X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ריקלמה וארגנטינה מול הולנד: "טעות אחת ואני על המטוס". רונאלדיניו וברזיל מחפשים לנקום בקמרון על ההפסד בסידני, איטליה ללא תומאסו רוקי פוגשת את בלגיה, ניגריה מול חוף השנהב
▪  ▪  ▪
הגיעו לרבע הגמר [צילום: AP]

טורניר הכדורגל בבייג'ין ייכנס היום (שבת) לשלב 8 הגדולות ואיזו הפתעה, אף נבחרת מאסיה, צפון אמריקה ואוקיאניה לא תהיה שם. צירוף מקרים? נסו מגמה. אבל מה לנו כי נלין. ארגנטינה מול הולנד, ברזיל פוגשת קמרון, איטליה ובלגיה בדרבי אירופי וניגריה וחוף השנהב בדרבי אפריקני.
ארגנטינה - הולנד (15:55)
במונדיאלים המפגש הזה תמיד הבטיח ולרוב קיים, בבייג'ין הציפיות בהתאם. חואן רומן ריקלמה, אחד שידע לא מעט מפחי נפש במדי התכלת לבן, נקרא לסגל הארגנטיני כדי לשמור את התואר בבואנוס איירס. וממה הוא מתרגש? "הכפר האולימפי מדהים. אפילו יצא לי לאכול לצידו של קובי בראיינט, והוא גם אמר שהוא אוהב מאוד את הכדורגל שלנו".
בצד השני מחכים השועלים הוותיקים רוי מקאי וג'ראלד סיבון, לצידם של ראיין באבל והדוויגס מאדורו המבטיחים. "המפגשים מול ההולנדים תמיד קשים", ממשיך רומן, "אבל זה לא משנה מול מי אתה משחק בשלבים האלה. מה שמשנה זה שטעות אחת ואתה על המטוס בדרך הביתה. אני אישית מתכנן להישאר בבייג'ין עד ה-23 לחודש".
ברזיל - קמרון (12:55)
עם 3 נצחונות ב-3 משחקים, ועם רונאלדיניו ודייגו בכושר טוב, נבחרת הסלסאו רחוקה כעת שלושה נצחונות מתואר אולימפי ראשון. הקמרונים, אחרי ביזיון בזבוז הזמן במשחק מול איטליה, צפויים לסיים את דרכם במשחקים, ובצדק יש לומר.
רונאלדיניו פגש את קמרון גם בסידני 2000, וראה את סמואל אטו ויתר האריות הבלתי ניתנים להכנעה שולחים אותו הביתה וממשיכים עד לזהב. "זה היה יום עצוב", נזכר החלוץ שגם כבש באותו משחק, "אני מקווה שזה יהיה שונה הפעם. בכל מקרה, צריך לכבד את קמרון ולא לשחק עם רגשות של נקמה".
איטליה - בלגיה (12:55)
תומאסו רוקי, החיזוק היחיד של האזוריני מעל גיל 23, נפצע ברגלו וחזר לאיטליה. גם קלאודיו מארקיסיו בחוץ, מה שגרם לפיירלואיג'י קאזירגי להביא לסין את המחליפים אנדראה רוסטו ואנטוניו קנדרבה. ג'יוספה רוסי, שבגיל 21 הספיק לעבור כבר במנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל, פארמה וכיום בויאריאל, לא מתרגש מהמצב: "תומאסו הוא אבידה גדולה בשבילנו, אבל בסך-הכל המשחק תלוי בנו ולא באף אחד אחר".
על היריבה מעיד רוסי: "כל נבחרת שמגיעה לחצי גמר אליפות אירופה חייבת להיות טובה, אבל צריך לזכור ש-12 חודשים עברו מאז. הם שונים, אנחנו שונים, נראה מה יהיה".
ניגריה - חוף השנהב (15.55)
הדרבי האפריקני בגדול מפגיש את הפילים והנשרים, שהתכבדו להביא את הזהב הראשון מטורניר הכדורגל ליבשת השחורה. ניגריה התגברה על יפן וארה"ב ועצרה את הולנד על 0:0, חוף השנהב נכנעה לארגנטינה אבל התאוששה על חשבון סרביה ואוסטרליה.
אחד הבולטים במדי הפילים הוא ג'רביניו, הקפטן ושחקן לה מאן, הקבוצה בה החל גם דידייה דרוגבה את הקריירה. "אין לנו מה להסתיר מהם", אמר החלוץ, "אנחנו יודעים מי זאת ניגריה והם יודעים מי אנחנו. בשנים האחרונות הנבחרת הבוגרת שלנו הצליחה לגבור עליהם, נקווה שאנחנו נמשיך את המסורת".

תאריך:  16/08/2008   |   עודכן:  16/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היום באולימפיאדה: רבעי גמר טורניר הכדורגל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
כך אמר מתיאוס לעוזרו פיזנטי על הספסל במהלך ה-1:1 מול וארנה. שחקן על קיויו שצפוי להיחתך: "הוא לא יכול לקפוץ מעל נייר עיתון". ביבאן עשוי להחליף את סבן מול חיפה
מערכת ספורט 5
ישראל מתכוננת למפגש ההכנה עם הנבחרת המקומית, ביום רביעי הקרוב. מרבית הליגיונרים יצטרפו בהמשך, הנבחרת תקיים שני אימונים ביום. משה אוחיון היה אחראי על הקידוש ושיחת היום התמקדה, איך לא, בזאבי
משה ריינפלד
וקסלר שניהל את חברת התקליטים אטלנטיק ועבד בחברת האחים וורנר העלה לתהילה זמרים רבים ובהם ארתה פרנקלין, ריי צ'רלס ובוב דילן
עומר כרמון
נשיא אירן: אין לנו כל סיבה להיכנע בנושא הגרעין מכיוון שההשפעה האמריקנית בעולם הולכת ונחלשת    נשיא טורקיה: המשבר בגאורגיה הוכיח שארה"ב כבר אינה יכולה ליצור לבדה מציאות פוליטית    יש סדר עולמי חדש
משה ריינפלד
"טיימס": ההסכם שחתם עליו סקשווילי מאלץ אותו להסכים לשהיית הצבא הרוסי על אדמת גאורגיה, ואינו מזכיר כלל את שלמות שטחה של ארצו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il