ש.י.ר.ן, מפעילת 270 השקליות בצה"ל יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת יוניליוור ישראל לפעילות קידום מכירות לסבון הרחצה AXE, אשר תתקיים בסניפיה השונים ברחבי הארץ. פעילות קידום המכירות תופק על-ידי חברת טרגטמרקט ותתקיים החל מה-16.11 עד לתאריך 30.11. הסלוגן לפעילות: "בקרוב המיונים ליחידת המעודדים... הסבון של אמא עושה אותך נשי, עבור לסבון של גברים".
במסגרת פעילות קידום המכירות בסניפים, יוצבו ברחבי הסניפים עמדות רישום חווייתיות "ליחידת המעודדים" בליווי דיילות טרגטמרקט. חיילי הבסיסים השונים יוכלו ליהנות מקניית סבון AXE במחיר אטרקטיבי של 10 שקלים במקום 14.90 שקלים.
צביקה גולדנברג, מנכ"ל ש.י.ר.ן, מסר "פעילות קידום המכירות בסניפי החברה מהווה מרכיב מהותי להשפעה על עיצוב הטעם הצרכני של החיילים המהווים את דור העתיד של הצרכנים. חברות גדולות ומובילות במשק הבינו כי השקעת המשאבים בחיילים משתלמת ומציגה תוצאות מרביות בעיצוב הרגלי הצריכה".
עוד הוסיף גולדנברג, "רשת השקליות מהווה בעצם את רשת השיווק בפריסה הגדולה ביותר בארץ ולקוחותיה הם לקוחות הפתוחים לחדשנות והתנסות, כך שיכולת ההשפעה על הצרכנים היא רבה יותר ועל כן, הרשת מהווה פלטפורמה מרכזית להשקות מוצרים חדשים מהשוק החופשי".
אודות ש.י.ר.ן (רשת השקליות של האגודה למען החייל)
חברת ש.י.ר.ן מפעילה את השקליות בבסיסי צה"ל, שכל רווחיהן מופנים לרווחתו של החייל. החברה מפעילה כ-270 נקודות מכירה (חנויות) לחיילים בארבע פורמטים: חנויות משפחה בבסיסי חיל אוויר, חנויות שירות עצמי, חנויות יחידתיות, וניידות בכל רחבי הארץ.