X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוני' בן-גוריון ומיקרוסופט ישראל
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט ישראל ומרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל השיקו השנה תוכנית שיתוף פעולה רחבת היקף וראשונה מסוגה עם האקדמיה בישראל. התוכנית כוללת שיתוף פעולה מחקרי, התמחות סטודנטים במיקרוסופט, שילוב סטודנטים בתוכניות חדשנות ויזמות עולמיות, ליווי פרויקטי גמר של סטודנטים, תכני העשרה ייחודיים ויצירת קשרי עבודה ארוכי טווח עם הפקולטות למדעי המחשב, חשמל והנדסה.
במסגרת זו הודיעו (2.7.08) אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, מרכז המו"פ של מיקרוסופט ומיקרוסופט ישראל על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת ההסכם יתמחו סטודנטים מצטיינים במרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל כולל במעבדות החדשנות(Innovation Labs) הייחודיות שפתחה מיקרוסופט העולמית בישראל והמתמחות במחקר יישומי. מעבדות מסוג זה הוקמו על-ידי מיקרוסופט לראשונה לפני כשנתיים וכיום יש למיקרוסופט שש מעבדות בלבד מסוגן ואחת מחוץ לארה"ב, בישראל. ד"ר רונן ברפמן, מהמחלקה למדעי המחשב, יהיה האחראי על הפרויקט מטעם האוניברסיטה.
יורם יעקבי, טכנולוג ראשי ומנהל מעבדות החדשנות במרכז המו"פ של מיקרוסופט: "שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון פותח לסטודנטים מצטיינים מסלול ישיר ללב העשייה הטכנולוגית של השוק העולמי, תוך התמודדות עם אתגרים אמיתיים. אנו מכשירים בכך עתודה טכנולוגית מובחרת של אנשי פיתוח, שעשויים להשתלב במרכז המו"פ ולהשתתף בפיתוח הדור הבא של החידושים הטכנולוגיים שלנו. האקדמיה הופכת בכך למנוף של התעשיה ומרכז המו"פ תורם גם ידע ותשתית למחקרים אקדמיים שונים המתבצעים על-ידי הסטודנטים באוניברסיטה".
רונן סמוכה, סמנכ"ל טכנולוגיות ופיתוח עסקי במיקרוסופט ישראל: "תעשיית התוכנה שישראל היא מהמובילות בעולם ואיכות הסטודנטים וההון האנושי הוא המנוע לתעשיה כולה. מיקרוסופט מאמינה שדיאלוג מתמיד בין התעשיה והאקדמיה יעשיר את הסטודנטים וייצר יתרונות רבים לתעשיה הישראלית, למחקר האקדמאי ולסטודנטים. שיתופי פעולה כדוגמת ההסכם עם אוניברסיטת בן-גוריון הם מודל טכנולוגי מעשיר וחיוני לשני הצדדים".
לתוכנית המצוינות יצטרפו בכל שנה 6 סטודנטים מצטיינים (סה"כ 18 סטודנטים בתוכנית) שיוזמנו, בין השאר, להתמחות מעשית במרכז המו"פ. במסגרת שיתוף הפעולה יבצעו מיקרוסופט ואוניברסיטת בן-גוריון מחקרים שינוהלו במשותף ע"י חוקרים ממיקרוסופט ומהאוניברסיטה. כן יקוימו ימי עיון וכנסים מקצועיים במהלך השנה, וסטודנטים מבן-גוריון ישתלבו בתחרויות החדשנות העולמיות של מיקרוסופט.
נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' רבקה כרמי, ציינה כי האוניברסיטה מחנכת כ-20% מהסטודנטים בארץ בתחומי ההייטק ורואה בפיתוח תחומים אלו בנגב משימה לאומית. אוניברסיטת בן-גוריון הוא המוסד האקדמי השני בגודלו בארץ בהכשרת מהנדסים בישראל, אחרי הטכניון. לדבריה, כיום הרוב המכריע של סטודנטים אלו מועסק בגמר לימודיו בחברות הייטק במרכז ובצפון הארץ. פיתוח תחומי ההייטק בנגב ישנה מצב זה ויסייע באיזון חלוקת המשאבים הלאומיים והרמה הסוציואקונומית בין אזורי הארץ השונים. לשם כך פועלת האוניברסיטה במספר מישורים: הגברת המחקר וההוראה בתחומים אלו בין כתלי האוניברסיטה, ייזום הקמת מרכזים לאומיים בחסות האוניברסיטה, סיוע בהקמת חברות start-up וחממות טכנולוגיות הקשורות לאוניברסיטה וגיוס הון לעידוד מחקרים יישומיים בתחומים הנדונים. בימים אלה מוקם פארק הייטק גדול בצמוד לאוניברסיטה.
המשנה לרקטור אוניברסיטת בן-גוריון, יעל אידן, אמרה: "שיתוף הפעולה עם מרכז המו"פ של מיקרוסופט היא הדרך הנכונה לשימור מיטב המוחות בישראל".

תאריך:  03/07/2008   |   עודכן:  03/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il