X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם רשת רהיטי דורון
▪  ▪  ▪

רשת רהיטי דורון, המציעה קולקציות צעירות של ריהוט לחדרי ילדים ונוער, באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, ממשיכה במהלך המיתוג מחדש. הרשת ערכה בימים אלה פתיחה מחודשת לסניף בראשון לציון תחת המיתוג החדש. בסניף, הממוקם במרכז הישראלי לריהוט בראשון לציון, הושקעו כ-200,000 שקלים.
המהלך כולל עיצוב מחדש של הסניף בראשון לציון, השקת שפה פרסומית חדשה, השקת לוגו חדש, שילוט חדש ויצירת חוויית קנייה ייחודית לקהל הלקוחות. הסניף בראשון לציון, אשר סיים בימים אלה את מהלך המיתוג, הינו חלק ממהלך מיתוג רחב של כלל סניפי הרשת בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים.
אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "המהלך נועד לשפר את הבולטות והנראות של הסניף וליצור מראה המשקף את ה'אני מאמין' של החברה: רהיטים מודרניים, מעוצבים, פרקטיים וחכמים לצד מחירים אטרקטיביים. המיתוג החדש נועד ליצור חווית קניה חזקה עבור קהל לקוחות הרשת. בנוסף, השקענו משאבים רבים בתשתיות מתקדמות לאיכות ומצוינות השירות ללקוח ובמהירות התגובה. ברצוני להדגיש כי בזכות השמירה הזהירה על כספם של הלקוחות ושביעות רצונם הגבוהה, עוד ועוד לקוחות הופכים לשגרירים של החברה".
דליה קובה מנהלת הסניף בראשון לציון: "אנחנו ברשת רהיטי דורון שמחים להזמין את הקהל הרחב להגיע לסניף וליהנות מחוויית קניה יוצאת דופן. העיצוב החדש מעניק את הבמה הראויה למוצרים האיכותיים של הרשת. חשוב לי להדגיש כי העיצוב המרענן והיוקרתי לא שינה את אסטרטגיית התמחור של הרשת. הרהיטים שלנו מוצעים כיום באותם המחירים האטרקטיביים".
רשת רהיטי דורון הינה מהוותיקות בישראל בתחום רהיטי הילדים והנוער ונוסדה בשנת 1949. בשנת 2005 נרכשה החברה על-ידי איש העסקים אופיר ליבר ומאז נמצאת בתנופה ובהתפתחות מתמדת.
רהיטי דורון מעצבת ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקאית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.
לרהיטי דורון שישה סניפים בפריסה ארצית. בנתניה - מתחם ביג פולג, ברמת גן - ברחוב ששת הימים 14, מול קניון איילון, בראשון לציון - במרכז הישראלי לריהוט, בירושלים - בתלפיות, אשדוד - מתחם מנרב סנטר רחוב הבושם 7 ובחיפה. לאתר החברה - www.doron1949.co.il.

תאריך:  28/10/2008   |   עודכן:  28/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il