X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת זיתא
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בימים אלו, בהם תקופת מסיק הזיתים בעיצומה, זיתא - בית בד גלילי, משיקה פסטיבל גסטרונומיה ייחודי בנושא שמן זית איכותי: פסטיבל אוכל ושמן זית במבחר מסעדות תל אביב, בהשקעה של כ-500 אלף שקלים.
מטרת הפסטיבל השונה והמרתק, הינה להכיר לציבור הרחב, את איכויות שמן הזית הישראלי והיותו מרכיב מוביל במנות היוקרה במסעדות ישראל.
במסגרת הפסטיבל, 10 מסעדות שף מובילות בתל אביב, יציעו לסועדים, במשך שבוע, תפריט ייחודי ובו מנות המבוססות על שמן זית איכותי. כל מסעדה תציע תפריט שונה על-פי רוח וקונספט המסעדה.
בנוסף, מעניקים זיתא והמסעדות המשתתפות, הטבה ייחודית ללקוחות הסועדים במסגרת הפסטיבל. כל לקוח אשר יזמין את אחת המנות מהתפריט הייחודי לפסטיבל, יקבל ללא תשלום נוסף, מנת פתיחה אטרקטיבית: לחם הבית, בצירוף בקבוק שמן זית כתית מעולה של זיתא - לטבילת לחם הבית וליצירת חוויה לחיך טרם ייגש לארוחה עצמה.
10 מסעדות מובחרות, נבחרו להשתתף בפסטיבל: חדר האוכל - המסעדה החדשה מבית פוד-ארט; ביסטרו נעה של השף ניר צוק; ביתא קפה של השפית איילת לטוביץ'; קימל של השף שאול בן אדרת; דרוקרס ביסטרו בר; פלורנטין 10; ברונו של השף משה פחצ'רט; מסעדת סיטרה בסי אנד סן; ביסטרו 56 מקניון ארנה בהרצליה וננה של השף פיטר שקלושי. פסטיבל אוכל ושמן זית, יתקיים בתאריכים 21-16 בדצמבר בשעות הערב.
בנצי אלישע, מנכ"ל זיתא: "מאז היווסדה נושאת זיתא את דגל השרשת תרבות צריכת שמן הזית האיכותי בישראל. פעילותה, בין השאר, הביאה לקפיצת המדרגה שעשה הצרכן הישראלי בשנים האחרונות, המתבטאת בעליה בצריכה מ-400 גר' לנפש בתחילת שנות ה-2000 לכ-1 ק"ג היום. עם-זאת אנו בישראל עדיין רחוקים מאוד משכנינו באזור אגן הים התיכון, שם הצריכה גבוהה הרבה יותר. ההבדלים נעוצים בכך, שבעוד בישראל עדיין משמש שמן הזית רק לתיבול, הרי שבמדינות אחרות הוא הרכיב העיקרי גם בבישול ובטיגון. לכן השקנו את פסטיבל אוכל ושמן זית ביחד עם מסעדות מובילות. בעזרתו אנו מקווים להכיר לצרכן הישראלי את איכויותיו של שמן הזית, ואפשרויות השימוש הרבות שלו בעולם הגסטרונומיה, כמו-גם היותו מרכיב עיקרי במנות ביתיות ועממיות לצד מנות יוקרה".
אודות חברת זיתא
חברת זיתא הוקמה בשנת 1992. לזיתא בית בד באזור התעשיה ציפורית שבצפון שבו עוברים הזיתים דרך כל שלבי הפקת השמן, מהזיתים ועד לבקבוק. במרוצת השנים הפך המותג זיתא לבית הבד המוביל בישראל ולשם נרדף לשמן זית איכותי. לפני כשנה רכשה קבוצת ויסוצקי מחצית מהבעלות על חברת זיתא וכיום ויסוצקי מפיצה ומשווקת בלעדית את מוצרי החברה.

תאריך:  09/12/2008   |   עודכן:  09/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זיו פרבר
- הודעה מטעם בית החולים לגליל המערבי
רונית גרינוולד
- הודעה מטעם רשת ויה ארקדיה
רותי בובליל
- הודעה מטעם חברת כיוונים
רעות פרידמן
- הודעה מטעם חברת פוקטלינק
אורי נחום
- הודעה מטעם רשת טויס אר אס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il