חברת הנקל סוד משיקה לקראת עונת הסתיו את "סוד האהבה" - אבקת כביסה ומרכך כביסה בניחוח תואם, אשר ישווקו במהדורה מוגבלת בהשקעה של שני מיליון שקלים. ההשקעה כללה תהליך של מחקר, פיתוח ועיצוב אריזות והיא תלווה בקמפיין ופעילויות קידום מכירות בנקודות המכירה.
אבקת הכביסה ומרכך הכביסה בסדרת "סוד האהבה", פותחו במיוחד לעונת הסתיו ומאופיינים בעיצוב ובישום תואמים.
גל שולמן, מנהל שיווק הנקל סוד, מציין כי הנקל סוד הייתה הראשונה להציע אבקה ומרכך כביסה בניחוח תואם ולאור ההצלחה, ממשיכה להציע מהדורה מוגבלת בניחוח תואם חדש. לדבריו, ההחלטה להציע לצרכן אבקת כביסה בניחוח התואם למרכך הכביסה, התקבלה בעקבות מחקרי צרכנים מהם עולה כי הניחוח הינו המרכיב חשוב ביותר בבחירת מרכך כביסה. שולמן מוסיף כי מרכיב הניחוח בבחירת מרכך כביסה בא לידי ביטוי במיוחד במעברי עונות השנה, כאשר עם החלפת ארון הבגדים עולה הצורך לתת לבגדים ניחוח חדש, רענן ונקי.
שוק מרככי הכביסה בישראל נאמד בכ-185 מיליון שקלים והינו השני בגודלו בתחום הדטרגנטים. מנתוני אי. סי. נילסן. חברת הנקל סוד אוחזת בנתח שוק כספי שנתי של 21.4% עם המותג "סוד" בתחום מרככי הכביסה (נכון ל-8.2008-8.2007).
סדרת "סוד האהבה", המצטרפת למגוון מוצרי הכביסה בסדרת "סוד", מוצעת במהדורה מוגבלת במחיר השווה לכל מוצרי הסדרה - סוד האהבה אבקת כביסה 1.25 ק"ג במחיר 14.99 שקלים, ו-סוד האהבה מרכך כביסה 4 ליטר במחיר 24.99 שקלים.
חברת הנקל סוד, הנמצאת בבעלות מלאה של קונצרן הנקל, עוסקת בפיתוח ושיווק דטרגנטים ומוצרי קוסמטיקה, משווקת בארץ את המותגים הבינלאומיים FA, פרסיל, Somat ופלטה- שוורצקופף, לצד המותגים הישראליים הוואי וסוד.
קונצרן הנקל הינו קונצרן בינלאומי המייצר למעלה מ-10,000 מוצרים בתחום הדטרגנטים לטיפוח וניקיון הבית, מוצרי קוסמטיקה לטיפוח הגוף ודבקים, ובעל סניפים בכ-75 מדינות ברחבי העולם.