אבי כחלון בן 39 נשוי + 2, מונה למנהל השיווק והמכירות החדש של "הסקוטית". כחלון עבד בעשר השנים האחרונות בחברת ג'נרל מילס ישראל בע"מ, נציגת המותג "פילסברי" בישראל כמנהל מכירות ובשנה האחרונה כמנהל פיתוח עסקי בינלאומי.
כחלון בעל ידע נרחב בתחום מכירות והשיווק במסגרת תפקידו היה אחראי על עבודה מול ספקים בחו"ל, פיתוח שווקים חדשים, פיתוח מוצרים ועוד.
במסגרת התפקיד החדש יהיה כחלון אחראי על הפעילות השיווקית של החברה, יצירת שתופי פעולה עם חברות וארגונים, ניהול תחום המכירות, ומנהלי המותגים השונים (יין, אלכוהול, אביזרים ומותג "סבא חביב").
לדברי דן ליאור, מנכ"ל הסקוטית: "גייסנו את אבי כחלון בזכות ניסיונו הרב בתחום המכירות והשיווק. אנו מצפים כי הוא יצעיד את הסקוטית באמצעות חיזוק הפעילות השיווקית של החברה והגדלת היקף המכירות".
הסקוטית (ייבוא ושיווק יינות ואלכוהול) הוקמה בשנות ה-40 על-ידי קבוצת משקיעים סקוטים ומכאן גם שמה והיא עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מכל רחבי העולם ובכל דרגות המחיר.
לאורך השנים גדלה החברה והרחיבה את פעילותה בשוק ואת מספר המותגים אותם היא מייבאת ומשווקת בארץ. היום מייצגת החברה למעלה מ-500 סוגי יין ומשקאות חריפים.
לאחרונה פתחה החברה מרכז המכירות הארצי החדש "הסקוטית", המשתרע על שטח של כ-400 מטר מרובע, נמצא ברח' התערוכה 23, בכניסה למתחם מגרשי התערוכה הישנים, ת"א.
המרכז החדש מציע לקהל הרחב מעל 1,400 מוצרי יין, אלכוהול וגורמה שונים מהארץ ומהעולם והוא כולל חדר מקצועי לטעימות מקצועיות, חדר מרתף ליינות מתיישנים ונדירים, מחלקת אביזרים מיוחדים ובר טעימות.