X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר הספורט ONE
▪  ▪  ▪

ONE, אתר הספורט של ישראל, מממשיך להרחיב את שידורי טלוויזיית הספורט המגוונים שלו עם רכישת זכויות השידור באינטרנט של המשחקים האולימפיים הקרובים הצפויים להתרחש בחודש אוגוסט הבא (8-24 באוגוסט) בבייג'ינג, סין.
ONE רכש מרשות השידור והערוץ הראשון - שישדר את המשחקים בטלוויזיה, את זכויות השידור לפלטפורמת האינטרנט וישדר תקצירים יומיים של מיטב רגעי האולימפיאדה, לרבות טקסים ותחרויות ספורט בהם ישתתפו גם הנציגים הישראלים בסגל האולימפי.
התקצירים היומיים ישודרו בערוץ ייחודי שייפתח באתר ONE וישולבו לצד כתבות צבע ודיווחים חיים של צוות החדשות של ONE שישהה בסין, לצד פרשנויות של ספורטאי ומאמני הווה ועבר.
בשל הפרשי השעות בין ישראל לסין, שעות השידור הטלוויזיוני החי בישראל יהיו בין שעות הבוקר המוקדמות לשעות אחר-הצהריים, זמנים בהם מרבית אוהדי הספורט ישהו בעבודה ולא מול מסכי הטלוויזיה. רכישת הזכויות לשידור המשחקים האולימפיים באתר האינטרנט של ONE, הינה בשורה משמחת עבור חובבי הספורט בישראל, שכן השידור באינטרנט ישמש פלטפורמת צפייה אטרקטיבית ונוחה במיוחד, ויספק לחובבי הספורט חשיפה נרחבת של מיטב רגעי התחרות, בסמוך להתרחשותם.
אודי מילנר, מנכ"ל ONE: "כאתר הספורט של ישראל, ONE מחויב לספק לאוהדי הספורט הישראלים עולם תוכן עשיר ומקיף, שיצור חווית צפייה ייחודית, וכמובן ללא תשלום. על-רקע זה ובמיוחד על-רקע העובדה, שהשידור האינטרנטי, יהיה הדרך הנוחה ביותר לצרוך את אירוע הספורט הגדול בעולם, רכשנו מהערוץ הראשון את הזכויות לשידור המשחקים. מהלך זה, הינו גם צעד נוסף של אתר הספורט ONE במהפכת שידורי האינטרנט שהוא מוביל בישראל".
אתר ONE, אתר הספורט של ישראל, עם למעלה מ-1.4 מיליון גולשים שונים בחודש, כולל את מערכת הספורט הגדולה בישראל, המערכת היחידה הפועלת באופן רציף 7/24 ומסקרת את כל אירועי הספורט בארץ ובעולם בזמן אמת. ONE הינו מותג המדיה לעידכון היומי של חובבי הספורט בישראל וזוכה לתדירות ביקור מן הגבוהות באינטרנט הישראלי, עם קרוב למחצית מן הגולשים אשר מבקרים באתר כל יום/כמעט כל יום.

תאריך:  11/07/2008   |   עודכן:  11/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il