X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אדוונטק
▪  ▪  ▪

חברת אדוונטק, העוסקת בטכנולוגיית תוכנה ובפיתוח מערכות מידע, זכתה בפרויקט פיתוח מערכת מידע, המתבסס על מוצרי חטיבת מיקרוסופט עבור חברה ישראלית העוסקת במתן ייעוץ אסטרטגי בישראל ובחו"ל. היקף הפרויקט, שיפותח בישראל ויותקן בקרב לקוחות בישראל ובעולם, הוא כ-2.6 מיליון שקלים והוא צפוי להימשך כשנה.
הזכייה בפרויקט זה מהווה הישג חשוב לאדוונטק כיוון שהפרויקט מיועד לשוק הבינלאומי ויותקן בארגונים בעולם. פרויקט מבוסס על מוצר MOSS 2007 של מיקרוסופט, וישולבו בו יכולות מתקדמות של ניהול מסמכים, חיפוש, בניית שולחן עבודה, שיתוף מידע בקבוצות עבודה, תהליכי הפצת מידע וקישוריות ל-OUTLOOK.
הפתרונות של אדוונטק לטכנולוגיות ולכלים המובנים של שרת ה-Office הארגוני MOSS 2007 מפחיתים את התלות בטכנולוגיה, מאיצים את לוחות הזמנים, מוזילים עלויות ומפחיתים את סיכוני הפרויקט.
אדוונטק מתמחה במתן פתרונות ERP ,CRM ,BI ו-Portal ובפיתוח מערכות מותאמות ללקוח. ב-2008 הצליחה אדוונטק לזכות בפרויקטים גדולים מבוססי ERP, בפרויקטי פיתוח ובפרויקטים בתחום ה-CRM. חטיבת מיקרוסופט של אדוונטק מתמחה בביצוע פרויקטים ובאספקת שירותים בטכנולוגיית מיקרוסופט תוך אינטגרציה מלאה עם חטיבת סאפ, ותוך ביצוע פרויקטי תוכנה המקיפים את כל מחזור חיי המערכת משלב התכנון ועד שלב התחזוקה.
אדוונטק נהנית ממעמד חזק בשוק, ונתפסת כאחד מהאינטגרטורים המובילים. השילוב של מיצוב החברה מחד והיכולות הטכנולוגיות המגוונות המוצעות על-ידי ארבע החטיבות העסקיות הגדולות שלה (חטיבת סאפ, חטיבת אורקל, חטיבת מיקרוסופט וחטיבת Java) - מקנה לה אפשרות לאספקת פתרונות גמישים וכוללים לעסקים ומאפשרת לה להרחיב את לקוחותיה ולבצע פרויקטים מגוונים.
אדוונטק רשמה צמיחה של 18% בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2008 לכ-75.6 מיליון שקלים, בהשוואה להכנסות של כ-64.3 מיליון שקלים בתקופה המקבילה ב-2007. הרווח הנקי של אדוונטק בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הסתכם בכ-1.91 מיליון שקלים, פי 15 לעומת רווח נקי של כ-126 אלף שקלים בלבד בתקופה המקבילה ב-2007.
זאב ינאי, יו"ר ומנכ"ל אדוונטק, "אנחנו מרוצים מאוד מהזכייה החשובה בפרויקט זה כיוון שהוא מיועד לשוק הבינלאומי וכיוון שהפרויקט נחתם עם לקוח חדש. רבים מלקוחות אדוונטק נוהגים לשוב ולבצע רכישות המשך מהחברה, ועל כן עסקה זו עשויה לתרום להכנסות נוספות בהמשך. חטיבת מיקרוסופט של החברה הציגה בשנה האחרונה זכיות חשובות ומשמעותיות בפרויקטים, הגדילה משמעותית את מספר פרויקטי ה-CRM לחברות ולמשרדים ממשלתיים, והיא קונה לעצמה מעמד של אינטגרטור שאפשר לסמוך עליו בלב שלם בביצוע המשימה".

תאריך:  27/11/2008   |   עודכן:  27/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן בסון
- הודעה מטעם מטריקס
שלמור תקשורת
- הודעה מטעם שלמור תקשורת
הילה גבאי
- הודעה מטעם רשת מלונות מוריה
גלי ריינס
- הודעה מטעם רשת טייר קלאב גולד
קרן
- הודעה מטעם מארגני התערוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il