אתר הסחר האלקטרוני אולסייל, חוגג עשור בסימן 10 ויוצא השבוע בקמפיין פרסום אינטרנטי רחב היקף, בהשקעה של 150 אלף שקלים.
הקמפיין, שיעלה תחת הכותרת 10 כולל: פרסום באתרי האינטרנט המובילים, ביניהם: one, ספורט 5, זאפ, גוגל, ynet ועוד.
לרגל השקת קמפיין העשור, יוצאת אולסייל במגוון פעילויות בסימן 10, ביניהן: מבצע חד פעמי ל-10 ימים בלבד! מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות: חשמל ואלקטרוניקה, מחשוב וציוד היקפי, ריהוט, צילום, ספורט ועוד - ב-10 שקלים בלבד!
כמו-כן, לראשונה יוצעו המוצרים מידי יום, גם במכירות פומביות, עם 10 זוכים, לצד, 10 המוצרים האטרקטיביים והמובילים של האתר, תחת הכותרת: TOP 10.
מיטל הדר, מנהלת השיווק מוסרת: "אנו מברכים על כך שהגענו לעשור לפעילותנו, עם כ-1 מיליון לקוחות מרוצים ואנו רואים בחגיגה זו, ציון דרך של ראשוניות, חדשנות ומובילות".
לדבריה: "קמפיין העשור, שנועד ליצור חשיפה מרבית למותגים ומודעות גדולה יותר למכירות און ליין, מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שמטרתה חיזוק ובידול אולסייל בשוק אתרי האינטרנט המכירתיים".
שוק הסחר האלקטרוני בישראל, מגלגל מחזור פעילות של כ-1.5 מיליארד שקלים בשנה. מחזור המכירות של אתר אולסייל, הנחשב לשחקן המוביל באתרי הסחר האלקטרוני, מוערך בכ-150 מיליון שקלים בשנה.
על-פי סקר, שנערך על-ידי TIM מיוני 2007, עולה כי: לאולסייל 8.7% שיעור חשיפה בגילאי 13 ומעלה, כ-352 אלף איש נחשפים לאתר מידי שבוע, וכ-30 אלף משתמשים ביום. לפרטים נוספים: אתר WWW.OLSALE.CO.IL.