X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אפליסוניקס
▪  ▪  ▪

רחובות, ישראל, 25/08/2008 - חברת אפליסוניקס (TASE:APLS), המפתחת פתרונות טכנולוגים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה, רוכשת את חברת קיורלייט, חברה בעלת מוצרים מבוססי אור בתחום האסתטיקה והקוסמטיקה ומערך הפצה לשווקים אלה. אפליסוניקס תרכוש את השליטה (100% מההון המונפק והנפרע) בחברת קיורלייט תמורת כ-380 אלפי דולר ארה"ב במזומן, והחזר התחייבויות בסך של כ-420 אלף דולר.
בנוסף לכך, תיטול אפליסוניקס את התחייבויות בעלי המניות הקיימים של החברה כלפי כונס הנכסים של חברת קיורלייט בע"מ, שאת נכסיה רכשה החברה במהלך אוקטובר 2007 העשויות להגיע לסך כולל של עד 1.65 מיליון דולר. פירעון חלק מהתחייבויות אלה יהיה כפוף למכירות מוצרי קיורלייט, ויפרעו בתשלומים רבעוניים ושנתיים הפרוסים על-פני מספר שנים. השלמת הרכישה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים שיתקבלו לא יאוחר מארבע חודשים מיום החתימה. התנאים המתלים כוללים, בין היתר, אישורים מאת הכונס ובית המשפט לביצוע העסקה.
קיורלייט, חברה בבעלות מדטכניקה (ה.ט (1999) בע"מ), עוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות מבוססי אור בתחום האסתטיקה והקוסמטיקה. הטכנולוגיה עליה מבוססים מוצרי קיורלייט נחשבת לייחודית, מבודלת ובטוחה, עובדה זאת מבססת את מעמדה בפלח שוק הקוסמטיקאיות וזאת בנוסף למכירות לפלח שוק הרפואה האסתטית. במהלך 2007 עברה קיורלייט הליך של כינוס נכסים, נרכשה על-ידי חברת מדטכניקה וגויסה הנהלה חדשה שהחלה לפעול ברבעון האחרון של 2007. קיורלייט חידשה את מכירותיה, הפעם תוך דגש לפלח שוק הקוסמטיקאיות.
יו"ר אפליסוניקס, פרופ' יצחק פטרבורג, אמר כי "רכישת קיורלייט מהווה הזדמנות עסקית יוצאת דופן, הן בשל תנאי הרכישה והן בשל הסינרגיה של אפליסוניקס ומוצריה עם מערך ההפצה הפעיל של קיורלייט לאותם שוקי מטרה". לדבריו, היעד האסטרטגי של החברה הוא לספק סל פתרונות לשוק האסתטי והקוסמטי". פטרבורג הוסיף, "איחוד הכוחות בין החברות ייתן מענה כולל ואינטגרטיבי, שיוסיף ערך לשתי החברות גם יחד".
מנכ"לי אפליסוניקס מר אלון גורן ומר אורי אמיר אמרו "אפליסוניקס תשקיע בטיוב והרחבת סל המוצרים של החברה כמו-גם בהורדת עלויות הייצור של המוצרים הקיימים על מנת להעלות את רווחיות המוצרים". לדבריהם, "אפליסוניקס מתכוונת לאחד את מירב הפונקציות התפעוליות של החברות, דבר שיתרום להורדת עלויות התפעול ויצירת סינרגיה בין מוצרי החברות ומערך ההפצה המשותף".
לפני כשבועיים הודיעה אפליסוניקס כי קיבלה את הפרס האירופי לחדשנות טכנולוגית לשוק האסתטיקה לשנת 2008 של פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan), חברה בינלאומית מובילה המספקת שירותי מחקר וייעוץ. חברת המחקר קבעה כי "עם עליית חשיבותה של טכנולוגיית האולטרא-סאונד בשוק האסתטיקה, הפלטפורמה הטכנולוגית של אפליסוניקס עשויה לסלול את הדרך לצירופה של אפליסוניקס לשורה הראשונה של החברות בשוק האסתטיקה והסרת השיער בעולם". בפרוסט אנד סאליבן ציינו בנוסף כי "לטכנולוגיה של אפליסוניקס פוטנציאל שוק ענק והחברה הציגה עד היום יכולת ביצועית מרשימה".
על החברה:
אפליסוניקס הונפקה בבורסה הישראלית בתחילת 2007. החברה מפתחת פתרונות מבוססי אולטרא סאונד ליישומים אסתטיים וממוקדת כיום בשוק הסרת השיער לטווח ארוך. על-פי התוכנית שפורסמה בתשקיף החברה, השקת המכשיר הראשון לשוק המקצועי צפויה ברבעון ראשון 2009.

תאריך:  25/08/2008   |   עודכן:  25/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il