X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מי עדן
▪  ▪  ▪

חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, ומשווקת בישראל בין היתר את מותג מכונות הקפה של לוואצה, הודיעה היום על רכישת פעילות ה-OCS - OFFICE COFFEE SERVICES של חברת "מועדון הקפה" בתמורה להקצאת 26% ממניות החברה. השלמת העסקה כפופה לשורה של תנאים מתלים.
חברת מועדון הקפה נשלטת על-ידי קבוצת ארג'נטה - חברת פתרונות הקפה הגדולה ביותר באיטליה. היקף הפעילות של קבוצת ארג'נטה נאמד בכ-250 מיליון יורו בשנה, באיטליה בלבד. בשנים האחרונות הרחיבה הקבוצה את פעילותה גם למדינות נוספות במזרח אירופה.
ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הקבוצה אומר: "אנו שמחים על ההזדמנות שנוצרה לחזק את פאוזה בתחום שירותי הקפה לעסקים. שיתוף הפעולה עם קבוצת ארג'נטה, ממובילות הענף באירופה, תקנה לחברה המורחבת פלטפורמה נוספת של ידע ומקצועיות ותאפשר המשך פיתוח מואץ של החברה לתחומים נוספים בפעילות המקומית, כמו-גם יצירת מנוף עתידי להרחבת קונספט הפעילות למדינות נוספות בעולם בהן מי עדן פעילה".
מחזור חברת פאוזה לאחר העסקה יעמוד על כ-90 מיליון שקלים בשנה והיא תמשיך להעניק שירות ללמעלה מ-15,000 עסקים מהמובילים בישראל.
אבי דור המשמש כיום כמנכ"ל פאוזה, ימשיך לנהל גם את החברה המורחבת. אופיר פרימר, מנכ"ל מועדון הקפה ימונה לסמנכ"ל בפעילות המשותפת.
שוק פתרונות הקפה לעסקים מגלגל כ-400 מיליון שקלים, מתוכם 150 מיליון שקלים מהווים פתרונות קפה איכותיים מבוססי ציוד וכ-250 מיליון שקלים פתרונות קפה ונלווים, כמו: קפה נמס, קפה טורקי, משקאות תה ועוד.
על פאוזה
חברת פאוזה מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, מהמותגים המובילים בעולם, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט, הנציגה הישראלית של לוואצה איטליה - חברת הקפה מספר 1 בעולם, וכן מותגים בינ"ל מובילים נוספים כמו NESCAFE, ILLY, SAECO MOKADOR.
רכישת חברת מועדון הקפה, שהינה נציגה של מותגים מובילים בתחום מכונות הקפה, תרחיב את פורטפוליו המותגים המוצעים ללקוחות פאוזה עם מותגים יוקרתיים כגון SPIDEM, NOVA SIMONELLI ו-VICTORIA ARDUINO.

תאריך:  03/11/2008   |   עודכן:  03/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il