קבוצת הוניגמן בחרה שני משרדי פרסום, שיטפלו בתקציב הקבוצה, בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקלים. פרסום יהושע TBWA יטפל במותג הוניגמן, הכולל את רשת הנשים ורשת הילדים ומשרד הפרסום באומן בר-ריבנאי יטפל במותג הצעירים TNT.
תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס. הרעיון לפצל את התקציב בין שני משרדים נבחן מזה מספר חודשים. על מכרז הפרסום של הוניגמן התחרו כחמישה משרדי פרסום, ביניהם גם: אדלר-חומסקי&ורשבסקי, גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד.
יעקב הוניגמן, מבעלי קבוצת הוניגמן מסר כי, ההחלטה לפצל את תקציב הפרסום, נועדה להעניק לכל מותג את מירב תשומת הלב הפרסומית והשיווקית, במטרה לבדל אותם.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי, היקף הפרסום של TNT עמד ב-2005 על 2.5 מיליון דולר, ב-2006 על 2.1 מיליון, ב-2007 על 3.7 מיליון וב-2006 על 2.6 מיליון דולר. היקף הפרסום של הוניגמן נשים הגיע ב-2005 ל-3.2 מיליון דולר, ב-2006 ל-3.3 מיליון, ב-2007 ל-2.5 מיליון וב-2008 ל-1.7 מיליון דולר. היקף הפרסום של הוניגמן קידס סבב כל השנים סביב כחצי מיליון דולר במחירי מחירון.
קבוצת הוניגמן היא בבעלות האחים יעקב ומיכה הוניגמן. הקבוצה כוללת שלוש תתי-רשתות: הוניגמן נשים, הוניגמן קידס ו-TNT, הכוללים ביחד כ-160 סניפים בפריסה ארצית. בנוסף, מחזיקה הקבוצה בשמונה סניפי TNT בחו"ל, והיא מתעתדת לפתוח בקרוב שני סניפים של הוניגמן נשים ברוסיה.