X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מי עדן
▪  ▪  ▪
מי עדן EASY

חברת מי עדן, המובילה את תרבות המים המינרליים בישראל, וחברת התיירות והנופש 'הדקה ה-90' חתמו על הסכם שיתוף פעולה שיווקי לחודשי הקיץ הקרובים.
במסגרת שיתוף הפעולה, שסיסמתו: "להזמין חופשה בדקה ה-90 זה EASY", יעניקו החברות הטבה מיוחדת למשפחות שיזמינו חופשה דרך 'הדקה ה-90' - את בר המים הקומפקטי והיוקרתי - "מי עדן EASY" במתנה!
לצד בר מי עדן EASY, יקבלו הנהנים מן ההטבה, גם שירות עד הבית לשנה במתנה, כל זאת בשווי של 570 שקל. שיתוף הפעולה יימשך למזמינים חופשה עד לסוף חודש אוגוסט, או עד גמר המלאי והוא כולל את השבועות הנחשבים לתקופת השיא בענף התיירות היוצאת.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הרלוונטיות של מוצרי שתי החברות, בחודשי הקיץ, שהם מצד אחד תקופת שיא בצריכת מי עדן ומודעות לנושא, ומצד שני תקופה אידיאלית ליציאה לחופשה משפחתית, מהווה הזדמנות לשיתוף פעולה אשר יעניק ערך מוסף אמיתי המתאים לאורח החיים של קהל היעד".
גלעד ברובינסקי, סמנכ"ל השיווק של הדקה ה-90: "משיתוף פעולה בין שתי מובילות שוק הלקוח תמיד נהנה. הדקה ה-90 וחברת מי עדן מייצרות עבור הלקוח הצעה משתלמת ואטרקטיבית, בדיוק בעונה הרלוונטית לשימוש בשני המוצרים".
על-פי נתוני הדקה ה-90, עד סוף אוגוסט, צפויות להזמין חופשות וליהנות משיתוף הפעולה עם מי עדן כ-12,000 משפחות!
שווי שיתוף הפעולה, שיכלול גם קמפיין אינטרנטי רחב היקף ופעילות קד"מ, מוערך בכ-2.5 מיליון שקל.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן רהב
- הודעה מטעם גינדי החזקות
נטע הר-לב
- הודעה מטעם רשת חנויות השעונים אימפרס
רשות השידור
- הודעה מטעם רשות השידור
עדנה דור-און
- הודעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
אורָן תייר
- הודעה מטעם קוקה-קולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il