X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם צ'יפ פי.סי
▪  ▪  ▪

חברת צ'יפ פי.סי הישראלית, המפתחת מחשבים הפועלים בסביבות וירטואליזציה ומחשוב-מבוסס-שרתים ומהווים תחליף למחשבי ה-PC, הגיעה לפריסה של מעל 2,000 מחשבים ורישיונות לתוכנת הניהול בחברת התוכן האינטרנטית CashPoint כשסך העסקות הכולל מגיע לכ-4 מיליון שקל.
החברה פרסה עד היום מעל 1,000 מחשבים של צ'יפ פי.סי מסוג Jack PC ותפרוס בחודש הקרוב עוד 1,000 יחידות. ייחודיותם של מחשבי ה-Jack PC הינה בכך שהם מוטמעים בתוך שקע הרשת בקיר ומאפשרים להחליף את מחשבי ה-PC הגדולים, הבזבזניים והחשופים לאיומי אבטחה ווירוסים, במחשבים הפועלים בסביבות וירטואליזציה ומחשוב-מבוסס-שרתים והינם בעלי צריכת החשמל הנמוכה בעולם.
מחשבי ה-Jack PC מותקנים במאות חנויות הרשת הפרוסות בכל רחבי מערב אירופה ומשמשים להרצת אפליקציות פלאש ואנימציות של חברת התוכן האינטרנטית. מחשבים אלו תומכים בעבודה בריבוי מסכים (Dual Display). מחשבי ה-Jack PC מנוהלים כולם מרחוק דרך קווי WAN על-ידי תוכנת הניהול המתקדמת של צ'יפ פי סי - Xcalibur Global מחוות השרתים של חברת CashPoint.
אורה מאיר סופר, יו"ר דירקטוריון צ'יפ פי.סי, מציינת כי "העובדה ש-CashPoint שבה ורוכשת מאיתנו מחשבים נוספים מוכיחה את הקשר העסקי המתמשך שמצליחה צ'יפ פי.סי לרקום עם לקוחותיה המרוצים. חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים והדבר יבוא לידי ביטוי בקשר מתמשך ולקוחות חוזרים. לקוחות אלו חוזרים ומגדילים את היקף רכישת המחשבים ותוכנות הניהול מצ'יפ פי.סי, כך שכל עסקה עליה חותמת צ'יפ פי.סי עם לקוח חדש היא פתח לעסקות מכירה רבות נוספות. עסקת CashPoint היא דוגמה למודל שלנו להתקשרות ארוכת טווח עם מגוון רחב של לקוחות בעולם.
"אנו נמשיך את התנופה העסקית השנה, תוך ביסוס מעמדנו בשווקים נוספים בעיקר בארה"ב ובאירופה, שם אנו מגדילים את צוותי המכירה ואת בסיס הלקוחות. הגידול בגיוס לקוחות חדשים והמשך הרכישות של הלקוחות הקיימים נותנים לנו ביטחון רב בהמשך צמיחת החברה".
אודות צ'יפ פי.סי
צ'יפ פי.סי פיתחה טכנולוגיה מהפכנית הכוללת מחשבים הפועלים בסביבות וירטואליזציה ומחשוב מבוסס שרתים המשלבים מוצרי תוכנה לניהול ובקרה. מחשבי צ'יפ פי.סי מספקים הגנה מושלמת מפני וירוסים וסוסים טרויאניים, והם פתרון "ירוק" אקולוגי כיוון שצריכת החשמל של מחשבים אלו היא 1/20 ממחשב PC רגיל. גודלם הפיזי וכמות הרכיבים שבמחשבי צ'יפ פי.סי היא כ-1/10 מגודלו ותכולתו של מחשב PC ולכן הם נחשבים כמוצרים מובילים מבחינת ידידותיות לסביבה.
לצ'יפ פי.סי שיתוף פעולה עם ענקית המחשוב Dell, אשר מפיצה את מוצריה, כמו גם עם אינטגרטורים ומשווקים מובילים בעולם. לחברה שותפים עסקיים מהשורה הראשונה בתחום המחשוב והווירטואליזציה: Microsoft, Citrix ו-VMware. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים מובילים בארץ ובעולם כדוגמת רשות המיסים הגרמנית אשר רכשה 20,000 יחידות בסוף 2007, חברת חשמל, משרד החוץ, משרד הביטחון, בזק, לופטהאנזה, Epson, הבנק העולמי BNP Paribas, FedEx ,DHL, ועוד. צ'יפ פי.סי מפתחת את מוצריה בישראל - "כחול לבן" - ומייצאת כ-92% ממוצריה לחו"ל.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il