות ממי עדן בבית", בשל העובדה כי מי שמצטרף ל"מי עדן EASY" נהנה ממחיר מי עדן בכדים התואם למחירם בבקבוקים, ללא כל תשלום על השירות במשך השנה הראשונה וללא כל התחייבות על כמות כדים או תקופת זמן, מה שהופך את "מי עדן EASY" לפתרון משתלם, נוח וקל!
גם את הקמפיין הנוכחי, תלווה הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקל נוספים.