רשת האופנה H&O עולה בקמפיין פרסום לחורף 2009 (באמצעות באומן בר ריבנאי) בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים. בימים הקרובים יעלה סרטון הפרסומת של הרשת לחורף 2009, בכיכובם של גלית גוטמן ולירון לבו, סרטון הפרסומת משקף בצורה הומוריסטית את ההבדלים המהותיים בין פנטזיות של גברים לפנטזיות של נשים.
לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, גם בקמפיין חורף 2009 בחרה הרשת להציג את הזוגיות האופנתית של גלית גוטמן ולירון לבו, אחרי שראינו אותם מלאי תשוקה בגן עדן. כעת מוצג הזוג במעלית, כשהם לבושים בסגנון אופנתי ועדכני, מרגישים חושניים ונראים במיטבם, מבטיהם נפגשים, נוצרת משיכה והדמיון מתחיל לעבוד ולייצר פנטזיות זה כלפי זו. הפנטזיות הללו משקפות את ההבדלים המהותיים בין גברים ונשים. שני הנושאים העומדים במרכז הסרטון - המתח שבינו לבינה והשוני בפנטזיות ובמאפיינים הנשיים והגבריים - יוצרים עלילה מחוייכת והומוריסטית שלא תשאיר אדישות אלא תיגע בכולם ובכולן.
סיפור העלילה "במעלית" - גלית ולירון, נראים במיטבם, ניפגשים במקרה במעלית בית מלון, מביטים זה בזו וכל אחד מהם מדמיין "זוגיות מושלמת", גוטמן מפנטזת על פרחים, פגישה רומנטית, חתונה ומשפחה ואילו לירון מפנטז נשיקה לוהטת, ופגישה שמסתיימת בחדר בית המלון..
הסרטון יעלה בערוץ 2, 10, ובאינטרנט באורכי תשדיר שונים ( 30 שניות, 15 שניות).
קרדיטים: משרד פרסום: באומן-בר-ריבנאי; בימאי: אורי שיצר; חברת הפקה: גולדפיש; ארטדיירקטור: אורן עמירן; קופירייטר: יאיר זיסר; מנהלת קבוצה: יעל רון; סופרוויזרית: גיתית פלאוט; תקציבאית: לירון שחר-ברהוב; מפיקה: גלי שטרקמן; יחסי ציבור: ארד תקשורת; מנהלת שיווק ופרסום H&O: אלית בן-בסט.
- פנטזיה (מאנגלית: fantasy - דמיון, דמיוני) היא סוגה ספרותית, שבה העלילה תלויה בקיומו של עולם דמיוני. מקורותיה של הפנטזיה באגדות, בפולקלור, ובמיתולוגיה (ויקיפדיה).
רשת האופנה H&O מונה 33 חנויות ברחבי הארץ, הרשת בשליטת גאון אחזקות ומשפחת לבנת.