X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בית האופנה comme il faut
▪  ▪  ▪

בית האופנה comme il faut יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לעונת חורף 2009 תחת הסיסמא: "סקסית. בלי הוראות הפעלה". הקמפיין החדש יעלה בימים הקרובים, כצעד ממשיך לפרויקט חברתי שהשיקה לאחרונה החברה בהצלחה רבה, תחת המסר "לא שורפות חזיות". מטרת הפרויקט החברתי נועדה להעצים את המודעות בחברה הישראלית לקבוצת הנשים הלכודות בזנות.
הקמפיין החדש תחת הסלוגן הקמפיין "סקסית. בלי הוראות הפעלה", ילווה בטקסט - "בלי להבליט ישבן. בלי להכניס בטן, בלי ללבוש קצר, בלי ללבוש צמוד, בלי פוש אפ, בלי סטילטו, בלי לצחקק, בלי לעפעף, בלי לצעף מבט, בלי להראות נזקקת, בלי להסתיר חכמה. סקסית. בלי הוראות הפעלה".
עלות הקמפיין היא כמיליון שקלים והוא ילווה בפרסום בעיתונות הארצית והמקומית, מגזינים, מאמר מיוחד שנכתב על-ידי ד"ר רוני הלפרן בנושא "סקסית", ניוזלטרים למועדון הלקוחות, גלויות ואינסרטים, מיתוג רכבי החברה ויחסי ציבור.
המצולמות בקמפיין הן מלכת המחול הישראלית רנה שיינפלד אשר מציינת השנה 70 שנים והדוגמנית הבינלאומית המצליחה אניה מרטירוסוב.
סיביל גולדפיינר, מנכ"לית קום איל פו: "קמפיין סקסית הוא המשך ישיר לפרויקט החברתי שהושק לאחרונה 'לא שורפות חזיות', שמטרתו נועדה להעלות את מודעות הציבור לקבוצת הנשים הלכודות בזנות. אנו רואות קשר ישיר בין שני הנושאים הנוגעים בהצגת נשים בעולם כ'אובייקטים', הסקסיות והזנות הינם שני קטבים של אותה סקאלה בה חיות נשים בעולם. קמפיין סקסית מעלה שאלות באשר למי היא אישה סקסית? ומרחיב אודות התפיסה כי הדרך בה אישה מצייתת להוראות הפעלה, שמוכתבים על-ידי החברה הופכת אותה לאובייקט צריכה. כנשים פועלות בתוך ענף האופנה, שאחראי לדימויים סקסיסטיים של נשים בעולם, חשוב לנו לקחת אחריות כלפי לקוחות, עובדות והקהילה ולהציב אלטרנטיבות ראויות לקיים".
קום איל פו, מובילה כחברה בעלת אג'נדה פמיניסטית ותפיסה חברתית נרחבת, אשר באה לידי ביטוי בקו העיצובי, בקמפיינים שיווקים ובקטלוגים, הנושאים ביקורת חברתית ופוליטית. בעבר, השיקה החברה את קטלוג "החומה" אשר צולם בגדר ההפרדה וזכה לתהודה נרחבת, כמו גם קטלוג "בתאבון מותק" אשר הפגין אכילה נשית, ויצא כנגד מיני הפרעות האכילה שסיגלו לעצמן נשים, קטלוג "עין רעה - עין טובה" אשר העלה את סוגיית אידיאל היופי, בעודו מתעכב על אותו הרגע בו אישה נמצאת עם עצמה ועומדת מול המראה ועוד.
לקום איל פו 12 חנויות ברחבי הארץ: בית בנמל, האנגר 26, נמל תל אביב; אחוזה 170, רעננה; ויצמן 1, רחובות; מוריה 22, חיפה; קניון רמת אביב; קניון גבעתיים; כיכר רבין 9 תל אביב; הסטודיו ברחוב הפלך 3 יפו; "רדיקל" בבית בנמל, קום איל פו נעלים אוסישקין 22 רמת השרון וכן קום איל פו נעליים, וקום איל פו ירושלים - רחוב הלל 24.

תאריך:  02/11/2008   |   עודכן:  02/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il