X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדיקל
▪  ▪  ▪

הצלחה גדולה לסטנט המכוסה ברקמה מן החי של חברת ITGI מדיקל הישראלית. סטנט ה-Over and Under של ITGI מדיקל, הושתל בהצלחה ובשידור חי בסוף השבוע בפני מאות רופאים בכנס שנתי לקרדיולוגיה התערבותית בשווייץ.
הבחירה בסטנט של ITGI מדיקל לביצוע ההשתלה בשידור חי בפני מאות רופאים מומחים בכנס השנתי החמישי לקרדיולוגיה התערבותית בסיכון גבוה (MTE 2008) שנערך בלוגנו שבשווייץ, מעידה יותר מכל על החשיבות הרבה שמייחסת הקהילה הרפואית הבכירה בתחום הקרדיולוגיה ההתערבותית לסטנט של ITGI מדיקל.
בהקשר זה יודגש כי ITGI מדיקל הוגדרה רק לאחרונה כ"חברה מהפכנית בתחום הסטנטים" על-ידי חברת הייעוץ והמחקר הגדולה פרוסט אנד סאליבן. בענקית המחקר החליטו לסקר את החברה והתרשמו מאוד מסטנט ה-Over and Under, שהוא הסטנט היחידי המכוסה 100% ברקמה מן החי ומיועד לשימוש בכלי דם כליליים (של הלב) במקרים בהם יש צורך להפריד את דפנות כלי הדם מהחלל בו הוא זורם. הסטנט מיועד לטיפול בהיצרויות מעקפים, מפרצות ומצבי חרום כדוגמת ניקוב העורק במהלך צנתור והוא בעל אישור מכירה באירופה (CE mark).
ההשתלה המוצלחת של סטנט ה-Over and Under בשווייץ בחולה עם הצרות מעקפים קשה מצטרפת לרצף של כמה השתלות מוצלחות אשר התבצעו בבתי חולים שונים באנגליה מאז החלה מכירת הסטנט במדינה. חברת ITGI מדיקל החלה לפני כחודש במכירות ראשונות של הסטנט באנגליה, שווייץ ואירלנד. המפיצים בשלוש המדינות (אנגליה, שווייץ ואירלנד) התחייבו להזמנות של 1,050 סטנטים בשנה הראשונה מיום המכירה במחיר של 710 יורו ליחידה בשווי כולל של כ-3.9 מיליון שקל. בכוונת ITGI מדיקל להמשיך בהשקה הדרגתית בשאר השווקים בהם לחברה הסכמי הפצה, קרי ב-12 מדינות נוספות.
אפרי ארגמן מנכ"ל ITGI מדיקל הביע את שביעות רצונו הרבה מהצלחת ההשתלה של סטנט ה-Over and Underבמסגרת הכנס הרפואי היוקרתי בשוויץ, "אין זה טריוויאלי כלל שחברה כ-ITGI מדיקל לוקחת על עצמה סיכון שכזה ומציגה את השתלת הסטנט בשידור חי בפני מאות רופאים בכירים בתעשיית הקרדיולוגיה ההתערבותית, כחודש בלבד לאחר שהחלה במכירות. ההצלחה של ההשתלה בשידור חי והתגובות להן זכינו בכנס מוכיחות שצדקנו ושלהנהלת ועובדי ITGI מדיקל יש ביטחון מלא בכישורי הסטנט שפיתחנו. הרופאים שנכחו בעת ההשתלה בשווייץ הביאו את שביעות רצונם מהתוצאה של הטיפול עם הסטנט, קרי עבירותו הקלה של הסטנט לאזור החסימה, חסימת המפרצת ובנייה מחודשת של דופן המעקף שהיה מעוות".
בעניין הבחירה של ITGI כ"חברה מהפכנית" על-ידי חברת המחקר פרוסט אנד סאליבן, אמר ארגמן כי "השימוש בסטנטים במעקפים וורידיים, מפרצות בעורקי הלב וניקוב עורקי מהווים כ-10-15% משוק הסטנטים למחלות כלי הדם של הלב, ואליו אנחנו מייעדים את הסטנט שלנו. סטנט Over and Under מותאם במיוחד למטופלים עם בעיות של הצרויות במעקפים, מקרים בהם אופי החסימה שונה מאשר בעורקים טבעיים. Over and Under בפרט וסדרת הסטנטים המכוסים ברקמה מן החי בכלל, מביאים בשורה חדשה לרפואה ההתערבותית ולפתרונות הטיפוליים שיש לרופאים להציע לחוליהם".
חברת ITGI מדיקל היא חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים המכוסים ברקמה מן החי. סטנט ה-Over and Under® הוא הראשון מסדרת סטנטים מכוסים ברקמה מן החי שהחברה מייצרת לטיפולים בהתוויות של היצרויות מעקפים ומפרצות.
שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו פועלת ITGI מדיקל, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-600 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-730 מיליון דולר עד 2010.

תאריך:  06/07/2008   |   עודכן:  06/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il