ערן יורן, סמנכ"ל הקריאטיב היוצא של פרסום סיגאווי&סיגאווי מצטרף ל"לעומק התודעה" כחלק ממהלך אסטרטגי רחב וכניסת החברה לשווקים חדשים. בתפקידיו הקודמים שימש ערן כמנהל הקריאטיב של פרסום אלייקים-הרמן, וכקופירייטר בכיר באריאלי, שלמור-אבנון-עמיחי, באומן-בר-ריבנאי ובצוות המיוחד שהקים ראובן אדלר לקראת הקדנציה השנייה של אריאל שרון.
בין השאר חתום ערן על קמפיינים של בנק לאומי, אסם, שטראוס והיה שותף במיתוג הכוכב של סלקום. ולזכותו פרסים ישראלים ובינלאומיים ביניהם: קמפיין השנה של ביסלי אביב גפן, hp new year, קמפיין אוטריווין, וולטרן ובוקר טוב של hp.
"הפעילות שלנו ב"לעומק התודעה" הוא אחד המהלכים המרגשים ביותר שקורים בימים אלה בעולם הפרסום בכלל ובתחום הצעירים בפרט" אומר ערן, "אני שמח להצטרף לאון גולדשטיין וזיו פופלבסקי ולהיות חלק מהצוות שמוביל את המהלך".